13 comments on “Shun by Beata „Tsukasa” B.

  1. Podliczając, to już są trzy arty z akcji „rozdziały za fanarty”… Nie, żebym coś insynuowała ^^.

    • Ale moje liczą się raczej jako jeden… Jakby podliczać wszystkie tak dokładnie to każdy by maznął trzy kreski, podesłał Eo i wmawiał że to Ramza xD (co z kolei nie jest najgorszym pomysłem…). Poza tym niestety czas wykonania takiej pracy jest dużo krótszy niż czas napisania rozdziału. W takim razie proponuje żeby ustalić określoną ilość artów na rozdział albo 1 art = x stron. Kurczę… jednak z kolei takie coś spowoduje spory nacisk na naszej autorce… Ugh! Mam mętlik w głowie. Wszystko wina Tsukasy! Twój Shun jest za dobry na mój mały móżdżek :<

  2. Wow, bardzo ładny fanart, chociaż wyraz twarzy tego Shuna jakoś nie pasuje mi do tego z opowiadania. Masz bardzo mangowy styl rysowania. Już sobie wyobraziłam okładkę mangi narysowanej przez Ciebie, mhmmm… 😀

  3. Sama akcja „Rozdziały za arty” jest fajna, ale zgadzam się z Bell-chan to powoduje nacisk na autorkę. Jeśli fanarty pomagają w braku inwencji twórczej to czemu nie rysować, ale nie oczekując, że Eo za każdy art będzie dodawać kolejny rozdział. Moim zdaniem ma to bardziej na celu wspieranie naszej autorki:)

  4. Och, no proszę xD Ten Shun jest taki… kuszący xD
    Bądźcie spokojni, nie ma dnia, żebym czegoś nie dopisała, to tu, to tam… Wasza praca na pewno nie pójdzie na marne! ^___^

    • Mam do Ciebie Eo małe pytanko. Jak rysowałam ten rysunek to cały czas chodziło mi po głowie: „Czy jest jakaś rzecz, sytuacja, która mogła by zawstydzić Lidera?”(stąd te rumieńce) 😉 to w ogóle możliwe? 😀

      • Prawdę mówiąc nie przypominam sobie… Ale jeśli Ci to w czymś pomoże, Shun jest typem twardziela, który traci przytomność będąc świadkiem porodu XD Zwykle się nie rumieni xD

  5. DOSTAŁAM! DOSZŁO!!! Ahahahahah, mwaahhhahahahaha xD Jak zobaczyłam dedykację, to aż się zapowietrzyłam z radości, trochę to obsesyjne, ale cóż :DDD
    A potem przeczytałam twoje opowiadanie, i byłam zachwycona i w ogóle (nanarejski, ieeee XD Czyli to trochę połączone z twoim światem, czy tylko wykorzystałaś drugi raz tą nazwę?)

    Muszę ci powiedzieć, że na koniec pękło mi serduszko. Nie lubię tego, który na TO mówi to i udaje kogoś kim nie jest. Wredny, wredny, wredny… Ale ja wiem, że ty tak masz, łudzę się jednak, że dopiszesz kiedyś jak ten jakimś cudem się budzi spod jego uroku i się nie daje omotać i dżin jakimś cudem woli tą laleczkę niż inne i powoli zaczyna do niego docierać… A jeśli tak nie jest i nie będzie, to okaż trochę litości dla mego wrażliwego serduszka i powiedz, że tak jest XD

    I w ogóle… Liczę na Ramzę, heh xD Wiesz, że ja ZAWSZE liczę najbardziej na Ramzę, Eo (btw. znaleźli sobie z Asurą miejsce, gdzie można się położyć? Asura przestał wtedy zrzędzić? Ramza przestał się bać? xD), ale Trzy Życzenia też mogą być XDD

    I tak oto kończę ten komentarz, słuchając radia i Ai Se Tu Pego, którego nienawidzę całym sercem i duszą 😀

  6. Shun krzyczący „YAMETE KUDASAI” w dodatku cały zarumieniony xD… Nie, jakoś nie mogę sobie wyobrazić xD

      • Nie prawda, Shuna trudniej xD
        Generalnie mega mi się ten Shun podoba. Aż go zapiszę! XD
        GDZIE JEST EO? :C Mam dla niej Ramze no! Bo dawno go nie rysowałam T__T

  7. Ja protestuję, kiedy było powiedziane że on ma krótkie włosy? Wszystkie go robicie z krótkimi włosami! D:

Skomentuj

