18 comments on “Wilk by Abuuson

  1. Rysunek przesliczny. Zlodziej, hmm sa tacy co czekaja na kolejna czesc:) Gdzies tam zobaczyli, ze bedzie kolejna czesc i sa bardzo zadowoleni:)
    CZekam z utesknieniem na kolejna czesc:)
    P
    Beata

  2. Wow! On jest idealny. Fajne ma to wdzianko i w ogóle… cóż za klata! ;DD
    Koń także wyszedł Ci znakomicie, aczkolwiek chyba mógłby być trochę „szczuplejszy” tu z przodu. Moim skromnym zdaniem ma tam trochę za dużo ciała, przez co wydaje się być nieco bryłowaty. Chociaż w sumie ja się na tym nie znam, więc nie wiem dlaczego się odzywam ;))
    To tylko takie moje małe, wzrokowe wrażenia. W każdym bądź razie, lepszego Wilka być nie mogło.

    • W sumie trochę jest „puszysty” konik, no ale Wilk to potężny facet więc gdzie on będzie jeździł na chudym rumaku 😉 Toż to by się załamał…

  3. Czepiacie się! Wilk powinien dosiadać tura! xD Nie zapomnijcie, że na samym początku ukradli mu „kunia”, to teraz jeździ sobie na takim… xD Jego mina jest wspaniała. Idealnie oddaje stan umysłu! xD

  4. No dobrze, dobrze. Powiedziałam, że tylko z przodu jest trochę za duży, spokojnie. Ach, już wiem! Bo on przez to wygląda tak, jakby nie miał szyi albo jest za krótka, a konie mają przecieć piękne, długie szyje, po których można je głaskać. ❤ I pewnie dochodzi do tego mój ideał konia – smukły, hebanowy lub szary rumak, mknący w dal… Hehe. A mina Wilka jest bardzo w porządku, mi się podoba. ;D Nawet bym go brała, jakby był taki, jakiego przestawiła go Abuuson. ^^

    • Jak to mówią o gustach się nie rozmawia 😉 , ale cytując mojego promotora ” najważniejsze gdy praca budzi emocje, bo jednym się podoba a drugim nie.”

  5. Łał, ja to podziwiam bo sama ołówkiem nic nie potrafie :C a konia rysowałam raz w życiu, w dodatku nie konia a centaura O!

      • To czuj się przeze mnie zmotywowana i zachęcona do dalszej pracy nad rozdzialikiem xD (A czego, jeśli mogę spytać? ;p)

  6. Wszystkiego xD Dopisuję co nieco do zaległych tekstów i w praniu wyjdzie, co skończę najszybciej 😀

    • Ene, due, like, Ramza (lolz, wiem, ciągle to, ale ja jestem po prostu zapaloną fanką i tyle no ;p) xD
      A tak na serio – ze wszystkiego będę zadowolona XD

  7. Głupio mi to pisać, no ale dobra… Eooo, wiesz że mam urodziny 5 kwietnia? 😀 Nie dodawałaś nic ostatnio, więc możesz właśnie wtedy dodać cokolwiek… Dla swojej wiernej fanki? Proszę? xD

    • Ciekawie się złożyło… Tym razem nawet nie będę narzekać xD
      Otóż ostatnimi czasy pojawił się u mnie nawrót na wampirze opowieści. Nie mylić z Anne Rice – choć w gronie bohaterów znajdzie się kilku naprawdę starych postaci – ani tym bardziej ze Zmierzchem – akcja toczy się w czasach współczesnych, lecz nie trawię i nie potrafię pisać prostych, żałosnych romansów.
      Zatem za jakiś czas odwiedź stronę The Cold Desire 😀 Tam prawdopodobnie uderzę, jako że historia nie ma najmniejszego związku z uniwersum Zoloma xD

      • uhuhuh xD Przeczytałam fragment i co się stało? Pierwsze skojarzenie? TVD, LOL _^_
        Ogólnie zapowiada się dobrze, ale powalić mnie jeszcze nie zdążyło. Wierzę jednak, że i na to przyjdzie pora ;p

Skomentuj

