10 comments on “Trzy Życzenia part. VIII

  1. Dziadek Fausta – Amon, dziadek Cleo – Frey nie wiem czy nigdzie wcześniej tego nie bylo czy może ja coś przegapilam ale przecież kochane bliźniaki Ramzy i Asury noszą te same imiona 😀
    A rozdział jak zwykle super c raz więcej rzeczy powolutku powolutku sie wyjaśnia! To jak każde z opowiadań sie wzajemnie przenika (i bonusy oczywiście ) nie przestanie mnie chyba nigdy zadziwiać ^^
    Dziękuję za wspaniałe oderwanie od nudnej nauki 🙂

  2. Przeczytałam wszystko co tutaj jest i uwielbiam twoje teksty. Jestem zachwycona. Kocham Ramzę i z utęsknieniem będę czekać na kolejną część. Trzy życzenia też są świetne. Bardzo lubię Cleo pomimo tego z zrobił później. Masz talent, więc pisz. Życzę dużo weny i czasu na to.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Lidia

  3. Btw. przepraszam, że wcześniej nie skomentowałam. Teraz mogę. Dziadek Fausta – Miszczu XD Naprawdę, ten gościu mógłby nas wszystkich uczyć trollowania. 😀 Lvl expert. A w dodatku dziadek Cleo się na to zgadza, trololo. XD
    Alioth mnie przeraża. Ale taka chyba jego rola tutaj. XD On mi się wydaje taki… pradawny, starożytny. Pomijam fakt, że jest szalony na pozór i lubi zupę z ludzia, ale bije od niego jednocześnie pustelnicza mądrość.
    Może jak był młody, to demony żywiły się ludźmi, nie wiem. Może mu zostało po tamtych czasach. Bardzo intrygująca postać i chętnie dowiedziałabym się o nim dużo, dużo więcej. Bo tak naprawdę to w tej chwili cokolwiek wie o nim jedynie autorka, patrz Ty, Eo. 😀
    Może jak był młody, to demony były potężniejsze niż teraz… Bo od niego zdecydowanie bije taka chaotyczna, szalona, nieprzewidywalna siła, potęga.
    Ale ma dużego minusa za zupę z ludzia. XD Nie lubię takich klimatów. xp
    Ogólnie fajnie się rozdział czytało.

    Btw. w sobotę mam imieniny, może jakiś rozdzialik będzie? XD Kekekekeke XD

    • Obecnie jestem ze wszystkim do TYŁU! XD Nie mogę się zabrać do napisania/dokończenia czegokolwiek 8D Wszystkie teksty mam zaczęte. Ale weź nad nimi popracuj, kiedy taka piękna pogoda, a termin książki za pasem XD Zrobię, co mogę, aby wrzucić coś w maju ^ ^
      Dzięki wszystkim za komentarze. I te tutaj i te w innych tekstach. Czy prócz Ramzy jest inne opowiadanie, które byście chcieli w najbliżej przyszłości przeczytać? Będzie mi łatwiej z czegoś wybrać 8D

      • Tak, oczywiście, że są. Ramza, Ramza i Ramza, wybieraj śmiało XD

        I dzięki za odpowiedź 😀

Skomentuj

