5 comments on “Ramza’s Story BONUS: Święto Miłości

  1. Kurczę, naprawdę fajne, wzruszyłam się i w ogóle, mimo że na razie nie mam zbyt wielkich powodów, by lubić Fausta, to i tak czułam jego cierpienie i samotność.

    Tak bardzo chcę, żeby Faust i Sora skończyli ze sobą razem. To się po prostu wzięło i stało, i teraz chcę.
    Eo, o Eo, Faust i Sora? Eh? xD

    • seiri jak miałaś na imie? T_T bo dawno temu chyba przez przypadek cie usunełam z fb .___.

  2. Kurcze! Coś nowego 😀 A i szkoda, że sen Fausta się nie spełnił 😛 mogłoby być ciekawie 😀

    Pozdrawiam

  3. O szit… To było iście genialne. Czytałam to z takim przejęciem, że jak dobrnęłam do końca, to aż zrobiło mi się przykro… Że co, że już?. Taki brutalny powrót do rzeczywistości. Fausta było mi okropnie szkoda, aż czułam ten jego ból i rozczarowanie, kiedy to wszystko okazało się być tylko snem. Miałam nadzieję, że może jednaaak… będzie taki typowy happy end. Ale ale nie rozczarowałam się tak czy siak. Ten Sora pasuje do Fausta jak nic 😀 Ja chcę ich razem zobaczyć!

    Twoje opowiadania mają taki klimat, że mam wrażenie, jakbym przenosiła w miejsce o którym piszesz. To mega zajebiste uczucie jest :D. Chociaż na razie przeczytałam tylko to i „siedem piekieł”. Co do tego ostatniego…będzie kontynuacja? Wciągnęło mnie na maksa i chciała bym bardzo bardzo wiedzieć co dalej ;-; Proszę. Bardzo proszę ;c
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ❤

Skomentuj

