3 comments on “Trzy Życzenia part. VII

  1. Dlugi rozdzial, ale powiem Ci, ze pochlaniajacy 😀 Szybko zlecialo mi czytanie. Podobalo mi sie jak opisalas ich pocalunki. Ciekawe to bylo xD Hmmm… A wiec dotarli juz do tego nekromanty. Zobaczymy co ich u niego spotka . Powiadom mnie o nastepnej, pozdrawiam ;p

    http://www.zaczarowany-ogrod.blog4u.pl

  2. Alioth, hhahahahaha XD To jest jedna z tych chwil, kiedy współczuję Faustowi, a jednocześnie się cieszę XD
    Chciałoby się człowiekowi dowiedzieć czegoś więcej na temat tego już jakże starego nekromanty 😀

    W ogóle jaki tekst Cleo zapodał… „Zajeździłbym cię” 😀 Jaki odważny, tylko potem mu tej odwagi ubyło xD I jaki bój o wstążkę. Krótki, bo krótki, w końcu z Faustem, ale zawsze jakiś 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s