3 comments on “Fanfick: Powrót by Kri

  1. Podobało mi się! 😀 Ciekawe zakończenie historii, szczególnie spodobał mi się Asura siedzący na tym tronie i wejście Asury, potem się troszkę pochrzaniło. Trochę jakieś nietakie to pierwsze od śmierci Ramzy spotkanie. ._. Ledwo wszedł, a już się pieprzą. I Asura mam wrażenie, że też by się nieco inaczej zachował, ale… nie zmienia to faktu, że mi się spodobało na tyle, że aż była tym zdziwiona 😀

  2. Bo to miało być całkowite OOC, a że jednak trochę się upodobnili do pierwowzoru… No cóż, tylko im na dobre wyszło ^^.
    Poza tym w wersji pierwszej Ramza na końcu miał wyrwać serce Asurze, zjeść je, a później powiedzieć coś w stylu „Nie martw się, kochanie, bez serca też cię będzie można ożywić” xD. To dopiero byłby nie-Ramza… Ale stwierdziłam, że seks i kanibalizm nie umieją się połączyć w mojej głowie, więc wyszło, co wyszło.
    Tak czy siak, dzięki ^^. I dzięki oczywiście Eo, że to tu wrzuciła :).

Skomentuj

