7 comments on “Zetarel by Abuuson

  1. Nie wiem czemu… Ale gdy patrzę na tego Zetarela, widzę Rolanda z „Mrocznej Wieży” S. Kinga 😀 Tak mi się kojarzy ^^ Ta… męskość! ^__^

  2. *Chowa się ze swoimi facetami wyglądającymi jak baby*
    Ja sobie wyobrażałam go inaczej. U mnie w głowie wszystkie męskie postacie z opowiadań/książek to przerysowane z japońskich gier bishe :C Ale to ja jestem dziwna.

  3. A u mnie nie wyglądają jak baby? XD Ja też nie potrafię narysować MĘSKIEGO faceta XD
    I konia też nie narysuję, bo nie umiem :C

  4. Aż taki męski nie jest, miał być bardziej,ale cóż człowiek się stara, a wychodzi jak zawsze ;)a ja za to mam problem z mężczyznami z delikatnymi rysami….

    • Ciesz się. Potem chcesz narysować pana „samczego samca” i wychodzi Ci dziewczyna, rysując dziewczyne jest ona brzydsza od mężczyzny… krótko mówiąc za każdym razem wychodzi Ci faceto-baba, albo jak to mój brat mówi gdy widzi moją prace – „Pedał”

  5. ja sobie Zetarela wyobrażam nieco inaczej. długie, czarne włosy, niebieskie oczy, prosty, troszkę szeroki nos, mocniej zarysowana szczęka i kości policzkowe… a reszt to jak bóg seksu, czyli odpowiednio cudowne ciało xD (ale Asury jak na razie nie jest w stanie przebić. Tego cudownego Asury, który rysuje się zajebistością [z wyglądu, bo z charakteru już jest] w mojej głowie :DDD)

    ale ten obraz – godny podziwu 😀 zajebisty koń i facet, który przypomina faceta „D

  6. pana jeszcze nie znam ale pewnie kiedyś poznam xD ale już sama wizja bardzo przyciągająca, a zwłaszcza wzmianka o wrednym koniu. Jakoś to bardzo mnie zaciekawiło, na ile konik wredny xP

Skomentuj

