40 comments on “Podsumowanie roku 2011

  1. pffffffffff, jakbys maile policzyła to by było dużo! :p
    poza tym jak ja się odezwę to aż wstyd więc już wolę nic nie mówić 😛
    z zachwytami też nie można przesadzać ^_~
    aaa tak w ogóle, Antologia Antologią, ale ty miałaś książkę wydawać! No taką wiesz, co by na okładce świeciło wielkimi literami Twoje imię i nazwisko! Czynisz coś w tym kierunku? :>
    a miałam sie nie odzywać 😛

    • Czynię, czynię! Nabijaj spam, a może za rok dostaniesz egzemplarz mojej powieści! Ostatnio ciężko pracuję nad większym tekstem i na pewno to praca nie pójdzie na marne! 😀

  2. NOOO. W kooooooońcu 😀
    Zmotywowałaś mnie do spamu xD Czynisz ciąg dalszy do tego co już prologi wrzucałaś czy nowa zbrodnia się pojawia? 😀
    Ej, a w ogóle, też cem coś na urodzinki D:
    Tyle że żaden z bohaterów nie ma w ten sam dzień ;<

    • …… xD
      Rozpieszczam was xD Kiedy te urodzinki? ^^
      Odnośnie zbrodni… Czy to coś nowego? Na pewno dzieje się w innym uniwersum, ale poznacie je dopiero… no, pod koniec stycznia xD Nic więcej nie zdradzę ^^

  3. U, to pod koniec stycznia będzie fajnie 😀 I jeszcze Antologia przyjdzieee 😀 ^_^
    Nowy świat = więcej motywów na spam 😀
    yyyy, urodzinki mam w czwartek ^_^”

    • Rety, DZIĘKI, że nie powiedziałaś mi później! XD Muszę przepędzić mgłę zasnuwającą mój umysł i wpaść na jakiś pomysł… xD

  4. no eej, głupio było napisać ni z tego ni z owego „hej, mam ury 12go weź mi napisz opowiadanie cooo? :D” xD

    • No tak, ale wiesz coś w stylu: „Wiesz, od paru dni siedzę nad fanartem dla Ciebie i pomyślałam sobie, że jakiś tekst dodałby mi natchnienia. 12go mam urodziny, tak w ogóle! :D” xD To już brzmi lepiej xD

  5. 😀 hahah, dobre. ^_^
    fanarty będą jak sie maziać w tablecie 😛
    o właśnie, jeszcze trzeba mieć pomysł!

  6. O_O

    *szok*
    o mój boże. nie mogę.
    AHAHAHAHAHAHA, tak się cieszę! XD TAK BARDZO 😀 mam teraz wielkiego banana na twarzy, dziękuję, Eo :*:*:* xD

  7. W ogóle, lol, jaką ta antologia będzie miała wartość i jaka ja będę z tego dumna, kiedy już zostaniesz pisarką znaną na całym świecie 😀

  8. Noo, Finn, widzę, że zaczęłaś już komentarze nabijać na następny rok i następną książkę ^^. Ja raczej sobie odpuszczę, każdego napisanego bazgrolca po chwili się wstydzę, więc produkować się za dużo nie będę. Ale na powieść też zacieram łapki ^^. Mam tylko jedno głupie pytanie: czy to będzie slash? Bo jakoś mi się po głowie pałęta… coś… no nic, może mi się wspomnienia pomieszały.
    Seiridis – 282 komentarze na 37 postów? O.o Wymiatasz, dziewczyno!

    • Jest to pierwszy raz, kiedy podliczyłam ilość komentarzy i Seiridis jest na przedzie od początku istnienia strony ^^’ Za rok wygra ten, kto nabija spam od 1 stycznia 2012 ^^
      Co do powieści… slash xD Na początek slash ^^ Może uda się gdzieś wydać ^^

      • Buahaha, i właśnie dlatego głupio jest mi pisać komentarze xD. Tak czy siak, jest to dużo.
        Co do wydania – od czegoś trzeba zacząć. Może Omikami by się do tego wmieszało, czy wolisz sama wydać? Tak tylko pytam ^^.

  9. Żeby z czymś wystartować, trzeba najpierw coś napisać xD Wlepiam wzrok w ekran i piszę od nowego roku… A jeszcze w międzyczasie trzeba coś na blogaska stworzyć. Marnie to widzę… XD

    • I znowuż z ciekawości: w jaki sposób piszesz? Od początku do końca, ciekawszymi fragmentami, wymyślasz na bieżąco, czy najpierw kreujesz, a potem piszesz? Wybacz, ale zawsze mnie ciekawiło, jak ludzie to robią ^^. Pamiętam, jak King w „Danse macabre” pisał, że on siedzi i pisze co najmniej godzinę dziennie. To samo zalecał początkującym xD. Ale nie napisał, jak obmyśla fabułę i jak pisze…

      • Piszę na bieżąco ^^ Mam pomysł, zaczynam, jeśli mi się nie podoba – piszę jeszcze raz, z innej strony. Wystarczy, że mam ogólny zarys fabuły, a reszta przychodzi w trakcie pisania lub podczas wykonywania domowych obowiązków. Jeśli jakiś fragment długo chodzi mi po głowie, to gdzieś go sobie zapisuję. Staram się pisać minimum 3 strony dziennie. Opowiadanie, które wysłałam do Omikami leżało odłogiem przez jakiś rok. Oznacza to, że czasami warto trzymać różne rzeczy na dysku, bo jeszcze mogą się przydać. Dlatego też nigdy nie wywalam nieprzyjętych projektów, a niekiedy wykorzystuję zawarte w nich pomysły w innych opowiadaniach ^^

  10. Wariatkiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, w nocy sie śpi! A wy sie tu kartoflami i smyraniem zajmujecie 😀

    ~Kri : też będzie siara jak przeczytam to co piszę, ale jak mi tu dają TAKĄ motywację to nie sposób odmówić 😀

      • Mam nadzieję, że w innych notkach też zamierzacie to robić xD

  11. Czy ja dobrze widzę, ktoś ma urodziny 12ego? Ja mam 11ego:) Może jakiś taki zbiorczy podarek w postaci tekstu? Dodam tylko, że od dłuższego czasu bardzo ciężko pracuję nad fanfickiem…

      • To wcale nie była manipulacja. Tylko marchewka. Ja bardzo lubię marchewki, bo są w życiu niezmiernie przydatne. ( Znacie metodę kija i marchewki? Ja wyznaję jej skróconą wersję: tylko marchewki:) Rozumiem, że jeśli się jest zmęczonym to nawet próba przekupstwa marchewkami się nie powiedzie, więc Eo nie przemęczaj się. My i tak poczekamy, jak długo będzie trzeba. A jak już siły wrócą to marchewka jak znalazł. Jeżeli oczywiście mój skromny fanfick (czytaj: powstałe w trudu i znoju wypociny) można nazwać marchewką.

  12. Lol xD Zaraz ktoś przebije mnie w moim spamowaniu _^_ Nie oddam tak łatwo tytułu, buahahahahahahaha 😀 A tak na serio – spokojnie, Eo, wszyscy będą wniebowzięci jak coś nowego napiszesz, będą się tym jarać kolejne pół miesiąca i ogólnie wszystkie będziemy jak na haju i cię czcić, ale…

    nie wypruwaj sobie żył xD

    • prawda. Się nie ma co zamęczać. 🙂
      Możecie za to na konwencie zrobić grupowe obieranie ziemniaków xD

      ~Seiridris: ja nie będę JAK na haju, naprawdę na nim będę 😀 ujarana radością ^_^

      hahah, zaczyna się walka na spam xD

      • Co mi da obieranie ziemniaków, jak oni tam kuchenki nie mają? xD Gdzie frytki usmażę? XD
        Napiszę coś nowego, spoko… Może ruszę coś, co zaczęłam jakiś czas temu… Albo wymyślę coś innego… Jakieś życzenia? xD

      • Raaaaaamzaaaaaa! ^^
        Spamu ciąg dalszy będzie, jak coś dasz xD.

  13. Na frytki do knajpki a ziemniaki i tak można obrać 😀

    Życzenia? :> Trzy :’D

    A tak poważnie to nie 😀 Ale i tak wiem że cokolwiek nam pokażesz będzie cudne ^_^

  14. Zanim Ramzę napiszę, to miną wieki… XD Trzy Życzenia chyba szybciej mi pójdą xD

Skomentuj

