29 comments on “Let’s meet the daddy by Ailellan

      • Ale z tym jego wzrostem to był problem! Ramza nie jest znowu taki maciupki, a tu wygląda na kilkuletnie dziecko 😛 Za wysoki, za wysoki urósł Faust ^^

      • To część jego uroku! 8D Poza tym Ramzie to chyba nie przeszkadza… Tak słodko wtula się w tatusia! ❤ xD

      • I tak być powinno zawsze 😀 Ramza koło swojego tatusia. Zastanawiałam się, czy by nie dorzucić gdzieś tam jeszcze Sisi leżącego pod ścianą, ale nie, to chwila tylko dla tych dwóch 🙂

    • Sisi to pała xD Dostanie chwilę czasu antenowego, ale masz rację – w tym momencie to tylko ojczulek i jego pierworodny synio xD

    • Ej ja tu jestem od bycia przesadnie skromną! xD
      Coś mi tu z oświetleniem twarzy fausta nie pasi ale ogółem mega i tak *^*
      Szczerze to podobnie sobie tą scene wyobrażałam xD

      • Nie pasi, nie pasi, a to dlatego, że bawiłam się krzywymi i za mocny cień zrobiłam przez przypadek, wcześniej wyglądał normalniej 😛 Ale tam ^^

      • Już Fausta skończyłam, wysłałam Eo, żeby stwierdziła, czy taki, jaki jest może być ^^

  1. Sisi to pała, jak to słodko brzmi :3 przypomniał mi się WoW. Kiedyś nienawidziłam wszystkich pał i jak tylko nadarzała się okazja to je zabijałam, ahhh, te stare dobre czasy, teraz sama gram pałką. Ale dobra, dobra, nie będę nerdzić XP

    • Jakoś nigdy nie zabrałam się za WoWa, ale Perfect World… Mam Tideborna na 80lvl XD

      • W to akurat nie grałam 🙂 w sumie pierwsze słyszę, ale już poszukałam trochę ^^ ja przed wowem się długo broniłam, ale w końcu genialna historia wygrała i stwierdziłam, że muszę poznać lora i grać.

  2. Wow. Jestem w szoku. Kiedy pierwszy raz spojrzałam na ten art – nie spodobał mi się. Wydał się taki jakiś..nijaki. Lecz, kiedy uważniej się przyjrzałam i co najistotniejsze, powiększyłam obraz – moja szczenka z głośnym traskiem uderzyła o podłogę. Jest cudowny!~ Prawdą jest to, że Ramza przy „tatusiu” wygląda trochę…idiotycznie. Wydaję się taki malutki (choć może i to pokrywa się z rzeczywistością…xD), nieporadny i bezbronny. A wcale taki nie jest! 😀 No, przynajmniej nie dla mnie. ^^ I muszę przyznać…inaczej wyobrażałam sobie Fausta. xD Tutaj jest taki…noo….za młody. 😀 Geez, to znaczy dobrze, że jest młody i piękny, ale…no! Ja go widzę inaczej i tyle. xD Oczywiście nie mówię, że ten jest jakiś nieodpowiedni, bo jest wspaniały. :3 Tylko ten jego wyraz twarzy… Taki na „odwal się”. Wiesz, jakby mówił: „Błagam!!! Zabierzcie to odemnie…:x” Wygląda jakby brzydził się Ramziakiem. xD A może tak miało być? Nie, noo!~ Ja nigdy nie zrozumiem tej waszej „twórczości”. ^^ Boże, nawet wypowiedzieć się nie potrafię! xD Lepiej już sobie stąd pójdę…nie warto się bardziej kompromitować. :> xDDDD

    • Hmmm, w sumie to taki wyraz twarzy sam wyszedł XP ale udajmy, że tak miało być ^^ co do wyobrażenia, to cóż, każdy może mieć swój własny obraz Fausta, taka przewaga książki nad filmem, pełna dowolność. Dlatego nie traktuj tego rysunku zbyt poważnie, to tylko taki tam arcik 🙂
      Ja właśnie tak sobie pomyślałam o tatuśku, młody, nieskazitelny, idealny, tak jak to demony :3 a Ramza nie jest bezbronny, nie, tylko wtedy on pragnął jedynie zatopić się w ramionach Fausta, nie walczyć, stąd takie wrażenie bezbronności. Albo przynajmniej ja sobie tak wymyśliłam tę scenę, czytając ja 🙂

      • Fajny art, trochę mnie rozśmieszył wyraz twarzy Fausta z bliska, ale tak to wygląda zajebiaszczo. Wygląda tak prawdziwie tutaj, wszystko dopracowane, przez chwilę myślałam, że to jakieś zdjęcie XD I te włosy przechodzące w opadający cień. Mrr.

        P.S. Widzę, że ktoś tutaj lubi prace feimo. XD

      • A i lubi, lubi XD zwłaszcza tę pracę, którą mam w awatarze. Jest taka… genialna :3

      • Przyznam szczerze, że nie bardzo wiem, czym jest Bloodlust ^^

      • onetowy blog XD Z całkiem fajnym opowiadaniem, niestety nieskończonym xD Wpisz sobie w goole bloodlust onet i powinno ci się wyświetlić xp

      • Ah, spoczko, jak wpisywałam, to wyszło mi jakieś RPG, stare, brzydkie i tak sobie pomyślałam, że to chyba nie to XP

      • Już znalazłam, kiedy mi napisałaś wcześniej 🙂 Miałam na myśli wczoraj, wtedy szukałam i znaleźć nie mogłam. Ale i tak dziękuję ^^

      • Heh, za wolno odpisuję i teraz to wszystko zabawnie wygląda XP

      • Ale spamuję XP ale nie da się edytować… A przynajmniej ja nie umiem. Wyłączyłam tryb mobilny na bloodluście i tada! czytałam to już 🙂 teraz sobie skojarzyłam ^^

Skomentuj

