21 comments on “Trzy Życzenia part. I

  1. hohooo dowiemy sie czegos nowego o Fauscie i Cleo 😀 zaraz jakies romanse wyjdą na wierzch ;P hihi znow jakies historie z przeszlosci, z siedmiu piekiel :p Kyran te 3 zyczenia wypelnil ;D? ciekawie ciekawie, czekam na cd 🙂

  2. Ooo coś nowego? Widzę, że ukochałaś swój świat i poruszasz się tylko po nim 😀
    Na początku nie co się przeraziłam. Bo jak czytam o szkole magii itp to zawsze nasuwa mi się HP. A że nawał fanficków jest ogromny to poczułam ciarki strachu xD
    Ha ale poczułam ulgę czytając dalej 🙂 Bardzo mi się podoba jak wykreowałaś i Fausta i Cleo. a zwłaszcza ukryte uczucia tego drugiego. Na początku jak cała grupka stoi po egzaminie to byłam pewna, że są trzy osoby a były tylko dwie. Zmyliła mnie nazwa klanu Cleo xD. Nie jestem przekonana do jego różowych włosów ale..hmm no to już kwestia gustu 🙂
    Ah a jak tam publikacja ?:)

  3. Ale Cleo przecież nie bez powodu ma różowe włosy. Każdy z klanu Gewura je ma xD

    Oh jak świetnie zobaczyć Fausta jako uroczego młodzieńca a nie pretty goddamn badassa. Miła odmiana ^___^
    Podobał mi się motyw z pisaniem przez Fausta testu.
    Niach niach niach, wychodzą nam wszystkie romanse. Jeśli całą historie dobrze napiszesz, cała fabuła SK i RS nabierze głębi. ^___^

  4. Eo, masz dziś jakieś święto? W takim razie wszystkiego najlepszego i stoooo laaaat :DDD

    A ten tekst był świetny (as always). Chcę wiedzieć więcej na temat mocy Valente. Chcę wiedzieć czemu Faust może używać cienia przy świetle i kiedy Ramza tak będzie mógł i to w takich rozmiarach jak faust :D. Chcę wiedzieć jeszcze więcej o tych trzech życzeniach, tj. – czy są indywidualne dla każdego, czy nieco bardziej ustalone. Kurde, tyle pytań xD (Ale o Ramzie najważniejsze XD)

  5. Taa, święto xD 22 października miałam urodziny xD
    Naturalnie, że dowiesz się więcej. Wszyscy się dowiecie xD I to już niebawem ^^
    Wiem, ze następny miał być Złodziej, ale pisanie go jakoś w ogóle mi nie idzie, a nie chcę robić zastoju… Wybaczcie mi to XD Będę napędzała innymi tekstami, żebyście się nie nudzili xD

  6. ja się cieszę xDDD Lubię Złodzieja, ale kocham Ramzę i bardzo lubię Piekła :DDD

    dowiemy? czuję ekscytację wielką, naprawdę mówię tobie ja 😀

    i raz jeszcze: najlepszegoooooooooooooooooooooo 😀

  7. zawsze potrafisz sprostać moim oczekiwaniom, a nawet je przebić 🙂
    nawet niektóre książki tego nie potrafią i odechciewa mi się w połowie, a u Ciebie zawsze czekam na ciąg dalszy. Historia Fausta jest dla mnie szczególnie cieawa, gdyż miałam do niego słabość od początku 🙂 a i o Cleo chętnie poczytam, bo mało o nim było.
    Czekam, czekam 😉

  8. po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że żal mi w sumie i Cleo i Fausta. Obaj są żałośni. Jeden w swojej pogoni za niemożliwym (w tym przypadku niemożliwą miłością), a drugi za swoim dążeniem do wielkości i opieraniem się jakiemukolwiek uczuciu (tutaj biorę pod uwagę również jego przyszłe wcielenie). Bo Faust niby był z Testamentem, ale, do cholery… Brak słów. W sumie to mam nadzieję, że zanim go coś zabije (bo raczej śmiercią naturalną nie umrze), znajdzie swoją miłość. Albo do końca swojego życia będzie zimnym dupkiem… Jak Amondiel. Ale Amondiel to istota szalona, niepowtarzalna i chaotyczna wielce, więc skradła już dawien czasy moje serce. Faust też jest zajebisty, ale fajnie jakby znalazł jakąś, szorstką chociażby, miłość. Cleo mi żal, bo całe jego życie będzie porażką :c Jedyne co w nim będzie dobre, to Asura ^__^

  9. Wszyscy wiedzą, że to Era Zoloma, więc… Poza tym i tak planuję zrobić stronę internetową, więc tam będzie wszystko odpicowane xD

    • jestem skrajnie podekscytowana tym, co powiedziałaś, serio 😀 twoja strona internetowa. twoja własna strona internetowa. mru 😀

  10. Seiridis wcześniej zgodziła się ze mną, więc teraz ja zgodzę się z nią.
    W sumie to niewiele wiadomo nam było o przeszłości Fausta, a już w szczególności Cleo i Natiela, toteż rada jestem z publikacji „Trzech Życzeń” bardzo. Coś czuję, że Eo znowu zaplanowała trochę namącić nam w głowach.
    Wiesz… tak się czasami zastanawiam czy Ty już wiesz, jak to wszystko ostatecznie rozplączesz? :]

    PS Byłabym ciapi, gdybyś zajrzała do komentarzy pod „Wakacjami”, gdzie dokonałam jako takiego przedstawienia swojej nędznej postaci i wyrażenia pewnej prośny w bardzo istotnej dla mnie sprawy 😉

  11. Hah, „prośny”, dobre… Oczywiście moje zwoje mózgowe pracują na spaczonych obrotach i od razu skojarzyły sobie to z „sprośny xD
    W każdym bądź razie miało być „prośby”

  12. Tak, dokonałam przeglądu Twojej „prośny” XD I tutaj powtórzę, że The Zolom’s Age będzie miało swoją kontynuację ^ ^
    I czy wiem jak to wszystko rozplączę? Naturalnie, że wiem! Wszystkie intrygi i zwroty akcji mam już dokładnie zaplanowane i wyjaśnione, brakuje teraz środka historii, którą cały czas piszę ^ ^ Ach, co też czasami rodzi się w tym moim czarnym łbie… xD

  13. O, to dobre! Haik stworzy grafikę, ja napiszę piosenkę, Ty ją zaśpiewasz i wrzucimy klip na youtube XD

  14. Haik póki co przeżywa depresje i nie myśli o rysowaniu bo jest głupi :C ale z niecierpliwością czeka na ciąg dalszy RS.

  15. Naprawdę coraz bardziej Cię podziwiam. Gdybym pisała coś tak bardzo rozbudowanego i wielowątkowego, to pewnie po pewnym czasie sama bym nie wiedziała co było, jest, a czego jeszcze nie ma xD
    Mogę być chociaż w chórkach, proooszę? *.*

Skomentuj

