8 comments on “Ogłoszenie parafialne

  1. hej mam takie pytanko gdzie mogę znalezc pierwsze 12 rozdzialow Ramza’s Story bo klikajac na twoje twory pokazuje sie jakis blad. Pozdrawiam i duzo weny zycze 🙂 aaaaaaa i jeszcze jedo twoje teksty sa po prostu nieziemskie

  2. Twoje opowiadania są po prostu no brak mi słów no zajebiaszczeeeeee ale mam pewien mały problem bo chciałam przeczytac pierwsze 12 rozdziałów Ramza’s Story a nie mogę ich otworzyc czy jest jakaś możliwośc ich otworzenia 🙂 proszęęęęęęęęęęę . Ps dużooooooo weny

    • Prawdę mówiąc, Ramza był publikowany na innej witrynie i tam też został, gdy zakładałam bloga. Jeśli strona nie działa, możesz spróbować starego dobrego sposobu wpisać w google „Ramza’s Story” i… dopisać „chomikuj” xD Wiem, że parę osób zachomikowało sobie ten tekst, więc wystarczy poszukać ^^

      • Jak coś to ja mam zachomikowane na dysku „Syn kryształu” i historię Ramzy od 1 do 25 rozdziału. Ale bez wszystkich bonusów i tak dalej. Także gdyby ktoś chciał i Eo nie miałaby nic przeciw to proszę pisać do mnie na maila: Luana@onet.pl

        PS. Czekam z utęsknieniem na dokończenie Ramzy i pozostałych opowieści, ale najbardziej razem z koleżanką czekamy na czwartą część Lalkarza. Ja już mam zakupione i przeczytane wszystkie części. Ona ma kupione, ale czyta część trzecią i nie może się oderwać. Ja też nie mogłam.

        Pozdrawiam i weny życzę. 🙂

      • Nie mam nic przeciwko dzieleniu się, wiem, że pewne rzeczy czasami lubią znikać z sieci ^^
        A „Lalkarz” się pisze ^^ Powinien być pod koniec roku :3

  3. The Zolom’s Age, pamiętaj o The Zolom’s Age! Jeju, czy jestem jedynym bytem, który tak pragnie zakończenia tej historii?

  4. Jaka to radość że nie porzuciłaś opowiadań bo są fantastyczne i nawet na te bonusy czekam z niecierpliwością 🙂

Skomentuj

