8 comments on “Sephinroth by Abuuson

  1. Jak zbowu mi komentarz zdubluje to sie wkurze xD Jak juz mowilam, moim skrzywieniem są pseudo bishe, wiec i w tym przypadku moje wyobrazenia sa inne xD

    ze strony technicznej: wydaje sie troche kopniety. Popracuj tez nad cieniowaniem ^^

    • Bo jest trochę kopnięty ale za bardzo się wk… żeby to już poprawić 😉

      Jak dla mnie to jest kobiecy- ma delikatne rysy, bardziej już nie umiem;(

      • Z tym poprawianiem doskonale rozumiem. Sama tak mam, ze juz mi sie nie chce… Podziwiam ze jeszcze mialas ochote na tlo.
        ^_____^

  2. Tam gdzieś było, że on ma białe włosy i przypomina kobietę… I gdzie on tą kobietę przypomina? : D
    ogólnie rzecz biorąc – całkiem nieźle, ja bym tak nie potrafiła, jednakże ta praca mi za bardzo do gustu nie przypadła…

    • Białe włosy? a nie blond? No mi się cały czas wydawało że on to jest tleniony i już 😀

  3. Taki styl, nie czepiajcie się xD Jest na pewno bardziej kobiecy od Zetarela i jednocześnie przypomina mężczyznę… Ja nie potrafię tak rysować! ;__; Kiedy szkicuję twarz, mogę do niej dorobić ciało faceta lub baby… Wszystko jedno i tak pasuje równie dobrze xD
    Sephinroth rzeczywiście ma białe włosy, ale tu przecież chodzi o własną interpretację postaci 😀 Zachęcam do dalszego rysowania, to takie sympatyczne! ^^

  4. podoba mi się styl xD może proporcje nie są idealne ale praca ma jakiś pozytywny wydźwięk.
    A tak w ogóle to on ma rozpięty rozporek?? xD

Skomentuj

