41 comments on “Informacja

  1. Wpadł mi do głowy dziwny i trochę szalony pomysł upchnięcia najważniejszych postaci ze wszystkich opowiadań przy jednym stole/ogólnie w domu w Wigilię. :3

  2. Bonus o dzieciach Ramzy i Asury? W końcu obydwoje to demony i mogą sobie zrobić dzieci xD Np. Asura jako surowy ojciec tylko ukradkiem dabający o syna albo córkę…
    No proszę, jak ładnie, sto kilo na stronie ^^ A fanfik miałby być do czego? Bo ja jestem trochę zainteresowana…

    • Dzieci Ramzy i Asury? Zanotowane! ^^
      Fanfick musi dziać się w uniwersum The Zolom’s Age, a więc masz duże pole do popisu ^^ Prócz tego nie ma żadnych innych wymagań ^^

  3. ja bym na przykład chciała fancicka i o młodej wersji Asury i Ramzy i tej starszej i w tej starszej byłyby wszystkie postacie z Ramza’s Story i The Zolom’s Age + Amondiel + dzieci Ramzy i Asury {jak Asura i Ramza je traktują, jak traktują siebie, jak to wszystko wygląda} :DDD (i – mam tu na myśli – Mirara [xD Ramza TAK by się ucieszył, widząc go u siebie w domu], Faust obowiązkowo {ahaha, już widzę tą sielankową atmosferę xD}, Natiel (romansujący z Mirarą :D), OCZYWIŚCIE Asura i Ramza, Shun i Testament, wujaszka nie chcę nigdy więcej czytać na oczy, dwa drowy, hopsasa, weehee, ew. jaki partner Fausta, którego ten jakimś cudem polubił {w sumie ciekawie by było, jakby się spiknęli z Amondielem xDDD}
    :DDD
    i by było takie porównanie – ich święta jak się docierali jako para z dzieckiem, które dopiero co przyszło na świat {wiesz, demonie hormony, które się docierają, namiętność, potem czułość i w ogóle}

    i żeby te porównania były dłuuugie i żeby cały bonus był dłuuugi
    o 😀

    to byłoby moje małe niebo

    bo uznałam jednak, że wszystkie postacie mnie aż tak nie interesują, gdy w alternatywie mogłabym mieć tylko te, które są po prostu za-je-bis-te 😀

  4. a ja bym polecała święta Testamenta i Shuna …. takie z przeszłości, jak Ramza był mały ^^
    Chociaż pomysł Kri o dzieciach Asury i Ramzy jest BAAAARDZo kuszący. Tylko oczywiście z rodzinne święta! hehehe już się nie mogę doczekac , w sumie nawet nie ważne co napiszesz i tak będzie świetne 😉

  5. Zapowiada się BAARDZO długi bonus, szczególnie, że Wasze wymagania nie odbiegają tak bardzo od siebie 😀
    No więc mamy święta w wielkim, rodzinnym gronie… Już widzę Amnodiela, który sobie szydzi z Jezusa…. XDD

  6. Nie będę wypowiadać się odnośnie bonusa, bo jeszcze nie skończyłam czytać Ramza’s Story. Chociaż z tego co zdołałam wchłonąć i co mnie poruszyło to ja chętnie podczepiłabym się pod prośbę Estelle odnośnie Testamenta i Shuna ^__^
    A nie może być konkurs też fanartaowy?xD

  7. Ale wtedy musiałabym odpowiednio rozdzielić nagrody, żeby było sprawiedliwie xD A nie może być fick? 😀 Obiecuję, że konkurs fanartowy też zorganizuję! ^__^

  8. Ah no za fickami jakoś nie przepadam, może dlatego, że nie czuję się pewnie w samym pisaniu jeszcze xD To poczekam na fanartowy 😉

  9. Dzięuję Kkohaku za poparcie 😀 wyobrażam sobie jak Shun i Testament zachowywują sie podczas świąt! Oczywiście NIEZAPOMNIANY prezent obowiązkowo :p
    Rodzinne święta to też jest coś! Jeśli pojawią się wszyscy a przynajmniej większośc to nawet będą aż za bardzo rodzinne hahah!
    CHCĘ JUŻ ŚWIĘTA !!!

  10. Mamy wspólny interes to trzeba się popierać 😀 Ja jestem po prostu ciekawa jak między nimi było po tym jak Testament zgodził się żyć z Shun’em oraz pozwolił mu być przyszywanym ojcem. Nie doszłam jeszcze do wątku co łączyło Testamenta i Fausta czy ich seks był wyrazem jakiś emocji czy tylko spontanicznym aktem. Ale jestem ciekawa jak Testament pokochał Shuna :3 i jak razem próbowali wychowywać Ramze 🙂

      • No jak pisałam, jeszcze wszystkiego nie przeczytałam więc tylko napisałam to co obecnie mnie zaciekawiło i co pokrywa się też z prośbą Estelle 🙂

  11. O tym jak Testament i Shun docierali się i jak wychowywali dziecko, które znacznie różniło się od rówieśników, będzie osobny bonus xD Zaczęłam go nawet pisać jakiś czas temu ^ ^

      • Ciężko mi stwierdzić ^^’ 6 grudnia wrzucam „Trzy Życzenia”, w Wigilię Świąteczny Bonus… Prawdopodobnie wyrobię się na Sylwestra. Albo w przerwie między 6 a 24 grudnia ^^ Na pewno dodam to w tym miesiącu ^ ^

  12. Khe, khe, to ja też dorzucę swoje trzy grosze.
    Tak na początek, to : Dobry wieczór. (Jeśli dwudziestą trzecią można uznać za wieczór.)
    Jak na razie przeczytałam The Zolom’s Age i Ramza’s Story. Reszta jest w planach. ;D
    Opowiadania znalazłam gdzieś na chomiku, a za to, że tu jestem wychwalam linki u Kohaku.
    Cały czas jestem pod wrażeniem wykreowanej przez ciebie historii i świata. (Chyba między innymi dlatego, że ostatnimi czasy mimo najszczerszych chęci, mi się to nie udaje. Słomiany zapał i tyle.)
    Wciągasz czytelnika, kobieto, oj, wciągasz.
    Ah, no i wielowątkowość. U ciebie cały czas coś się dzieje. Opowiadania skończyłam już jakiś czas temu, ale nie przypominam sobie, żebym w którymś momencie się nudziła. Na sielski spokój też nie było co liczyć. ;3
    Jeśli mam być szczera to na początku męczył mnie trochę twój styl pisania. Nawet nie potrafię dokładnie określić, o co chodziło. Po prostu miał w sobie coś takiego… innego. Jednak po tej ilości tekstu jaką są zarówno The Zolom’s Age i Ramza’s Story zdążyłam się przyzwyczaić. A poza tym, czuje się w nim jakąś taką magię.
    Inna sprawa to bohaterowie. Naprawdę chwilami to miałam taką ochotę zdrowo trzepnąć większość z nich. Rekordy to chyba bił Ramza. Ale to dobrze, że wywołują emocje. 😉
    Co do bonusa.
    Też jestem za wielkorodzinnymi obchodami Wigilii. Oj, to mogłoby być ciekawe.
    Ale tak naprawdę to marzy mi się bonus z cyklu „Co by było, gdyby…” : Jak potoczyłaby się akcja, gdyby Faust nie zostawił jednak Testamenta.
    No, to na tyle.
    Mocca odmeldowuje się.

    • 23? U Eo to dopiero środek dnia! ^ ^
      Muszę przyznać, że styl pisania strasznie mi się zmienił przez te wszystkie lata… Chyba na lepiej, jak wyczytuję w różnych komentarzach ^^
      Mówisz, że interesuje Cię „Co by było gdyby…”… Ciekawe, nie powiem. W sumie, to nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Teraz widzę, że ma to swój potencjał 😀 Dzięki za sugestię! Coraz bardziej mi się podoba! ^ ^
      Pozdrawiam i dzięki za komentarz ^^

  13. Skoro niedługo nowe opowiadanie, bonus świąteczny oraz o Testamencie i Shunie to Trzy (spełnione)Życzenia w tym wypadku nabiorą nowego znaczenia xd
    Skoro Seiridis ma niedługo urodziny to jej propozycje powinny być na pierwszym miejscy! taki miły prezencik, szczególnie że 29 grudnia to również święto jednej z moich ulubionych postaci 😀 a skoro ma być początek miłości Testamenta i Shuna to mi do szczęścia nic nie potrzeba 🙂

  14. Przejadł mi się Testament x Shun, ale widzę że większość ich lubi. X3

    Eo! Rysuję Fausta, i jestem z siebie dumna! Aczkolwiek puki co to to jest sam szkic, samej głowy, nie dokończony. ^ ^” Yay, mój pierwszy fanart. Ale to nie jest praca konkursowa.

      • Bo i tak bym pewnie przegrała, a ja nie lubię przegrywać. XD

  15. Proszę bardzo Seiridis :*** nie ma sprawy ^^ jakoś tak mam że lubię innym uprzyjemniac życie (bez żadnych podtekstów oczywiście) nie mogę się powstrzymac jak mam zrobic coś miłego dla kogoś. takie skrzywienie chyba, ostatnio się nawet na tym przejechałam ale cóż. W każdym razie jestem za Tobą 🙂 Niech żyje 29 grudnia ❤ ( i Ty i Testament xd)

    ooook to było mega słodkie aż bleeee ale nie umiałam inaczej napisac! proszę to brac z przymrużeniem oka i miało byc miłe a nie na podlizanie się ^ ^ kurde zakręciłam, sama nie wiem co pisze. Mam nadzieję że wszyscy dobrze zrozumieją 😉

    Proszę!!!

  16. No dobra! XD Skoro i tak mam dodawać nowy bonus w grudniu, to mogą to być podwójne urodziny! XD Przynajmniej będzie jakaś okazja ^^ Ale na Sylwestra nie wyrobię się z niczym nowym wobec tego D:

  17. Estelle kłania się Eo, pięknie dziękuje i nie może się doczekac 😀

    nowy bonus ❤

  18. Witam. Piszę komentarz po raz pierwszy, ale Twoje opowiadania czytam od lat. Zaczęło się od Syna Kryształu jeszcze na NL i to był początek swego rodzaju uzależnienia. W tym okresie stawiałam dopiero pierwsze kroki w świecie yaoi i zetknięcie z Twoją twórczością wywarło na mnie wielkie wrażenie. Do dziś żywię ogromny sentyment do tego właśnie opowiadania. Mimo iż Twój styl pisania się udoskonalił a Syn Kryształu przeszedł swoistą modernizację, to właśnie ta pierwotna wersja wywołuję u mnie najcieplejsze uczucia, tak jak kiedyś wywoływała największe emocje i ekscytację. Kiedy zniknęłaś z NL, byłam ogromnie zawiedziona. Po latach, gdy straciłam nadzieję że jeszcze przeczytam jakieś Twoje dzieło, przypadkiem trafiłam na tego bloga i zostałam pochłonięta bez reszty. Przeczytałam Twoje inne opowiadania (oprócz Siedmiu Piekieł, podchodziłam do niego dwa razy, ale jakoś zawsze coś mi przerywało i traciłam wątek), ale pierwsze miejsce wciąż zajmuje w moim sercu SK. Nie ukrywam też, że długo liczyłam na zakończenie- Testement+Faust. Po tym jak Faust potraktował Testamenta, uważam że zniszczyło to jego szanse i prawa do tego związku, więc pogodziłam się z innym pairingiem. Jednak zawsze interesowało mnie co właściwie czuł Faust do Testamenta, czy żałował swojej decyzji (kiedyś chyba czytałam Twój bonus, w którym było napisane, że nie. Taki z perspektywy Fausta, w którym twierdził, że cierpiąca mina i reakcja Testamenta po porzuceniu sprawiły mu sadystyczną radość. Ale potem ten bonus zniknął, czytałam go chyba zresztą na NL. Więc uznaję go za nieobowiązujący), co czuł kiedy zrozumiał, że testament opuścił jego świat i może nigdy nie powróci. Jak to rozstanie i krótki związek wyglądało od strony Fausta. O tym właśnie chciałabym kiedyś (najlepiej niedługo) przeczytać. Choć muszę przyznać, że podobnie jak przedmówcy zastanawiałam się „co by było, gdyby…”. Nawet myślałam żeby o tym fika napisać, ale zbyt niepewnie czuję się w realiach i bohaterach Twojego świata. Jest zbyt wiele niewiadomych, a ja pisząc fika muszę znać dobrze (albo musi mi się wydawać, że znam) psychikę, charakter i motywy bohaterów. Więc fik byłby chyba zbyt dużym wyzwaniem. A ten konkurs to do kiedy miałby trwać? Bo jestem tak strasznie zajęta… Chyba po wieczerzy wigilijnej miałabym dopiero czas. Przepraszam, że wcześniej nie komentowałam, ale taka moja natura. Lubię obserwować wszystko, sama pozostając w cieniu. Dopiero przysłowiowa marchewka potrafi mnie wywabić. Taka jak np. pytanie, o czym chciałabym przeczytać w świątecznym bonusie. No i serdecznie gratuluję sukcesu wydawniczego. Antalogię i tak miałam kupić, ale teraz najbardziej będę oczekiwać na Twoje opowiadanie. Pozdrawiam

    • Łaał, ale długi i fajny komentarz! ^___^
      Jeśli tak bardzo interesuje Cię, co czuł Faust, jak zareagował, gdy Testament opuścił Stare Midgard itp., to mogę z ręką na sercu obiecać, że wszystkiego się dowiesz. Pamiętam tamten bonus bardzo dokładnie, jednak nie jestem go w stanie odzyskać. Pozostaje mi napisać nowy lub po prostu bardziej skupić się na Fauście. Wszystko zostanie wyjaśnione w „Ramza’s Story”, to jest raz. Myślę, że jeśli znajdę trochę czasu to nawet jakiś bonusik się stworzy ^^
      Ostatnio sporo myślałam o tym, „Co by było gdyby” i muszę przyznać, że byłoby to dosyć… ponure. Ramza, którego Faust wychowałby na demona już od maleńkości? Nic dobrego by z tego nie było, szczerze. Sama koncepcja bardzo mnie kusi, więc w tym miejscu mówię: BONUS „CO BY BYŁO, GDYBY…” POJAWI SIĘ. Wtedy zobaczycie, jak bardzo wpływ Fausta i demonów może podziałać na pozostałych bohaterów historii ^ ^
      Konkurs trwa do 15 stycznia, więc gorąco zapraszam do udziału ^^ Interesuje mnie KAŻDY przejaw twórczości! Nie tylko fiki, czy opowiadania ^^
      Dzięki wielkie za gratulacje ^___^ Wygranie w antologii bardzo mnie ucieszyło, szczególnie późniejsze e-maile od właścicielki wydawnictwa ^ ^ Mam nadzieję, że mój debiut nikogo nie zawiedzie!
      Pozdrawiam ^__^

  19. Yay, wspaniała wiadomość! Nie mogę się doczekać na ten bonus „Co by było…”, no i oczywiście na antalogię też. Ślicznie dziękuję:) Właśnie dlatego, że ta wizja życia z Faustem jest taka ponura i mroczna, ma się ochotę ją poznać. Czuję, że ten bonus to będzie COŚ… No i mam nadzieję, że znajdziesz też czas na napisanie tego drugiego bonusika, choć i tak będę z niecierpliwością oczekiwać na rozwój wypadków i wyjaśnienie wszystkich niejasności w RS.
    A co do przejawu twórczości innego niż pisemny…. nie chcesz tego doświadczyć z mojej strony. Uwierz mi, nie chcesz. Niestety talentu artystycznego nie ma we mnie za grosz. To zostawiam osobom takim jak Haik. Może napiszę jakiegoś fika, ale to będzie trudne. Zbyt wiele tajemnic i zagadek spowija Twój świat, bym się w nim na tyle pewnie czuła. Jak zresztą sama pisałaś po RZ przyjdą kolejne serie, do końca daleko (i dobrze, perspektywa kilku lat czytania Twoich opowiadań jest bardzo przyjemna) i do wyjaśnienia dużo. No chyba, że bym się pokusiła o alternatywny świat… Zobaczymy. Jeszcze raz dziękuję i gratuluję.

Skomentuj

