7 comments on “Weosłych Świąt!

  1. Za życzenia dziękuje i też ci pożyczę :
    Szczęścia, zdrowia, powodzenia, w dniu Bożego Narodzenia.
    Beczek piwa, wiadra wódki by zatopić wszystkie smutki.
    100 całusów na dodatek, by smaczniejszy był opłatek :* :* :*

  2. Hahaha uśmiałam się strasznie po przeczytaniu wiersza 🙂 niech się spełniają w przyszłym roku nie mam nic przeciwko ^^ nadobni chlopcy i mężczyźni hahaha zapraszam.
    Ja wierszyków nie ukladam więc ot zwykłe życzenia zajebistego sylwestra(w końcu to najważniejsze xd), szczęścia, miłości i weny tworczej oraz czasu, czasu i czasu na spełnianie marzeń!. A teraz lecę czytać bonus bo jeszcze nie miałam okazji…jakby był koniec świata to bym nie czytała! Strasze, dobrze że jakiś superbohater nad ocalił 😀

  3. Również życzę Wesołych Świąt (spędzonych przytulnie w ciepełku) oraz dużo dużo weny i jeszcze raz zapału do pisania! :> cieszę się, że nadal z nami jesteś ❤

  4. Ja też życzę Autorce udanych Świąt oraz pomyślności, weny i szczęścia w nowym roku.
    I bardzo się cieszę, że udało mi się znaleźć Twoje opowiadanie. Chyba nigdy wcześniej nie szalałam tak za żadnym internetowym tworem. 😉

  5. Dziękuję i jak najbardziej nawzajem, i wszystkiego najlepszego, i „ty sama wiesz czego sobie życzysz” 😀
    Nie umiem składać życzeń xD
    Zdrowia, szczęścia, radości, śmiechu, wymarzonej pogody, kasy, weny, dostępu do internetu, wiernych przyjaciół, weny, wspierającej rodziny, pieniądzuf, WENY, więcej czasu wolnego i relaksu, mniej obowiązków, wygranej na loterii, odwiedzenia wszystkich magicznych i niemagicznych, odległych i tych bliskich krain, które byś chciała zwiedzić, przyjemnych przygód, wspaniałego partnera (lub nie), jeszcze więcej kreatywności, wszystkich nadprzyrodzonych mocy jakie byś chciała mieć, odkrycia wszystkich tajemnic jakie być chciała znać, wiedzy, którą chcesz posiąść, wykorzystania mózgu w stu procentach, ziszczenia wszystkich marzeń i zaspokojenia wszystkich przyziemnych, materialnych potrzeb, międzynarodowej kariery i popularności, hm, czy wspominałam już o wenie? 😀

    No, to tyle. Życzy Sei.
    Pozdrawiam 😀

Skomentuj

