10 comments on “Wyniki konkursu

  1. Ech, no trudno, że nie wygrałam… Ale gratulacje ^^ I tak wiedziałam, że nie wygram, więc od razu kupiłam tę książkę 🙂

  2. AAAAAAAAAAAAA, Wariujęęęęęęę XD Ohohoh, ahaha, tak się cieszęęę 😀 Och matko, normalnie patrzę już wtóry raz i nie mogę uwierzyć ^________^ Zaraz wysyłam maila. Ojojoj, to jest pierwszy szczęśliwy element dzisiejszego dnia. ❤

  3. Gratuluję : ) chciałam zapytać czy ktoś zamawiał książkę z mangastore.pl? bo ja tak, ale jeszcze nie przyszła i chciałam wiedzieć jak to u innych wygląda, pomyślałam że może będą wysyłać cały nakład naraz ale nie jestem pewna, a kto pyta nie błądzi :p zawsze mogłam coś pomylić przy zamawianiu

  4. Cóż, ostatnio nie mam w ogóle szczęścia, więc spodziewałam się, że nic z tego. Takie życie. Niemniej gratuluję zwyciężczyni. A co do ewentualnych kolejnych konkursów, to jest dużo opcji:) Np. tradycyjny quiz na temat albo wszystkich opowiadań z Zoloma albo każdego oddzielnie ( nie ukrywam, że wolę tę opcję, gdyż Siedmiu Piekieł nie przeczytałam i pytania na ich temat by mnie wykończyły od razu xD) lub np. konkurs na jakiegoś fanfika, żeby było ciekawiej choćby crossover z innym fandomem, albo jakieś inne warunki i wymogi. Można by np. kazać uczestnikom sparować ulubioną postać z postacią najmniej lubianą, albo konkurs na najdziwniejszy pairing. Wiesz, tak pokombinować, żeby konkurs był ciekawszy:) Można też zrobić konkurs rysowniczy, choćby na hipotetyczną okładkę do wersji książkowej któregoś z opowiadania uniwersum Zoloma, choć ja osobiście jestem przeciw, bo kompletnie nie potrafię rysować xD Albo konkurs na jakąś inną formę artystyczną. Ja jestem w tym słaba, ale może punkty za oryginalność. Można też zawsze urządzić konkurs na najciekawszą propozycję konkursową xD
    Nie wiem, co prawda, jak to wszystko wypadnie, bo do jutra można zamawiać książkę w preorderze, co zdecydowanie bardziej się opłaca niż czekanie z zakupami…

  5. BTW. nie żebym była niewdzięczna, Eo, ale ja wciąż niewinnie, skromnie i z nadzieją czekam na „troszeczkę” spóźniony rozdział z grudnia i świąteczny bonus xD

  6. Hej, Eo
    Nie wiem, którędy szybciej do ciebie dotrę, mam więc jedno pytanie: czy książka już została wysłana? 😛

Skomentuj

