3 comments on “PAcon 2012

  1. Ja w poniedziałek zaczynam pracę na kasie w Realu (to tak w ramach szybkiego załatwiania sobie pracy), więc myślę, że zdobędę trochę kasy na tej kasie ^^ i przyjadę, szczególnie że przed świętami mają świąteczne stawki (yay?). Może zbyt często się nie odzywam ani nie udzielam, ale funkcjonujecie w mojej głowie jako nazwy i ikony, i po prostu chciałabym Was wszystkich ujrzeć na żywo (i przy okazji zobaczyć po raz pierwszy Warszawę ^^).
    A tak na marginesie, Eo, śniło mi się dzisiaj, że Baldur uprowadza postać z innego opowiadania (Setha z American High – *facepalm*) do Siedmiu Piekieł ^^. Miałam tego nie pisać, ale skoro już tam napisałam…
    Nie mam pojęcia, skąd mi się wziął ten mashup…
    A na konwencie chyba będę xD.

  2. Z chęcią ^__^ chociaż zamiast piwa wezmę coś innego, ale mam nadzieje że nie będzie to zbrodnią ;D Nawet fajnie, że proponujesz po prostu spotkanie po za konwentem bo ja na 100% nie jestem pewna czy będę. Niestety nie mogę wykupić biletu na 2 dni a podobno jednorazówki szybko się rozchodzą. No cóż zobaczymy ale najwidoczniej los mi sprzyja jeśli zaistniał taki pomysł spotkania ^__^

Skomentuj

