22 comments on “Coraz bliżej… LALKARZ!

  1. Lubię takie fantastyczne stwory, ale spiczaste uczy i ogon to chyba dla mnie za dużo 😀 Ale paski są super 🙂

  2. Ale ciacho:) Nie no, cudny jest. Z chęcią bym zabrała takiego do domu, ale podejrzewam, że gryzie xD Szczerze mówiąc, narobił mi smaku. Czekamy

  3. Cieszę się, że podoba Wam się Reza 😀 Dla zainteresowanych dodam, że na okładce towarzyszy mu Czarny Dżin 😀 I jest… o boże… obydwaj są wspaniali! ❤

    • I to jest dobre pytanie… Nie opowiem tego tutaj, żeby niczego nie zdradzać, ale wkrótce pojawi się cała okładka wraz z opisem książki 😀 Może Cię zainteresuje ^ ^ Zależy czy lubisz stricte fantasy 😀

  4. No pewnie, że lubię 😀 w sumie wszystko spod twojej ręki jest świetne i warte poświęcenia czasu, aby poczytać twoją twórczość ^^ Jestem strasznie ciekawa o czym to będzie, ale wiem jedno- na pewno będzie to coś świetnego

    • Data premiery to prawdopodobnie 14 lutego 🙂 A więc nie czuję się zobowiązana, aby pisać jakiś tekst na bloga z tej okazji, haha XD Szczególnie, że książka będzie miała… coś ok 400 stron? Kawałek tomiszcza, w każdym razie 😀

      • Ach, i wtedy też dasz okładkę? ;> To rzeczywiście już niedługo ^^ Jakie wydawnictwo? 😉 Będzie druga część? 😀

      • Okładka pojawi się już wkrótce, gdyż lada dzień ruszy przedsprzedaż, nakładem wydawnictwa Kotori ^ ^ Kiedy wszystko będzie gotowe, dam odpowiednią notkę na boga ^^
        Druga część będzie, oczywiście 😀 Jeśli wszystko dobrze się ułoży – pod koniec tego roku 😀

      • Z niecierpliwością będę oczekiwała twojej twórczości ^^ Już nie mogę się doczekać 😀

      • Zastanawiam się czy będzie dostępne w empiku xD

  5. O jaaaa ciasteczek ze spiczastymi uszami i o… on ma ogon…. @_@ mam nie odpartą ochotę żeby go za ten ogon złapać

  6. Reza mi się bardzo podoba. Ogon jest świetny, dupcia też. Ale… im dłużej się wgapiam… Czy on ma prawe ucho większe/dłuższe od lewego? Bo z perspektywy rysunku tak wynika 😀

    Nie mogę się już doczekać Lalkarza :3

    • Nie, jego uszy są tej samej długości 😀 Po prostu nie przylegają ciasno do czaszki, co w tak małym formacie może nie być widoczne ^ ^
      Mi również Reza bardzo się podoba 😀 Autorka okładki stwierdziła, że jest „przechujny” sam w sobie, jako charakter, ale… nie wiem, co dokładnie miała na myśli XD

      • Jeśli są tej samej długości, a głowę ma obrócona w bok, to wg mnie (tym bardziej, jeśli nie przylegają do głowy) prawe ucho w ogóle nie powinno być widoczne, a już na pewno nie tak bardzo ;d Taki tam drobny, anatomiczny szczegół, ale przy takiej dupci to kto by się uchami przejmował… XD Oj, wychodzi ze mnie zbok. Współczuję moim rodzicom, którzy będą musieli patrzeć na mnie śliniącą się do plakatu i książki.
        Słowo przechujny bardzo mi się podoba XD

Skomentuj

