22 comments on “Trzy Życzenia part. III

  1. nnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… skończył mi się rozdział. w takim momencie… ja pierdzielę ._. zaraz się chyba popłaczę z rozpaczy :ccc
    to takie fajne, fascynujące i w ogóle

    relacje między faustem a natielem, faustem a cleo, natielem a mirarą ~.~ naprawdę, bardzo mi się to podoba, ale mi się podoba większość rzeczy, o których piszesz, so… 🙂

  2. yay. to takie urocze wszystko… Faust i Cleo. oh god ten drugi to mi się kojarzy z takim różowym ciastkiem z różowym kremem i troche ma ze mnie… „miłość? lol, to dla noobow ” xD Marny żywot nekromanty, współczuje Natielowi. Cóż, to tak oczywiste że jak komuś czegoś nie wolno, to tym bardziej będzie chciał to zrobić. Tak więc szykuje się orgia, Haik czuje Chesedielowo-demoniczną miłość in the air.

    Bez kitu w takim momencie przerywać.

    Wesołego mikołaja everyone i blablabla

  3. Właściwie do tej pory myślałam, że „Trzy życzenia” to taki bonus i dopiero teraz zaczęłam się zastanawiać: to jest dłuższe opowiadanie?
    Nie żeby mi to przeszkadzało, czytanie o Fauście w jakimkolwiek czasie jest zawsze satysfakcjonujące, jednak… hmm… namnożyło Ci się trochę tych opowiadań ^^

  4. Zgadza się, Trzy Życzenia do dłuższe opowiadanie ^^ Pewne rzeczy zawarte tutaj będą konieczne, aby dobrze poprowadzić trzeci sezon Ramza’s Story. Wydaje mi się się, że dzięki temu lepiej zrozumiecie siły rządzące światem demonów ^^
    Taa, i wesołego Mikołaja, czy jak tam się składa życzenia z tej okazji xD

    • łał… jeśli więc rozdziałów Ramzy będzie tylko co w drugim pierwszym sezonie, to ew. czwartego możemy się spodziewać za jakieś cztery lata :DDD mogę się założyć 😀 bo biorąc pod uwagę częstotliwość zamieszczania kolejnych rozdziałów, to, że nie zawsze jednak jest to Ramzas Story, to tak to właśnie wygląda 😀
      Może nie za 3-4, a za 2-3 lata przy wersji lajt :DDD I żebyś mnie nie zrozumiała źle, Eo, serio, to nie oskarżenie, tylko taka mało poparta rzeczywistymi faktami ciekawostka :DDD

  5. ale żeby nie było… ja się naprawdę bardzo cieszę, że zamieszczasz Trzy Życzenia, bo lektura tego opowiadania jest doprawdy fascynująca. LoFFciam Fausta *_* Jest w tej swojej zajebistości taki świetny, że jakbym stała, czytając o nim, to bym pewnie upadła 😀 Szczególnie ta końcówka… Oh my Chesediel xD

  6. Muszę Cię niestety rozczarować D: Nie będzie czwartego sezonu Ramzy ^^’ Kończę jego historię na trzecim :C To i tak jeszcze trochę potrwa, więc bez żalu, proszę! xD
    Jeśli mogę coś zdradzić, to w Trzech Życzeniach wcale nie będzie tak sielankowo, jak teraz ^^’ To dopiero mały wstęp. A później… dramat D: Znienawidzicie Fausta, jestem pewna xD A później Cleo D: I innych D: Cóż… mam nadzieję, że mimo wszystko wasza nienawiść nie odbije się także na mnie xD

    • powiem ci, szczerze, że niepotrzebne jest specjalnie zwracać fanów do twojego opowiadania czy twoich postaci xD tak jakbyś zniechęcała nas do czytania… 😀

  7. Mogłaś nie dodawać tego o końcu Ramzas Story… Od kiedy pamiętam, to był Ramza i myślałam, że jeszcze dłuuuugo będzie (dobra, może np. 10 lat to trochę długo, ale jak się lubi…). On się gdzieś mieści w moim światopoglądzie (tak samo jak to, że Jeza nigdy nie dokończy swojego Wishmastera, a Pratchett i Szymborska nigdy nie umrą i nie przestaną pisać ^^ nie pytaj, czemu akurat takie zestawienie).
    Chociaż wiemy, że historia Cleo i Fausta nie kończy się dobrze (eufemistycznie rzecz ujmując), to jednak nie musiałaś wspominać, że wcześniej też będzie się wszystko paliło i waliło. Teraz tylko będę czekała na makabreskę… Już teraz tak sobie myślę, że Faust jak na złość wcale nie wybierze Cleo…
    Ach, i jeszcze wesołych Mikołajek! Albo wesołej nocy pomikołajkowej?

  8. To co planuję jest dosyć… błahe XD Prawie tak błahe jak w zwyczajnym życiu. Rodzinna tragedia i takie tam… Ale! Faust i Cleo jeszcze młodzi xD Wiele przygód przed nimi ^^ I Natielem i Mirarą też ^^

  9. Me serce pragnie aby Faust wybrał Cleo ale kurde z tego co ostatnio nadrabiałam w Ramza to nic z tego nie będzie xD Żal mi Cleo a zwłaszcza ze świadomością jaki się stanie 😦

  10. Nieeee! Eo, jak mogłaś?! W takim momencie DD:
    A ja sądziłam, że ze „związku” Cleo i Fausta miało nic nie wyjść, no i tym bardziej teraz mnie zżera ciekawość jak to będzie! I ciekawa też jestem co z Natielem i Mirarą (bawww. mały Natiel jest super!), bo albo nie pamiętam, czy było coś o tym wspominane, albo nie było xD
    Tak btw. aż nie mogę uwierzyć, że Asura jest synem Cleo XD No bo… proszę, Asura to taki pan i władca raczej, taki strasznie dominujący typ, zdobywca etc., a Cleo? Ugania się za Faustem i lata z różową główką w chmurkach, taki raczej uległy typ, nie powiem, że to nie jest urocze, ale jak sobie pomyślę, że to ojciec Asury, to… Pękam ze śmiechu xD
    No, to teraz czekam na ciąg dalszy <3333

  11. Fantastyczny rozdział, jak zawsze, zresztą ;3
    Nie będę podejmować się dłuższego komentarza z różnych względów, wybacz.
    Jeszcze palnę jakąś gafę i tyle będzie. Chciałam jedynie pozostawić autentyczny śliad po swoich odwiedzinach. Rozdział przeczytany, czytelnik zadowolony, tylko lekcje nie odrobione xD
    Albo… może szepnę słówko na uszko. Nie spodziewałam się, że Natiel kiedyś był taki, jakby to nazwać, grzeczny i niewinny. Niby zaprosił Mirarę na schadzkę, a większość czasu spędza na składaniu zmarlaczków, ale i tak wydaje się być za porządny. Zdecydowanie wolę go w Ramza’s Story. Za to Faust jak był dupkiem, tak nim jest i chyba już pozostanie. No, ale za to go kochają.
    Po bliższym poznaniu Cleo dostrzegłam w nim pewien potencjał i szkoda, że skończył tak a nie inaczej. To znaczy, chyba jeszcze nie skończył tak na amen, ale po dobrej stronie raczej go nie ujrzymy.
    Miałam nic nie pisać, a jednak… Ech, ja to mam mocne słowo.
    Jednakże dalej uważam, że najlepsza jest historia Testamenta i Shuna. Żadna inna nie przykuła mnie na kilka godzin do krzesła, biurka i ekranu monitora *.* Będę to powtarzać do znudzenia, tak tak tak =)

    • A więc z radością mogę Cię poinformować, że następny bonus (pomijając ten świąteczny) będzie właśnie o Testamencie i Shunie ^ ^ I małym Ramzie też, oczywiście 😀
      W sumie „Trzy Życzenia” to był pomysł, który nagle wpadł mi do głowy. Niektóre momenty miałam napisać w trzecim sezonie RS, ale uznałam, że dowiecie się więcej, czytając osobne opowiadanie ^^ Oczywiście staram się pisać tak, aby nie było potrzeby wertowania całego RS XD Ot opowiadanko dziejące się w moim ukochanym uniwersum ^^

      • Kocham Cię! I bynajmniej nie żartuję w tym momencie. Tak szczerze to miałam nadzieję, że ulitujesz się nad swoim biednym czytelnikiem i przypomnisz o blondynach. xD
        Jestem wniebowzięta *.* Oczywiście wszystkie opowiadania są cudowne i momentami aż ciężko uwieżyć, że nie czyta się tego jeszcze jako książki, namacalnego dowodu Twojego geniuszu literackiego. Wyobrażam sobie specjalny tom z limitowanej serii oprawiony w skórę i srebrnymi rogami… Może jeszcze kryształ w okładce? Albo łuska Zoloma? Ach, to by było piękne. ❤ No i oczywiście stronice stylizowane na stare. Już czuję ten słodko-kwaśny zapach przewracanych szybko kartek…

  12. Twoje opowiadania znalazłam kilka dni temu i w kilka(naście) godzin przeczytałam wszystko, co do tej pory napisałaś i jestem pod wrażeniem – cały świat i w ogóle wszystko jest tak skomplikowane, a ty się w tym nie gubisz i prowadzisz świetną akcję przez kilka światów w kilku przedziałach czasowych. Po prostu łał 😀
    I chociaż i Ramza i Siedem Piekieł (Amnodiel ^^) są świetne, już wiem, że Trzy Życzenia są moim absolutnym faworytem. Awww, uwielbiam młodego Fausta i Cleo, i Mirarę i całą resztę 😀 Cleo jest taki kochany – mój umysł nie przyjmuje do wiadomości jego ewentualnej zdrady (i kropka), uwielbiam tę jego nachalność, energię i taką uroczą naiwność. Może czytałam zbyt nieuważnie (bo dosłownie pochłaniałam rozdziały:)), ale czy w czasach Ramzy jest potwierdzone, że Cleo nie żyje, czy to tylko Asura tak myśli? Bo jego spotkanie z Faustem mogłoby być bardzo emocjonujące :3
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa weny!

    • Yaay, dzięki wielkie za komentarz ^^
      Niestety, jeśli idzie o śmierć Cleo, jest to fakt D: Można o tym przeczytać w piątym rozdziale „The Zolom’s Age”. Na razie jednak postaram się wycisnąć z niego wszystko w „Trzech Życzeniach”, a i w Ramza’s Story jeszcze będzie o nim mowa ^^ (Ale to tajemnica!)
      Pozdrawiam również ^ ^

  13. Ej kochana, chciałam się spytać jak wstawiłaś banerek swój tam z boczku? x3 I jak mam dać Ci swój a Ty mi swój..xD (jak to brzmi xD)

    • Wzięłam sobie widgeta „text” i tam wkleiłam obrazek w htmlu xD Jeśli chcesz wstawić mój banner, pobierasz do siebie obrazek, w kodzie wpisujesz adres strony i wrzucasz XD Albo może lepiej… prześlij mi swój obrazek, ja wkleję go do siebie i odeślę Ci kod na mój ^ ^

Skomentuj

