22 comments on “BONUS Świąteczny 2012

  1. Czuję się dziwnie, po takim czasie czytając o ich perypetiach. O ile jeszcze pamiętam Aliotha i Dreemarę, to Sterna kompletnie nie kojarzę, co, gdzie i kiedy był. Ale i tak, kiedy czytałam początek i koniec… wielki banan mi wykwitł na ustach xD. Wyrzucanie sobie, kto i co robił z Cleo też było niezłe, ale zdziwił mnie Ramza, gdy zaczął coś tam bąkać pod nosem, że tak jakby się całowali. Kiedy oni się w ogóle całowali? Przecież Cleo dawno już był martwy, gdy Ramza przybył do krainy demonów.
    Ale za to jaki długi bonus ^^. Chociaż zdziwiłam się, że Ramza dostał tak mało czasu antenowego. Jakoś tak dziwnie mi z tym było, ponieważ zazwyczaj on jest narratorem, a tym razem to było go jak na lekarstwo (chociaż to, jak się wyśmiewali z Ramzy Testament i Shun – bezcenne xD).
    Asura trochę zmiękł. No dobra, rozumiem, że jest troskliwym ojcem, ale naprawdę teraz jest taki… miękki, zamiast powiedzieć do Leto „słuchaj, dziecko, jesteś demonem/mężczyzną, więc musisz sobie poradzić, cokolwiek cię gryzie”, to on go tak podchodził z jednej strony, z drugiej… Nie wiem, jakoś nie pasowało mi to do mojego wyobrażenia o Asurze. Nah, ale to w końcu bonus świąteczny, żeby w ogóle bohaterowie byli tacy, jak tu są, to jeszcze pewnie czeka nas przeprawa w postaci nawału tekstu xD.
    Ach, nie ma to jak świąteczny nastrój… I jeszcze „Lalkarz” niedługo wyjdzie… Nic, tylko zacierać ręce!

    • Musisz mi wybaczyć, że Ramzy było tak mało xD Pisanie w pierwszej osobie uniemożliwiłoby mi dodanie kilku scen, przez co bonus byłby znacznie krótszy 😀
      Co do pocałunku Cleo… Ramza’s Story xD W przybliżeniu, gdzieś między drugą a trzecią serią, także na pewno przeczytasz, gdy przyjdzie czas 😀
      Dzięki za komentarz 😀

  2. Och… huh… nie wiem co powiedzieć. Na wstępie tak:
    – Scena erotyczna Shuna i Testamenta zacna 😀 Testament zawsze się tak uroczo rumieni i mówi słodkie rzeczy, a Shun doskonale wie jak to wykorzystać 😀 Chciałabym kiedyś przeczytać dokładnie o tym, jak Shun robi swojemu ukochanemu człowiekowi rimm. To na pewno byłoby pouczające xD (wciąż nie mogę zapomnieć o tej scenie zalotów w chatce x”})
    – Dzieci przewspaniałe! Wszystkie. Ale ujęłaś mnie tym, ile uwagi poświęciłaś Leto. Ten chłopak zasługuje na to, jest naprawdę świetny, utulałabym go, jeśli tylko nie uznałby tego za odrażające 😀 Wzruszyłam się, naprawdę się wzruszyłam, gdy Asura przeprowadzał tą pierwszą rozmowę z małym demonem. Popłakałam się. Przy drugiej się śmiałam. Cóż za skrajne emocje.
    – Jestem tak jakby obrzydzona wizją poczęstunku Aliotha.
    – Dreemara rulez! XD Wypieprzyć Siserę w transie – to jest coś. Ale zastanawia mnie jedno – gdzie jest Chesediel? Fajnie by było, jakby któregoś razu on się pojawił. Na walentynki lub dzień godów, to oczywiste xD I żeby pobłogosławił Asurze i Ramzie w ich życiu erotycznym, żebyśmy się w końcu doczekali sceny w której „Zobacz jak się sączy. Smakuje ci?” XD
    – Faust – ahahahaha, mistrz. „Naprawdę rżnąłem twojego ojca” Oh god, Faust rozwalił tym system ^_^ Ale i tak strasznie mnie rozczuliło to jak bawił się z wnukami. :}}} Amon i Frey kochają dziadka, a dziadek kocha Amona i Freya *_* I pozostałe wnuki również, czego dał świetny popis 🙂 Wszystko mi się bardzo podobało, ale: Co takiego jest między Natanielem a Leto? Bardzo mnie to ciekawi, już w ogóle zaciekawiło, kiedy się Leto speszył. Czy to jest coś w stylu tłajlajtowego sparowania? xD Nie wiem o co chodzi, ale zżera mnie ciekawość.

    Perełka: „- W moim towarzystwie… – Faust denerwująco przeciągał sylaby, delektując się gniewem błyszczącym w oczach Shuna. – Amon i Frey zjadają wszystkie warzywa z talerza.”

    Ahahahahha, o jezu, cios w plecy Shuna! XD Biedactwo :C (XD)

    Dobra, na razie tyle moich chaotycznych myśli. :}

    Pozdrawiam Eo i czekam na rozdział Ramzy, bo mi nigdy nie jest za wiele XD

    Weny
    Wesołych Świąt
    i w ogóle wszystkiegoooooo xD

    Seiridis 🙂

    • To, co łączy Leto i Natiela będzie ładnie opisane w Ramzie i nie, nie jest to tłaijajtowe sparowanie XD Podejrzewam, że zajmę się tą kwestią za dwa, trzy rozdziały? Najpierw będę jednak musiała nadgonić „Trzy Życzenia”, bo mają z tą sprawą dużo, bardzo dużo wspólnego.
      I w Ramzie będzie również poczęstunek Aliotha, haha XD To będzie zabawna scenka, już nie mogę się doczekać 😀 Choć muszę przyznać, że w tym bonusie najwięcej radości sprawiało mi pisanie, kiedy Shun i Testament napierdalali się z Asury i Ramzy XD
      Dzięki za komentarz 😀

      • Ale daj najpierw Ramzę, już dawno go nie było, plis XD Możesz dać na 29, bo są moje urodziny wtedy ^_^

  3. Szkoda że święta są tylko raz w roku. Policzki ciągle mnie bolą od śmiania się XD
    Ten bonus był chyba najlepszy ze wszystkich, a na pewno jest moim ulubionym, i bije na głowę penisy na choince od Sory.
    Pomysł Asury z jemiołą dla Fausta był genialny. Chociaż myślałam że wkręci w to też Shuna. Zresztą wymyślałam różne wariacje. Ciekawe co by się stało jakby Faust przydybał pod jemiołą Testamenta. Shun by chyba wywołał wojnę XD.
    Dzieciaki są cudowne. Nie bardzo lubię bachorki, chociaż one jakoś bardzo mnie lubią, ale te cztery demonki są przesłodkie. A Leto wciąż jest moim ulubieńcem. Asura stanął na wysokości zadania, podczas tej pierwszej rozmowy z nim. Aż sama się wzruszyłam prośbą Leto. Chociaż ta druga rozmowa… Asura miał racje Shun lepiej by sobie poradził. Te jego tłumaczenia bardziej tylko pomieszały całą sytuację.
    W Ramza’s Story nie lubię Fausta, ale to jaki się stał po tym jak mu się wnuki urodziły… taka zmiana. Jakoś nigdy bym nie pomyślała że Faust kiedyś będzie się kłócił z Shunem o to który jest lepszym dziadkiem. jak u Shuna mnie to nie dziwi, tak Faust mnie zaskakuje takimi wyskokami xD.
    To z tym „Naprawdę rżnąłem twojego ojca”powaliło mnie totalnie. Ale jak zapobiegawczo, poczekał aż się odsunie xD
    Już nie mogę się doczekać wytłumaczenia, co wiąże Natiela i Leto.Obu lubię i strasznie mnie ciekawość zżera. Podobnie jak ten rosołek z ludzi, LUDZI, od Aliotha. Bleee, ja bym chyba zabarykadowała przed nim kuchnię, i tak jak Ramsa chciała się go pozbyć XD.
    A co do Ramzy, już nie mogę się doczekać jego nauki latania pod okiem Fausta. Ciekawe czy to będzie mniej więcej wtedy, jak Dreemara przeleci Sisi. Jakoś mi tam go nie żal, nie lubię padalca 😛 mam nadzieję że go po tym dupa bolała XD.

    Mam nadzieję że skoro napisałaś już książkę, GRATULUJĘ!!!! Jesteśmy z ciebie dumni, kiedy i jak można ją nabyć??, to teraz będziesz miała więcej czasu na bloga, i że szybko dasz kolejny rozdział Ramzy. Uwielbiam Asure w Starym Midgard, taki zaborczy samiec, i wciąż pamiętam jak mu Shun groził za porwanie syna XD, chciałabym zobaczyć pierwsze rodzinne spotkanie s Starym Midgard. Nie dość że Asura porwał im dziecko, to jeszcze Ramza wróci z dzieckiem. Mam nadzieję że mają tam coś na nerwy dla Shuna xD
    Weny dziewczyno, jak najwięcej i żeby Ramza i Asura szybko się ukazali w kolejnym rozdziale.

    • Tyle pisania, tyle projektów, tak mało czasu… Obiecałam Ramze jeszcze w tym roku i postaram się dotrzymać słowa 😀
      Premiera książki będzie prawdopodobnie w Walentynki 😀 Pierwszy tom, ośmielę się dodać 😀
      Cieszę się, że bonus sie podobał ^ ^ Miło mi się go pisało, 3 podejścia, fuck yea! XD

      • A gdzie będzie dostępna? Bo ja chcę @o@, a najlepiej taki egzemplarz z autografem na pół strony XD
        Ale poważnie, naprawdę, chętnie bym go dostała w swoje łapki 😀

      • Wydawcą jest Kotori, także zachęcam do odwiedzin ^^ Banner po prawej stronie XD W zasadzie sama premiera miała się odbyć na konwencie we Wrocławiu, ale będę Was informować, co i jak 😀

      • Moja reakcja, „Oooo, Kotori… zaraz… kotoriii @_@?!”
        Eo , błagam cię powiedz mi że to nie będzie w tonie „Wilka w owczym stadzie”!!!! Ja się mało nie załamałam po tym opowiadaniu. Prawie zaryczałam się na śmierć!
        Powiedz ze to będzie tak jak te tutejsze opowiadania, trochę wesoło trochę smutne, ale jednak i tak pozytywne.

      • „Wilk w owczym stadzie” należy do tego samego uniwersum, co „Lalkarz” 😀 Co się będzie działo w powieści… Wiele różnych rzeczy xD Trochę komedii, trochę dramatu, seks i tak dalej… Jeśli jednak tak przeżyłaś „Wilka…” to zdradzę, że Aidan i Ezra jeszcze się pojawią 😀 Może nie w tym tomie, ale będą na pewno ^^

  4. Seridis nie wiem co mam pisać bo właściwe powiedziałaś o wszystkim! Zdecydowanie gustujemy w tym samym ;P

    Jeeez tekst Fausta o tym że bliźniaki zjadają warzywa po prostu doprowadzil mnie do niekontrolowanego wybuchu śmiechu,nie mogłam się uspokoić przez dobre 5min. Potężny Arcydemon Faust – w jego obecności dzieci zjadają wszystkie warzywa, sukces!!! Hahahahaha biedny Shun co za zniewaga.
    Drugi tekst który położył mnie na łopatki również należy do Fausta xd „naprawdę rżnąłem twojego ojca”! No nic dodać nic ująć, ładnie rozegrana słowna zemsta na Asurze za akcje z jemioła. Uwielbiam takie wstawki po dobrym dialogu. Cięta riposta i ostatnie slowo zawszemusi należec do Fausta 😀
    Faust zostanie dziś zwycięzcą za najlepsze teksty!
    Nie ma bata nikt go nie przebije.
    Nie mówię oczywiscie o scenie bo TESTAMENT I SHUN <333333 forever and ever jak mówią xd ja również wciąż pamiętam o scenie w chatce i nastąpiło dla mnie przyjemne ehh ehkm dokończenie?.W każdym razie BRAWO! Niedosyt zaspokojony(tylko bez niedomówień, nie cały bo ukochanych tatuskow nigdy dość xd) A więc Ramza nie wierzy że jego ojcowie maja życie erotyczne? Hehehe ja też nie…za mało dowodów w sprawie xd
    Bliźniaki są super, dzieci Stonki to jakieś pierwotniaki a Leto jest cudownie niezrozumiałym dzieckiem. Ale nie mogłam sobie wyobrazić że mają az 13,9 i 6 lat. Czas mija tak szybko;D Eo zagina czasoprzestrzeńa więc….czas wracać do przeszłości Shuna i Testamenta ^^
    Ogolnie cud, miód i orzeszki nie moge zapomnieć i cały dzień myslalam kiedy przeczytam po raz drugi (juz wczoraj wieczorem czytalam ale tak się podjaralam ze moj komentarz wyglądał by
    tak: AAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
    i widze że narobiłam pełno błędów bo emocje wciąż targają moimi dłońmi ^^ proszę o wybaczenie. To tylko dowód że NAPRAWDĘ BARDZO BAAARDZO mi się podobało! Najlepszy bonus jak dotychczas. Przebija nawet ten , w którym Testament wraca do Shuna (do tej pory mój ulubiony) .
    Do końca roku zostało tak mało….teraz tylko pozostaje czekac. Ale Testament ma niedługo urodziny prawda? 😀 trzeba godnie celebrować tak ważną datę 🙂

      • I zapomniałam prawie!
        WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO dla dzisiejszych solenizantów – Seiridis i Testamenta!
        sto lat sto lat niech żyją żyją nam!
        sto lat sto lat niech żyją żyją nam!
        jeszcze raz jeszcze raz niech żyją żyją nam
        nieeeeeeeech żyyyyjąąąąą naaam!!!

      • Awwww, Es, dziękujęęęęęęęęę 😀 🙂 :} Przypomnij mi kiedy ty masz urodziny, to też ci wtedy zaśpiewam 😀

  5. Dobra, moje misie! Jutro z rana wyruszam na Sylwestra, lecz postaram się sklecić coś w pociągu i może uda mi się wrzucić jakiś tekst xD Módlcie się za moją wenę! XD

    • To dotychczasowe modlitwy nie pomogły?! zbiorowa modlitwa w intencji weny Eo! chętnych zapraszam do przyłączenia się – czas trwania:cały dzień!

      • Chociaż jeden!!! A ja bardzo bym chciała być teraz Ramza albo Asura ^^wtedy Eo mogłaby być Amnodielem i w swej laskawości zesłałaby nam bliźniaki 🙂 hahaha
        Sei do 1 lipca jeszcze trochę czasu hihihi ale jak nie zapomnisz

  6. Hahaha, jaka zajawka, Eo, słuchaj jak mi się piosenka skojarzyła 😀

    Tell me how can I breathe without Eo (Eo Eo Eo)

    Hahahah XD

    Btw. może się pojawi coś niedługo? 😀

Skomentuj

