11 comments on “Zapowiedź: Sztuka krwi

    • Tutaj nie będę publikować, gdyż historia nie ma związku z „Erą Zoloma”, a blog został stworzony z myślą o tym konkretnym uniwersum. Także wszystkie nowości będą pojawiały się na tematycznych stronach 😀

      • Nie kolejnej części, acz całości 🙂 Podejrzewam, ze to będzie TCD. Muszę tylko skontaktować się z kimś kompetentnym i poprosić o usunięcie moich pozostałych „dzieł” i zmiany nicka z Eovin na Eo 🙂

  1. A to będzie one shot czy jakaś dłuższa seria?
    Trudno coś więcej powiedzieć, ale zapowiada się fajnie :). Kiedyś lubiłam te klimaty, to teraz znowu mogę do nich wrócić…

    • Historia będzie składała się z kilku części 😀 Nie wyrobię się do 5 z napisaniem całości! xD
      Rozumiem, że wiele z was może być do wampirów w pewien sposób uprzedzona, lecz postaram się to zmienić. Ostatnim wampirzym filmem jaki oglądałam była „Królowa potępionych”, a książka – „Wampir Armand”. Nie mam pojęcia, co teraz dzieje się w literaturze z tego gatunku. Seriali też nie oglądam. Ani filmów o tej tematyce. Mam jednak nadzieję, że nie zrobię jakiegoś chamskiego plagiatu przez moją niewiedzę w tej dziedzinie xD

      • Och, tym piątym to się nie przejmuj, miał tylko zachęcić do dodania czegokolwiek xD. Jeśli chodzi o wampiry, to uwielbiałam kiedyś Anne Rice (nadal ją lubię) i mam do nich przez to sentyment :). Po prostu teraz za dużo nie czytam o nich. Wątpię też, żebyś przez przypadek splagiatowała cokolwiek, co się dzieje teraz w tej bardziej sztampowej literaturze ^^.

  2. Znowu o wampirach? Szkoda xD Elfy/anioły/wampiry to tematyka, którą omijam z obrzydzeniem. Przy Twojej wyobraźni spodziewałam się lepszego pomysłu xD No zobaczymy, może się przełamię, ale głowy nie daję :/

  3. aaa już się nie mogę doczekać 😀 wchodzę sobie na stronę pewna że kolejny raz zobaczę rysunek Abuuson na pierwszym miejscu a tu suprise 🙂 ależ się zajarałam. Cudnie. Chociaż sama w tej tematyce może do końca obeznana nie jestem już czekam z niecierpliwością na resztę bo zaczyna się naprawdę ciekawie!

    a tak nawiasem mówiąc kiedy jakieś kolejne rozdziały innych opowiadań? nawet nie ważne którego, już się stęskniłam za bohaterami ;(

    Sądzę że nawet jak nie czytałaś i nie oglądałaś niczego i faktycznie przez przypadek wymyśliłaś coś co gdzieś się przewinęło to gratulować wyobraźni i pomysłu tylko 😀 No i pewnie będzie lepsze niż oryginał ^ ^

    • Prawdę mówiąc cały wolny czas poświęcam rozbudowie „Lalkarza”, ale myślę, że wkrótce znajdę chwilę, aby dodać coś na bloga ^^

Skomentuj

