23 comments on “Ramza & Sisera by Haik

  1. Moje ulubione rodzeństwo razem 😉 Cudowne *__* Ubóstwiam Twoje dzieła, Haik ❤

  2. „…by haik” i już wiem że będzie mi dane oglądać kolejną pracę pt. „Jak Bell-chan chciałaby rysować, a jak nigdy nie będzie.” xD Zakochałam się w tej dwójce 😀 Siserę natomiast najchętniej zabrałabym do domu, zaplotła warkoczyki, wcisnęła w różową falbaniastą sukieneczkę, posadziła w swoim pokoju i patrzyła jak się rumieni :3 szkoda że mój kochany, słodki braciszek nie godzi się na takie zabiegi… Z braciszkiem Ramzy pewnie też nie poszłoby łatwo ale zawsze można sobie pomarzyć 3:}

    • A ja bym to zrobiła z Ramzą. Całe szczęście że zawsze rysuję postaciom multum odstających kosmyków, pasemek i innych pierdółek to można potem im pleść cuda niewidy hohoohho ❤

      " Zakochałam się w tej dwójce " Tak ❤ to chyba teraz mój ulubiony pairing <3<3

      • Jeśli mogę się wtrącić, dwóch braci tak „przystroić” 😀

      • Trzeba kiedyś ich uwiecznić w kiecuniach ❤ Aj wy podłe, dzikie pomysły podsuwacie XD

      • „Aj wy podłe, dzikie pomysły podsuwacie” Wuahaha! Podły plan się powiódł :] Skoro tak dobrze idzie to dodam że marzę o kocich uszkach i białych podkolanówkach :3 Ramzę widziałam za to w krótkich spodenkach na szelkach jak u Pinokia ale druga kiecka jest straszliwie kusząca 😀

      • O jejciu co ja piszę… Nie miałam na myśli Pinokia tylko „Patereczkę i Kominiarczyka” xD Braciszek zagadał mnie o filmach Disneya. Tak to jest jak się o jednym myśli a drugie piszę – z moją wspaniałomyślną podzielnością uwagi nic dobrego z tego nie wychodzi.

  3. Wyglądaliby cudownie w ubraniach lolitek! Te falbanki, kokardki, długie rękawiczki, kwiaty… Hej! Ale na dobrą sprawę nie macie pojęcia jakie upokorzenie dla nich szykuję xD Dla obydwu na raz. To będzie podłe, ale takie słodkie ❤

    • Dobrze by było gdyby ktoś zrobił rysunek „Ramza in Wonderland” xD
      Alicja – Ramza
      Króliś- Sisi
      Cheshire cat – Asura xD
      Królowa – Fauścioch oczywko
      A na Kapelusznika pójdzie któryś z elfich braciaków xD Najlepiej obu.
      Sukienki, kokardki, kocie uszka, wstążki, pierdu pierdu – czyli wszystko czego chcecie! xD

      • Piszesz „ktoś”, a sama nie chcesz? xD Wszystkie rysunki prześliczne, i Twoje, Haik, i wcześniejsze Tsukasy i Bell-chan – to skoro podałaś pomysł, to może któraś z Was (albo wspólnie? tia, wiem, mało realne, ale marzyć można ^^) zabierze się za niego? Ech, to by było wspaniałe…

      • Jeszcze się 14 nie skończył! Cierpliwości XD Robię, co mogę xD

  4. tak mi sie właśnie przypomniało, jak kiedyś dodałaś Ramze w odstępach roku, akurat na walęwtyłki 😀
    nie, że mnie cieszy taka długa przerwa, tyllko jutro walętynki 😀 także tego :p aale ja sie nie odzywam. :p

    • Spoko, załapałam aluzję xD Jutro mam randkę z konsolą i Mass Effect 3, więc nie muszę poczynać większych przygotowań, co za tym idzie – coś się na blogu pojawi 😀

  5. A czy to prawda, że Ramza będzie władał tą kosą?! Właśnie skończyłam czytać XXV rozdział Ramza’s Story i normalnie nie mogę przestać o tym myśleć! To jest najlepsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam! Ciągle coś się dzieje i nie ma czasu na nudy 😀 Cudeńko! Aha i świetnie wymyśliłaś z tą „niunią” 😀 Pozdrawiam!

    • Kosa jest na chwilę obecną owiana tajemnicą i nie będę niczego zdradzać ^___^
      Dzięki za miłe słowa ^^ Mam nadzieję, ze dalsze rozdziały również przypadną Ci do gustu ^ ^

  6. Na pewno tak będzie! Nie idę spać bo nie mogę normalnie przestać o tym myśleć! No i co ja mam teraz czytać skoro tak się nakręciłam?! Całymi dniami to czytałam odkąd otwarłam oczy, aż do zamknięcia… A teraz co? Ni ma dalszych rozdziałów! Buuu ;D

    • Niczego nie dementuję xD Na obrazkach Ramza nie ma kosy bez powodu ^ ^
      Mam jeszcze wiele innych tekstów, Ayu! „Trzy Życzenia” przedstawiają młodość ojców Asury i Ramzy, więc bardzo zachęcam do zerknięcia 😉

  7. Na pewno przeczytam ^^ A chciałam jeszcze zapytać czy myślałaś o tym, aby Ramza umiał np. władać cieniami w taki sposób, aby nadawać im namacalny kształt jakiejś broni lub po prostu rzeczy? 😀

    • Oczywiście, że tak! Wszelkie przyjemności związane z jego wrodzonymi zdolnościami jeszcze przed nim! Na pewno nie będzie rozczarowany 😀

Skomentuj

