11 comments on “Chesediel by Haik

  1. No nie, Haik, to tak jakbyś własne dziecko kochała, spod twojej ręki wyszło przeciez! XD

    Ale go kocham. Jest piękny, gratulować 😀

    • To znaczy że Eo jest ojcem? XD
      Oh stęskniłam się za nim, za całą resztą. Musiałam w końcu coś narysować.

      Jak się w tło bloga wtopił O.o

      • HA, Eo tatusiem XD 😀

        Świetnie się wtopił, nie chce sie rozczulać, ale wygląda… Ach! 😀
        Cudnie :}

        Może zaczniesz robić scenki? :> niekoniecznie kolorowe, ale byłyby fajne 🙂

      • I to jest właśnie wspaniałe! Wygląda, jakby się wyłaniał z cienia. Mrau, sexy ^.^ Jeny, już go kocham xD

      • Nie, zabije cię. xD

        Finn – Scenki czemu nie. Ja to bym wszystko zrobiła, ale czasu i weny brak.

  2. Przeczytałam, co napisałam, i zabrzmiało absurdalnie. Matki dzieci kochają.

    Mmmm… Brudne myśli ❤ 😀

  3. Piękne… Kolorystyka, kreska, cienie… boru zielony, jak ja bym chciała tak umieć malować ==” Coś wspaniałego, nic tylko pogratulować talentu. No i jak go nie kochać? 😉

Skomentuj

