9 comments on “Ruler of Shadow by Haik

  1. Haik, bosko xDDD
    Jedno pytanie, czy ta kosa nie miała podwójnie zakończonego ostrza?
    Serio mi się podoba, szczególnie oczy i włosy… i ubranie…, ale pozostaję fanką twojego Ramzy z cieniami wychodzącymi mu zza koszulki. Bardziej mi do niego pasuje ta wizja 😀

    • Wiesz Misiaku, jego wizja ciągle mi ewoluuje w główce i stopniowo się utwardza <333
      Poza tym styl mi się zmienia. Idę ostro w prostotę. Ej, Amnosiowa kosa ma rozdwojone ostrze. To jest Ramzusiowa kosineczka 8D

      • A KIJ GO TAM WIE 8D
        Może tatko mu kupi jak będzie dobrym synkiem.
        A tak serio… To po prostu moja wizja no xD
        Przecież każdy może go narysować po swojemu xD np. bardziej gotycko… bo ja go niestety tylko i wyłącznie widzę w powyciąganych tiszertach i topach xD Biedny Ramza. To przez to że słucham elektroniki jak go rysuje.

Skomentuj

