5 comments on “BONUS Świąteczny

  1. Moja miłość do Asury wzrosła co najmniej stukrotnie za to ubieranie choinki, ogółem za jego teksty i ogólnie za jego postać XD Ależ ja się stęskniłam za postaciami z Ramzy! I Ramza i Asura będą mieli teraz gromadkę dzieci, ahaha XD (przerażony Asura = bezcenne). No ale Ramza sam się prosił – chciał czegoś, co zapobiegłoby kłótniom, to dostał bliźnięta i wszystko cacy (Faust z dziecięcym wózeczkiem będzie mnie prześladował w koszmarach xDDD). Ach… Dużo jeszcze czasu minie zanim akcja Ramzy dojdzie do takiego momentu, gdzie największym problemem naszych tragicznych kochanków będą bliźnięta XD Ja nie rozumiem czemu żaden z trzech teściów nie akceptuje swojego różowego zięcia! No dobra, właściwie to rozumiem, ale… No mogliby się z tym pogodzić, a nie tak otwarcie go hejcić xd Przecież Asura jak chce, to potrafi!
    A ten okrzyk „Ja go nie gryzłem!” XDD Piękne, W ogóle wszystko było genialne XD Rozsadzanie gości, małomówny Leto, ubieranie choinki w peniski, kłótnie rodzinne, przyjaciele Ramzy, stos prezentów w trumnach xDDD Eo, pozostaniesz dla mnie na wieki geniuszem w dziedzinie pisania ❤ Strasznie miło się to czytało po świętach, tak na spokojnie i od razu taki banan mam na twarzy xD

    Ślicznie dziękuję za bonus i mam nadzieję, że Tobie też, Eo, święta minęły w ciepłej i miłej atmosferze ❤

  2. Och, my… Eo, dziękuję *__* Jestem wzruszona. I podekscytowana 😀 Ramza będzie miał bliźniaki, o ja cię nie mogę xD I to przerażenie Asury 😀 I Faust, który już myśli o tym, jak to będzie być dziadkiem, awwwww 😀
    I Leto. To dziecko mnie rozwala, jest absolutnym zwycięzcą konkursu na rozśmieszenie mnie i rozczulenie 😀

    Testament jaki zadowolony, buahaha XD I Książę, który tak matkuje Ramzie jak kwoka 😀 I Shun, tłumaczący wszystko Faustowi, ten rozczulający gest Asury – cała rodzinka z jednej strony 😀 „Nasza Iskierka” och my Chesediel… xD ten sen o Amondielu (nie mogę z tym xD te butelki mnie rozwalił :D)
    po prostu… bosko 😀
    I o co chodzi z opuszczeniem Złotego Miasta przez matkę Aliotha? 😀

  3. Haha Faust mnie powalił xD Dostaje medal za zrzędzenie, marudzenie, narzekanie po prostu kocham go xD Aż mam go ochotę przytulić i pogłaskać po głowie xD
    Przyznam , że połowy postaci nie znam haha ale to było na swój sposób zabawne ;D

  4. Dobra, sama dałam pomysł ze spotkaniem się wszystkich postaci przy jednym stole, a jak doszło co do czego, to nawet teksu nie miałam okazji skomentować… ^ ^”

    Jestem oczarowana postaciami takimi jak Leto i Alioth. Dzieciak zachwyca mnie swoją ponurością, natomiast Stułbia dziwnym charakterem. XD

    Ogólnie mówiąc nieźle się uśmiałam, dobra robota. :3

Skomentuj

