24 comments on “YAAAY ^_______^

  1. Brawo Kochana!! 😀 W końcu może będziesz miała możliwość wydać Era Zoloma jeśli wszystko pójdzie pięknie, czego jestem pewna! Gratuluje i na pewno kupię właśnie dlatego, że wygrałaś :D!

    • Dziękuję! ❤
      Mogłabyś wpaść na konwent, chciałabym jakoś uczcić tę okazję! 😀

      • Oczywiście 😀 Chociaż miałam w planach ujrzenia Cię wcześniej ;3 coś mi Haik tam wspomniał, że niedługo wpadasz do niej x3 więc może skorzystam też z tego?:3

  2. Wiesz, miałam być w Warszawie w sobotę, na koncercie jakiegoś japońskiego zespołu (bilet też wygrałam, lol XD), ale niestety mi się nie uda… Święta i to wszystko. Koszta ich zorganizowania mnie przerażają @____@ Jak ja wydolę do 10 stycznia? XD
    No, ale na konwencie na pewno się pojawię ^___^

  3. No mordeczki, wpadać na kon <333333 Też będe na Paconie ❤ Trzeba uczcić sukces ❤

  4. ŁAŁ, naprawdę, słów mi brakuje!!! Szczerze mówiąc, to nie mogę się doczekać tej antologii i przede wszystkim Twojego opowiadania ^^. Musi być naprawdę wspaniałe, skoro nawet Ci za nie symbolicznie zapłacili xD. Gratulacje!
    Tylko czemu w Warszawie? Ona jest taaaak daleko…

  5. Daleko? XD LOL, ja mam prawie 200km XD
    W ogóle tak się zastanawiałam z Haikiem, czy moje opowiadanie jest podobne do Mononoke… No i chyba jest XD Na blogu OMIKAMI o tym pisali i przez parę dni się zastanawiałam, miałam nadzieję, że może to JA… Poczekam na antologię, wtedy przeczytam resztę opowiadań ^^
    Co do samego „Lalkarza”… Miałam to publikować tutaj xD Mam nadzieję, że nie poczujecie się zawiedzeni ^^

    • ano, faktycznie niefart :C szkoda, ale wiesz, powiem ci że znam i takich koksów co doginają te 500 km xD

  6. Cieszę się razem z tobą! :DDD Bardzo, bardzo, bardzo 😀
    Problem będzie z konwentem… :ccc mimo, że do Wawy nie mam wcale daleko, to matka i tak mnie pewnie nie puści _^_ Czyli że jeśli nie będzie mnie na Paconie, to nie będę mogła przeczytać? :c

  7. Eo, gratulacje! W pełni sobie zasłużyłaś! Ahhh, nie mogę się doczekać aż wydasz powieść *u* I tak miałam kupić tę Antologię, ale teraz to na bank w dniu premiery albo pojadę na konwent albo będę szturmować księgarnie dopóki nie dostanę w łapki~ Jak ja mam wegetować do stycznia?! ;A; Ja chcę juuuuż…
    Tak, Eo, idź pić, należy ci się 😀

  8. Dzięki wielkie wszystkim ^___^
    Seiridis, z tego co wiem, antologię będzie można kupić jeszcze przed konwentem, w sklepiku Omikami ^^ Ale i tak byłoby fajnie, gdybyś zawitała na konwent D: WY WSZYSCY! ❤

  9. Gratulacje! Brawo, brawo, brawo! Tak, jak napisali na stronie Omikami – tylko czekać na twoją powieść ^^

    Nie jestem zbyt obeznana – da się może tą antologię kupić za pośrednictwem Internetu? 😀

    • Da się, da się ^^ Podobno na początku stycznia będzie można zamawiać w ich sklepiku ^ ^ Poza tym w paru sklepach będzie dostępna ^^

      • W takim razie będzie trzeba koniecznie zamówić 😀 W mojej małej zaściankowej miejscowości raczej nie ma co liczyć na księgarnie, niestety.

  10. Buuuu, też nie mogę byc na konwencie :< D: cholerne odległości… Będę czaić się na tą Antologię 😀
    Widzisz? Nawet na ich stronie ci napisali że czekają na książkę! 😛
    Gratuluuuuję 😀

Skomentuj

