12 comments on “Męska decyzja by Kri

  1. Ej, kurde, spodobało mi się TAK BARDZO, a ty tu piszesz „The End”? Serio? No weź, to nie może być na serio. No weź :ccc
    Świetny pomysł, bardzo mi się spodobało jak opisałaś Akademię, to jak Faust ją zmienił, bardzo realnie opisałaś demony i prawa rządzące ich rasą – przynajmniej dla mnie. Również spodobały mi się relacje między Taku, a Adello, kurde… Wszystko tak pięknie… I ten tekst „- Kiedy wrócę, będę cię ruchał dzień i noc za karę, że tak długo zajęło ci przyznanie się do tego!” Hahaha xD
    A potem ta mantikora i opowieść o Amondielu, o Złotym Mieście… O losie ty mój. Dziewczyno, po prostu łał xD Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Strasznie mi się spodobało 😀

  2. I jak podoba mi się opowiadanie Lilly, nawet bardzo, to uważam, że ty powinnaś wygrać. O. Ale to tylko moje zdanie 😀

    • Też bardzo podobał mi się fik Lily i dobrze się stało, że wygrał. Jej opowiadanie jest zabawne, pomysł był naprawdę ciekawy (najbardziej mi się podobał wątek z Mirarą i Natielem xD), a w dodatku zrobiła to, na co ja się nie odważyłam, czyli pisała o głównych bohaterach ^^.

  3. łał. *_* podoba mi sie! nie wiem co powiedzieć, wszystko zgrabne, fajnie sie czyta, i chce sie czytać. Zostawia też duże pole do popisu żeby sobie dalszy ciąg wymyślić. Chociaż gdyby zostal napisany to by było świetnie 😀 Ja bym chciała przeczytać ^_^

  4. Nie no, w takim momencie kończyć?! Jak mogłaś? Ten tekst domaga się kontynuacji. Najbardziej podobał mi się fragment dziejący się w Otchłani, wszystko przedstawiłaś bardzo plastycznie i intrygująco. Zachęciłaś mnie, by wreszcie wziąć się za czytanie „Siedmiu Piekieł”. Do tej pory zawsze mi coś przerywało i nie dotrwałam zbyt daleko. Klątwa jakaś. Ale coś czuję, że niedługo czeka mnie kolejne podejście. Mój ulubiony bohater Twojego tekstu to Mantikora, czy to nie dziwne?

  5. Dzięki bardzo, dziewczyny, nawet nie wiecie, jak mnie ucieszyłyście :). Ale kontynuacji nie będzie. Przynajmniej na dzień dzisiejszy. Najpierw chcę spróbować coś wymodzić do AOO, a później, jak już mi się nie uda, to może… może… pomyślę, co dalej. Ten tekst w zamyśle miał być dłuższy (widać, że jest tam parę wątków z dupy wziętych), ale jak przeszłam do Złotego Miasta, to nie wiedziałam, jak je opisać i skończyło się tak, jak jest. Może Złote Miasto zostawmy Eo ^^.
    Lily, Siedem Piekieł jest zajebiste, osobiście w moim rankingu jest od razu po Ramzie xD. Tyle że ja tu trochę nazmyślałam, więc to nie jest dokładny obraz Amnodiela i Siódmego Piekła. I muszę powiedzieć, że ja też najbardziej się cieszyłam z pisania o Mantikorze i jeszcze Garocie.
    Jeszcze raz dzięki za komentarze :*

  6. Eo, wysłałaś już może Antologię? 😀 Bo się zaczynam bać, że zagubiła się w naszej przewspaniałej Poczcie Polskiej ;p

Skomentuj

