14 comments on “WYNIKI KONKURSU

  1. Ha, graty Lilly! XDDD Szczerze i gorąco cieszę się, że wygrałaś, bo mam coś fajnego do poczytania, wee hee xD

    Eo, spoko, dzięki wielkie xD 😀 :*

  2. jedna prośba, bo rzuciło mi się akurat w oczy… czy to pogrubiane PRZEBÓDŹ SIĘ można zmienić na PRZEBUDŹ SIĘ? x”D

    • Nie sprawdzałam błędów, urzekła mnie historia xD Jeśli jednak masz ochotę, wyślij mi swe zastrzeżenia na maila, a wszystko poprawię ^^

      • Jak tylko to zrobię, to ci wyślę i, oczywiście za zgodą autorki i twoją własną, wstawisz poprawione przeze mnie, jeśli będzie wam pasować oczywiście 😀

  3. Oki… Jestem w szoku. Dziękuję:) Zdaję sobie sprawę, że w tekście jest pełno błędów. Pisałam je w okresie, kiedy miałam naprawdę dużo roboty na uczelni i nie wyrobiłam się z poprawieniem ich wszystkich. O ile literówki i przecinki można przeboleć, to ortografy… Strasznie mi wstyd. Przepraszam. Mam trochę więcej czasu, więc może sprawdzę tekst jeszcze raz i wyślę Eo poprawioną wersję. A co do bonusu, muszę pomyśleć. Wiem mniej więcej której pary będzie dotyczył, ale… Namyślę się i dam znać:) Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój tekst, Eo! Miałam kilkuletnią przerwę w pisaniu i nie szło mi tak płynnie, jak bym tego sobie życzyła. Dzięki wielkie!

  4. Wow, wielkie gratulacje, Lily! ^^ I w dodatku jaki długi xD. Teraz niestety mam najgorsze egzaminy, ale zaraz w weekend zabieram się za czytanie :).

    • Dziękuję:) Mam nadzieję, że niedługo pojawią się także pozostałe konkursowe teksty i będzie można je wszystkie przeczytać

      • Szczerze mówiąc, też jestem ciekawa innych fików :). Eo, wrzucisz je na stronę w niedługim czasie (do weekendu i tak nic nie przeczytam, no ale…)?

  5. Seiridis, jeśli Ci się chce, to śmiało:) Ja nie mam absolutnie nic przeciwko. Sama miałam to zrobić, ale zapewne nie wyłapię wszystkich swoich błędów. Od kilku lat czytam głównie po angielsku (z pewnymi wyjątkami, np. tekstami Eo oczywiście), nie mam też czasu pisać, więc zaczynam popełniać straszne błędy, których na dodatek nie zauważam. Jeśli masz ochotę wykonać tę niewdzięczną pracę, to ja Ci tylko ślicznie podziękuję i zachęcę:)

  6. Jeśli tylko otrzymam zgodę na zamieszczenie pozostałych tekstów, z pewnością to uczynię ^ ^

    • No cóż, mój możesz wrzucić (czy to może być uznane za zgodę?), tyle że mi nie o mój fik chodziło…

  7. Świetne opowiadanie! Nie wiem, skąd wzięłaś taki fajny pomysł, ale mi (i jak widzę nie tylko) się podobało. Cudowne było to, jak stopniowo rozpoczynałaś swoją historię, doporwadziłaś ją do punktu kulminacyjnego i powoli zamknęłaś klamrą, która była zarazem początkiem „The Zolom’s Age”.

    „-Gówno mnie to obchodzi.

    -Mnie również- stwierdził wesoło Asura i wymierzył Sisi prawego sierpowego.” – przy tym fragmencie, po całej wymianie zdań z Sisi, szczerze miałam banana na twarzy. Ogółem jednak tekst nie był bardzo śmieszny, ale to nawet lepiej. Spodziewałam się kolejnej komedii, a dostałam świetnie obmyślony tekst. Dzięki Ci za to :*

    Jednakowoż muszę niechętnie przyznać, że styl był trochę za „kanciasty”, ale wierzę, że gdybyś nie przerwała wtedy pisania, teraz byłoby idealnie. Niemniej jednak należy Ci się ogromny szacun za zapewne masę trudów i trudzików włożonych w napisanie takiego długiego opowiadania. Ja bym chyba nie wytrwała. Ba, nawet by mi się nie chciało zacząć ;P

    Pozdrawiam i wena życzę. Napisz jeszcze coś dla nas i Eo.

    • Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobało:) Pomysł przychodził stopniowo, ewoluował i sama nie wiem, kiedy przybrał swój ostateczny kształt. Początkowo miało to być całkowite AU, co dawało mi duże pole do zabawy postaciami i ich wzajemnymi relacjami. Świat wykreowany przez Eo był jednak na tyle nieodparty, że w końcu sam wdarł się do mojego opowiadania. I bardzo dobrze.
      Zdaję sobie sprawę, że mój styl pisania nie jest idealny. Styl wymaga ćwiczeń, pracowania nad nim i ciągłego doskonalenia. Jeżeli ktoś przez kilka lat nie pisze niczego kreatywnego, to później przychodzi mu to z coraz większym trudem. Cieszę się, że konkurs Eo zmobilizował mnie do przerwania swojego twórczego lenistwa i mam nadzieję, że nie był to jednorazowy epizod. Może w wakacje dokończę moje opowiadanie, które pozostaje w zawieszeniu od tylu lat? W każdym razie, dziękuję za Twoje uwagi. Bardzo się cieszę, że są osoby, którym chciało się przeczytać mój tekst:)

  8. Eeeee a czy przypadkiem Faust nie zabił żonki zaraz po urodzieniu Sisery ? Ktoś tu miał canon w odbycie…

Skomentuj

