27 comments on “Lalkarz na DeviantArt

  1. O, ale fajnie, Eo na deviancie! Podbijasz cały internet… Dawaj, mała, dawaj! ;D

      • Oczywiście, że się wybieram! Jestem takim totalnym gnojem ignorantem, że dopiero w tym roku dowiedziałam się, że w Lublinie organizują w ogóle jakiś konwent… W innym wypadku byłabym i na poprzednich edycjach, a tak żyłam sobie w błogiej nieświadomości narzekając, że chociaż Lublin piękny i kochany, to dziura nie z tej ziemii. A Ty się wybierasz? ;>

      • A pewnie, że się wybieram! xD Kotori również będzie, słyszałaś? ^^

  2. Nie żebym się miała przywalać czy coś (wiem, że to robię, ale lubię się usprawiedliwiać :p) jednak moje pytanie wciąż brzmi: kiedy Ramza? XD

    A co do Lalkarza – mam szczerą nadzieję na kontynuację wątku z naiwnym chłopaczkiem i wrednym dżinem 😀

    • Nad Ramzą pracuję, wciąż i wciąż… Choć ostatnio kontynuuję historię Testamenta xD Jeszcze nie jest skończona, jak już ktoś zauważył xD
      Co do Lalkarza… Akcja dzieje się w tym samym czasie, co opowiadanie. Pojawi się wiele, bardzo wiele ciekawszych scen 😀

      • Czy ja właśnie dobrze przeczytałam….? Historia Testamenta? Omatkojedyna, zaraz umrę z nadmiaru endorfin, których ilość w organizmie wzrosła do niebezpiecznego poziomu xD Jak doczekam dnia, którym opublikujesz dalszą część tej części opa, to chyba jeszcze zanim zdążę przeczytać pierwsze zdanie, będę najszczęśliwszym martwym człowiekiem na ziemi. ;D

      • O, i nawet adekwatnie do nastroju dokonałam gwałtu na języku polskim. Luv ya xD

    • Nie chcę robić syfu 😀 Lalkarz nie należy do uniwersum Zoloma, więc wrzucenie go na DA wydało mi się dobrym pomysłem ^ ^

  3. Tutaj napiszę, ponieważ nie wiem gdzie to zrobić, więc wybrałam najnowszy post.
    Przeczytałam Twoje twory i się w nich zakochałam. Nie będę ukrywać, że Ramza jest moją ukochaną historią. Druga to ta o Testamencie i czekam na ciąg dalszy obu części. Twój świat, postacie… wszystko co tu jest podziwiam. Widać, jak wiele pracy w to wszystko włożyłaś i są efekty. Wspaniałe efekty. Masz nową czytelniczkę, która niecierpliwie czeka na dalszą część Ramzy. 🙂

    • Pojawi się dosyć spore opóźnienie… Jako, że mój komputer odszedł do krainy wiecznego transferu danych, utraciłam wszystko, co znajdowało się na moim dysku… Na szczęście wysyłałam fragmenty tekstów na maila, więc co nieco mam, jednak pisanie tego, co przepadło sprawia, że już mi się odechciewa… Spróbuję coś wrzucić, coś starszego, co zabezpieczyłam zanim padł mi komputer. Może to być nowy rozdział „The Zolom’s Age”, ale nie dam sobie ręki uciąć.
      Jak zapewne wiecie, prowadzę intensywne prace nad powieścią. Ewentualnie zaglądajcie na DA, jeśli chcecie przeczytać coś, co wyszło spod moich palców ^^’

  4. Jak to się dzieje, że najczęściej takie rzeczy zdarzają się autorom? Złośliwość rzeczy martwych. Szkoda, że ci się pokasowało, bo jak nie chce ci się tego pisać, to pewnie przez do końca roku Ramzy nie będzie, ale cieszę się, że na Zolom’s Age są chociaż szanse 🙂

    • Nie mówiłam, że porzucę Ramzę na tak długo! xD To, co udało mi się odzyskać ma raptem 8 stron, więc nie jest źle xD Chociaż tekst urywa się akurat na scenie erotycznej, nad którą siedziałam przez parę dni… To jest ból… Reszta to pikuś! XD

      • EO T_T Czemu mówisz takie rzeczy przy mnie T_T Człowieku, ja CHCĘ scenę erotyczną TAK BARDZO T_T 😀 Ej… A to na kiedy mniej więcej planujesz opublikowanie? x”D

  5. Wiesz co, Eo :C Byś odpowiedziała chociaż :C Naprawdę jestem ciekawa kiedy będzie następny rozdział, a biorąc pod uwagę twoje milczenie, to wnioskuję że jeszcze chwila minie zanim to się stanie.

    • Wprawdzie nie mam zbyt wiele, ale… O ile nie zmorzy mnie uczelnia, w tym tygodniu pojawi się nowy rozdział „The Zolom’s Age”. Krótki bo krótki, ale smakowity! :3

    • Hm, tekst miał pojawić się w „tym tygodniu”, jednak trochę wkręciłam się w końcową scenę, więc może to nieco potrwać… Na pewno opublikuję go dziś, tylko że troszkę późniejszą porą, niż zamierzałam xD

  6. Borze zielony, w końcu się doczekam. Cieszę się tak bardzo, że zaraz chyba zacznę płakać ze wzruszenia. ;_; ;3
    Gdyby The Zolom’s Age miało nie doczekać sie dokończenia, to chyba pękłoby mi serce.

    • Też się cieszę mogąc kontynuować pisanie właśnie tego 😀 W zasadzie nie dzieje się nic ciekawego… A zresztą! Wieczorem będzie już na blogu 😀 I będzie dłuższe, niż mi się początkowo wydawało :3 Na tę chwilę mam 17 stron 😀

Skomentuj

