10 comments on “Konkurs!

    • Moje dedykacje zawsze są w formie wierszyków xD Także spodziewaj się żałosnej poezji, jeśli okoliczności na to pozwolą 😀

  1. Eo, ale czy nie za późno będą wyniki? Konkurs wygra tylko jedna osoba, a reszta nawet nie zdąży na pre-order, który jednak jest tańszy…

    • Wzięłam to pod uwagę 😀 Premiera książki jest 18 lutego, także przedsprzedaż potrwa prawdopodobnie do 17 😉 Poza tym termin podania wyników będzie uzależniony od ilości osób, które wezmą udział w konkursie. Dałam sobie 4 dni na podjęcie decyzji, ale niewykluczone, że poradzę sobie z tym szybciej 😀

      • Jak tak, to spoko xD Musiałam przeoczyć, kiedy dokładnie jest premiera i nadal myślałam, że tytuł wychodzi w Walentyki :). No cóż, wątpię, żebym wygrała, bo podczas sesji moja energia i kreatywność spadają na łeb na szyję, ale zawsze coś się naskrobie 🙂

  2. Omg, omg. 😀 Trzeba wziąć udział, a nuż się wygra. A jak nie to będzie trzeba wygrzebać oszczędności ze skarbonki.

  3. Kurde, Eo, ja tu nie chcę być niegrzeczna czy coś, ale wczoraj miały być wyniki, nie ma, a mnie nerwy zżeraaaająąąą 😀

    • O jesss… Znowu nie ogarnęłam XD Wybacz. Ponownie. xD Rozkojarzona jestem, psy mnie o czwartej w nocy z łóżka zerwały >D

Skomentuj

