33 comments on “Faust by Ailellan

  1. I niech ktoś teraz powie „A ja nie wiem, dlaczego Testament był z Faustem, przecież Shuuuuun <3<3<3". No to teraz już wiecie XD

    • Heh, ja tam zawsze za Faustem :3 ale cóż, jest taki okrutny, hahaha, uwielbiam go ❤

    • Faust jak Faust, ale… ta fryzura, to spojrzenie, te kolczyki, ta perspektywa… Shit, bliźniaki wyglądają IDENTYCZNIE jako dorosłe demony! XD

      • Bliźniaki? Hmmm… Ale bliźniaki mają w sobie jeszcze cóś z Asury! O on nie jest już taki hot jak Faust, nikt nie jest 😛

      • Bliźniaki najbardziej poszły w Fausta, jeśli chodzi o podobieństwo XD Dar Amnodiela, w końcu xD

      • Racja, racja ^^ Już je lubię! Ale tak trudno sobie wyobrazić te małe szkraby takimi dorosłymi…

      • Poczekaj cierpliwie… Niech napiszę naglące sprawy, a zobaczysz, co potrafią te „małe szkraby” xD

      • To mam nadzieję, że teraz będziesz chciała dojść jak najszybciej do tego momentu, w którym bliźniaki są już dorosłe XP

  2. J-ja…nie wiem co powiedzieć. To jest wspaniałe. Faust jest wspaniały. Ailellan jest wspaniała. Kobieto, masz ogromny talent, którego Ci zazdroszczę. Dawno nie widziałam czegoś tak cudownego. Te oczy…Uważam, że oczy, to najpiękniejsze co każdy człowiek posiada. Wszystkie, pomimo podobnej barwy, różnią się od siebie, są śliczne. Dlatego zawsze, kiedy patrze na jakieś zdjęcie, rysunek czy człowieka, pierwsze co zwraca moją uwagę, to właśnie oczy. A te, które posiada Faust są takie…hipnotyzujące. Troszkę takie jak u jaszczurki, ale są przepiękne. Tak mały szczegół, jak te długie, gęste, czarne rzęsy, które je otaczają…Cudo. Męskie rysy twarzy, długie, czarne jak węgiel włosy, idealnie kontrastują się z bladą skórą. I te kolczyki…To jest Faust, na którego tak długo czekałam! W 100% spełnia moje oczekiwania. I tu zaczynają się moje rozmyślania na temat:” Co takiego ma Shun, czego brak Faustowi?”, „Jakim to kretynem jest Testament, że wybrał Shuna?”. Chyba mu się w dupie poprzewracało! No bo, jak można zrezygnować z kogoś takiego?! Ja to bym na miejscu Testamenta, padła przed Faustem na twarz i błagała o chwilę uwagi. Robiłabym wszystko, by zaszczycił mnie krótkim spojrzeniem, a ten? Uważa Shuna za ósmy cud świata. Niby na jakiej podstawie? Ja tam nie lubię tego blondaska, który jest zbyt surowy dla mojego kochanego Ramzy. Nigdy nie słyszał o czymś takim jak „bezstresowe wychowanie”? Poza tym, jakim prawem tresuję nie swoje dziecko? Burak jeden. Wracając do Ramzy…Tak, wiem, to może jest chore, ale zaczynam sobie wyobrażać jakiś wątek między nim a Faustem. No bo, jak ktoś tak niesamowicie seksowny, może być taki samotny? Argh, Eo! Jaka ty jesteś nieczuła! xD Ailellan, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zachwycisz nas jakimiś cudownymi artami, które swoją doskonałością wywołują szeroki uśmiech.

    • No, ale przecież Faust przez jakiś czas świrował z Cleo… Wcale nie był aż taki samotny! xD Poza tym też myślę nad alternatywnym towarzystwem dla tego wspaniałego demona, więc może Ramza… chociaż syn… hmm… pomyślę nad tym 8D

    • Bardzo mi miło, że tak uważasz. Prawdę mówiąc, również dla mnie oczy są najważniejsze w człowieku, dlatego zawsze zazdrościłam ludziom, którzy mają je tak niesamowite ^^ Zabawne jest to, że ten rysunek zaczęłam właśnie od oczu. Wyglądało to komicznie, bo nie było twarzy, tylko powieki i oczy, lecz zazwyczaj tak robię.
      Ale cóż, według mnie Testament dalej czuje miętę do Fausta, jak to mówią pierwsza miłość nie rdzewieje, a Faust z pewnością w jakimś stopniu był tym pierwszym. Jednak nie można zapomnieć jak potraktował biednego chłopaka. Tak go zranić? Przyznać trzeba, że Faust postąpił był jak świnia. I wcale nie traktował Testamenta lepiej niż Shun. Co więcej, wydaje mi się, że przy Shunie Testament ma więcej praw i Kodai bardziej go słucha :/ Sądzę też, że nie można powiedzieć, że wybrał Shuna, w końcu to Faust go porzucił… Jeśli wierzyć Sisi, to Testament błagał demona, by ten pozwolił mu wrócić… Co ten biedny chłopak miał zrobić? Sam, z dzieckiem, bez źródła utrzymania, mieszkania… Postąpił najlogiczniej jak to możliwe było w jego sytuacji. A Shun w końcu też jest hot, to ciało XD Może to tylko moja opinia, nie wiem, co na to Eo ^^ Niemniej jednak ja też wolę Testamenta z Faustem i jestem za tym, żeby się znowu zeszli XP W końcu Faust ftw :3
      Btw, Eo, jak to było w końcu z tym pierwszym razem Shuna i Testamenta? Odbył się już w Midgard, czy jednak jeszcze w Starym? Czy ostatnia scena Ery Zoloma była tylko delirium spragnionego Testamenta? ^^

      • Jak było w bonusie – dopiero po roku Testamentowi wróciło zainteresowanie Shunem i wtedy przespali się, jak należy 😀
        I tylko dlatego, że Faust jest tutaj taki męski i gorący, nie rujnujcie małżeństwa państwa Kodai! xD Nigdy nie mówiłam, że Testamentowi do końca przeszło, ale przecież ma MĘŻA XD Poza tym… może Faust nie chce go z powrotem? XD

      • Ah, to spoko, tylko zwiódł mnie tytuł bonusu. Już myślałam, że to był ich pierwszy raz, co by znaczyło, że coś musiało się zdarzyć, co powstrzymało ich wcześniej ^^ ale ok, dobrze, że mnie oświeciłaś XD
        Może i go nie chce, chociaż coś tam kiedys pisałaś, zdaje się coś tak mówiły inne demony… I ja tak sobie pomyślałam… Wiesz, że może jednak by go chiał z powrotem. Ale nieważne, ja tylko wyrażam swoją opinię, że Faust jest fajniejszy niż Shun XP ale Twoje opowiadanie, Twoja wola, więc i tak się cieszyć będę, nawet jeśli oni zostaną ze sobą do końca ^^ w końcu małżeństwo rzecz święta, itd.

      • Patrząc na Fausta walczę, aby Testament i Shun POZOSTALI małżeństwem! XD To wcale nie jest łatwe xD Chociaż nie wiem jak to będzie, gdy rzeczywiście spotkają Arcydemona… Cóż, Faust z pewnością… no, zresztą nieważne xD Same się przekonacie 8D

      • Wiesz, powiedziałabym, że Cię nienawidzę, bo dajesz jakieś maciupkie hinty, ale każesz czekać, lecz tego nie zrobię, bo w sumie to całe czekanie jest… Nie wiem jak to określić, ale jak to mówią, im dłużej czekasz, tym bardziej smakuje XP więc teraz będę wyobrażać sobie nieskończone ilości możliwych wydarzeń, czekając na Twoją wersję. To wspaniałe! Tylko nie będę mogła spać… Heh, to całe angażowanie się :/

      • Ależ przed snem najlepiej myśli się o takich rzeczach! Mam wymyślonych więcej możliwości, niż miejsca w mózgu, aby je pomieścić __^__ To jest dopiero ból xD

      • Taa, coś o tym wiem… Ale to się kończy małą ilością snu ;( hehe, dlatego ja rysuję, pozwala mi się skupić na czymś innym. Chociaż ma też złe strony… Jak już usiądę do rysowania, to poświęcam temu z 15 godzin dziennie, kończę szybko, ale nie mogę ruszać dłonią przez jakiś czas, bo zbyt długo trzymałam nadgarstek w jednej pozycji…. Heh, ale czego się nie robi dla Fausta? Jak teraz o tym pomyślę, to nigdy wcześniej nie zabijałam myślenia rysowaniem… W ogóle nigdy nie rysuję, chyba, że na lekcjach, kiedy mi się nudziło. Ale teraz i to się chyba skończy :/

  3. Wchodzę sobie na stronę po paru(nastu?) tygodniach przerwy, a tu mi wali po oczach TO. Moja pierwsza reakcja:
    O JA PIERDOLE. JAKIE ZAJEBISTE *_* I tak mi już zostało… -_- Mina mi się nie chce przestawić na normalną XDDD Aż mam ochotę to wydrukować i nad łóżkiem powiesić <3333

    • Polecam wydrukować i powiesić xD A najlepiej jeszcze oprawić xD Ten Faust tak wymownie PATRZY ❤

    • Tak, moja wina, przyznaję xD Ale Faust… nie jest najłatwiejszym materiałem na napisanie parodii xD Dalej nad tym pracuję!

      • Ale wiesz, z drugiej strony bardzo łatwo zrobić parodię, bo wystarczy, że Faust zrobi coś, co nie jest takie mroczne i straszne, a już wszystko jest zabawne XP

      • To prawda, ale to też musi być w stylu Fausta xD Na razie ma za sobą pierwsze spotkanie z technologią i Angry Birds 8D Zobaczymy co mi wyjdzie dalej 8D

      • Nie! Serio, spotkanie z technologią? Haha, samo nawet wyobrażanie sobie tego powoduje u mnie salwy śmiechu ^^

      • Ci, którzy mają pod opieką Fausta raczej nie jest do śmiechu xD Ale myślę, że nie zrujnuję do reszty wizerunku potężnego Arcydemona ^ ^

Skomentuj

