71 comments on “Siedem Piekieł PROLOG cz. 2

  1. Podoba mi się. Nawet nie potrafię napisać jak bardzo! xD Amnodiel to kawał drania, ale to już wiemy. Nawet mi przeszkadzało, że zaczął torturować Lokiego oO Naprawdę intrygujący prolog. Miło było przeczytać o początkach przygody Many z Amnodielem. To dopiero początek, czyż nie? 😉 Zastanawia mnie wzmianka o ojcu Many. Nie pamiętam, byś wspominała o nim dużo w „Siedmiu…”, hm…

    Naprawdę należą ci się brawa, bo ten krótki tekst wciągnął mnie mocniej niż niejedno o wiele dłuższe opowiadanie. Operujesz tak pięknie naszym kochanym polskim językiem. Ach, też tak chcę 😉

    Zastanawiam się, kiedy będę mogła postawić twoją książkę na mojej półce. Jest jakaś szansa na wysłanie ci jej i zdobycie autografu? 🙂 Coś w rodzaju „Zapominającej komentować leniwej Nami”? xD

  2. Coś się pomyśli 😀 Wydam jakąś książkę tak czy inaczej, bez obaw ^.^ Ale jeśli jej nie kupicie… XD

    • Kupimy, kupimy ;p Hell, kupiłabym nawet gdybyś opublikowała tutaj całą. Ostatnio myślałam o wydrukowaniu sobie Ramzy i oprawieniu go, ale ilość stron mnie przeraziła oO

  3. zwariowałaś… kupię ją, oczywiście, że kupię. ale chcę autograf i dedykację koniecznie! XDDD i jakiegoś bonusa dla „największe fanki” xDDDD

  4. Kąpiel wzięta, herbata w łapie, kierunki na uczelni ogarnięte, full relaks. Faktycznie szkoda że tak krótko. Jeśli to w ogóle możliwe to kocham jeszcze bardziej Sorę za to że w przyszłości wyrzekł się tej suki na rzecz Chesesia. Oh, chętnie bym poczytała więcej o tym konflikcie między bogami. Amnodiel to kolejny kochany pretty badass do kolekcji. Szkoda mi Lokiego, ale cóż. Każdy zły pan musi mieć swoją szmatę do podłóg.

  5. Wy chyba NAPRAWDĘ się nie domyślacie, czego początkiem był ten ból xD W rzeczywistości… to nagroda XD
    Fanta, na mnie nie licz! Nie zamieszczę już niczego! XD To ma być w papierowej wersji, pamiętasz? XD Nie mogę odsłonić wszystkich kart… XD

    • ja się domyśliłam, lol xD przecież w siedmiu piekłach już miał śliczną twarzusię. po prostu mi go szkoda, bo amondiel mógł to zrobić tak, żeby Loki nie cierpiał xD

      • Mógłby xD Ale wtedy nie byłby okrutnym Bogiem Śmierci xD

    • Hahahaha, jak to mawia mój pro-elo-katolicki dziadek „Każde cierpienie ma sens” XD (lololol) Nie wiem póki co jaki sens ma cierpienie Lokiego. Jest mi go szkoda, być może cierpi w imię jakiejś wyższej ideologii ale z drugiej strony muszę przyznać że fajnie się czyta jak jego bóg nim szoruje podłogę w swoim pałacu. To takie… ahh.. xD

    • boże! czy tylko ja wiem, że loki cierpi dlatego, bo teraz będzie mieć piękną twarz? xD przecież to jest oczywiste, aż wali po gałach xD

    • Nie mogę! ja tu nie ogarniam co dwa dni hardego picia robi z człowiekiem. A obiecywałam, że koniec z imprezami.

  6. Z palcem w d*pie, na pędzącym jeżu, pięć metrów pod wodą xD Bez obaw, wyrobię się xD

    • Haha, obstawiam że da radę bo po czwartku (dajbożedajboże) będzie się czym [kim] innym zajmować ^^”
      Eo, znowu przybędę z pustymi łapami :C
      Ale na urodziny.. na stopiędziesiątsześć coś dam.
      Nananana a teraz idę czytać 7piekieł od początku.

  7. Sasasa. Dzięki. 😀 Fajnie, że naprawi Lokiego. A ta historia z Lokim i tym wężem to w jakiś legendach tak jest napisane czy gdzieś? Bo w ‚kłamcy’ Ćwieka też został uratowany od wielkiego węża, ale wtedy to się nie zastanawiałam czy Ćwiek to sobie wymyślił czy kto inny. xD

  8. Motyw z wężem został zaczerpnięty z nordyckiej mitologii 😀 Po tym wydarzeniu Loki miał pojawić się dopiero w czasie Ragnarok, ale ja do Siedmiu Piekieł wybieram tylko niektóre fragmenty z tej legendy ^^

  9. Już raz go zabił xD
    Jeśli pytasz o dalszą historię, to nie. Baldur będzie potrzebny 😀

    • Tak by the way muszę powiedzieć Eo że dzięki Tobie zaczęłam się zagłębiać w mitologię nordycką D:… i zakochałam się xD.
      Przedtem miałam w małym paluszku jedynie grecką, egipską i japońską xD Nie wiedziałam że Skoll i Hati też są z mitologii 8D

      No właśnie Loki zabił Baldura i uniemożliwił jego wskrzeszenie jeśli dobrze pamiętam. xD To dlatego ta piękna istotka tak po nim ciśnie i go nie trawi.

  10. Baldur jest boski. xD I nie mogłam przeżyć jak Amnodiel przerwał ich pieszczoty. xD Ah, pewnie Baldur zrozpaczony brakiem zainteresowania postanowi pomóc Manie uciec. xD

    • Jesteś bliżej, niż myślisz xD Jednak to nie Manie pomoże i nie nazwałabym tego „ucieczką” 😀 xD

  11. czekaj, kurde, Mana ma za zadanie zabić Amondiela. Nie mówcie mi, że Baldur… nieeeee. Amondiel jest potrzebny :ccc Ramzie potrzebny, buuu

  12. Pamiętaj, że Siedem Piekieł dzieje się wiele lat przed Ramzą xD A w Ramzie Amnodiel występuje xD

  13. albo mam zajebiste zaniki w pamięci, albo, póki co, nie widziałam, żeby się zjawił osobiście ; ]

    i chyba pójdę na lekcje logicznego myślenia xD

  14. ja nie pamiętam, żeby była mowa, że pojawił się przed nim i zrobił to osobiście xD więc równie dobrze to mógł być jakiś posłaniec Amondiela… wiem, że już na siłę wyciągam wnioski, ale… xD nie wiem… zresztą… ja się nie odzywam już xD

    • No ale jakby Amnodiel mógł mieć posłańca gdyby już nie istniał? XD Sługa/wyznawca/istota wyższa która chodziła z nim na browara owszem. Poza tym to byłoby dziwne… kult Amnodiela bez Amnodiela. xD Kinda creepy.

  15. Nie sądziłam że kiedykolwiek to napiszę, ale przejadłam się czytaniem „Ramza’s…” i reszty, po prostu kiedyś widząc że wstawiłaś coś nowego, co 3 miesiące lub rzadziej, skakałam z radości, a teraz nic. D: Coś czuję, że przeczytam wszystko co nowe, co ostatnio wstawiłaś, dopiero po wakacjach i Ci walnę mega długiego komentarza. Ogólnie „podziwiam” czytelników że Cię poganiają, mimo iż co tydzień dodajesz coś nowego. D:

      • Też mi się podobało, ale nie poganiałam. : O

      • tylko wiesz… ja… mam zdaje się obsesję na punkcie Ramzy xD oni mi się śnią po nocach, kumasz to? : D

      • a poza tym nie myślałam, że to może być odebrane jako takie chamskie poganianie „rób szybciej, rób szybciej” po prostu byłam ciekawa jak posuwa się pisanie, a o termin pytałam raczej orientacyjnie, żeby wiedzieć, czy już się ekscytować, czy mam na razie odpuścić 😀
        naprawdę nie chciałam, żeby to wyglądało jak takie ‚wieczne’ niezadowolenie. ja po prostu BARDZO lubię to opowiadanie xD

  16. i w ogóle nie słuchaj jej, Eo. ja się bardzo cieszę, że nie dodajesz tak rzadko (co 3 miesiące). i mam nadzieję, że dalej będziesz zamieszczać rozdziały równie często co teraz 😀
    umarłabym z tęsknoty, jakby to było co 3 miesiące 😀

  17. No to włączyłam myślenie… Baldur zabije Lokiego i uwolni go od upokorzenia. Tylko nie wiem po co miałby mu robić przysługę. xD

  18. Tsss ej Fanta, nie pisz czegoś takiego „nie słuchaj jej” To nie jest miłe. Vashiel wyraziła swoją opinię. Ma prawo być zawiedziona. Przeważnie jest tak że jak trzeba czekać to każdy rozdział jest wyjątkowy i długo wyczekiwany a jak coś jest często to traci ten urok wyjątkowości, człowiek zaczyna się czymś nudzić.

    Każdy oczekuje czego innego i tu wcale nie ma żadnego „ktoś tu jest nie w sosie”. A Vashiel proszę nie mów ogółem w sprawie tego „poganiania” D:

    • :ccc
      mimo wszelkich pozorów, ja nie chciałam jej urazić :ccc
      po prostu nie chciałabym, żeby Eo wpadł do głowy pomysł, żeby rzadziej publikować :ccc

      ale dobra, już się nie odzywam : (

      w ogóle 😦

      • *przewraca oczami* ale drama…
        napisałam co o tym sądzę bez krzty złośliwości a ty już „nie odzywam się w ogóle”

        uspokój się dziewczyno :C

      • no tak, wiem. w sumie to właśnie uświadomiłam sobie swoje dziecinne zachowanie.

        wybacz, serio 🙂

        po prostu mam wyjątkowo zły dzień, tj. wszystko jest mnie w stanie zasmucić. i ogólnie mam doła. głupio mi tylko, że się na was wyładowałam :c

        Vashiel – przepraszam za moją odzywkę. I ciebie, Haik, też. 🙂

  19. jezu, od jakiego upokorzenia? XD bo nie bardzo kumam xD przecież w siedmiu piekłach Loki radośnie parzy się z Fenrirem i ma szczęśliwą (ttaaaa… ;]), wilczą rodzinkę xD

  20. Jak dzieci… xD Podejrzewam, że moje tempo w pisaniu jest spowodowane perspektywą studiowania kierunku, na którym ciężko się opierdalać XD Prawdopodobnie wszystko się zmieni na przełomie październik/listopad i dalej ;<

  21. Loki jest, że tak powiem… szmatą do podłogi Amnodiela. xD i wcale nie jest upokarzany. xD ani trochę.

  22. no… ale… to i tak mi jakoś nie współgra ze sobą xD Baldur jestem gorącym hejterem w stosunku do Lokiego. Nie dziwię się – Loki go zabił. Poza tym Baldur… a zresztą… xD i tak się pewnie niczego nie domyślę 😀

    • Nie martw się. Mi też się już wszystko plącze i mam jeden wielki kołtun we łbie xD Nie potrafię kombinować. Kurka no :C

      • Ale wiesz, Haik, możemy się domyślać w nieskończoność, a Eo i tak nas zaskoczy 😀

      • Dlatego ja już przestałam 😀 Wierzę że w głowie Eo tkwi jakiś szatański plan który zaskoczy wszystkich.

  23. Eo… jak poczułaś nacisk z mojej strony to przepraszam. :ccc już nie będę poganiać, ani nic. więc rób spokojnie co masz robić, ja poczekam 🙂

  24. No proste, że tak xD Postacie z Siedmiu Piekieł będą bardzo ważne po „Rozpaczy Asury” 😀 Taka ciekawostka ^^

  25. no cóż… jak tam jest Amondiel, Obłęd, Rozpacz, Chaos
    czuję… cholera no, że będzie jakieś powiązanie między Ramzą, Amondielem i Asurą xD
    Ramzą, bo ma cień i od urodzenia w sumie należy do kościoła Amondiela 😀
    Asurą, bo Ramza i bo będzie tak szalał z Chaosem i w ogóle. Pytanie – czy Am mu pomoże, czy będzie chciał mu przeszkodzić w czymkolwiek co będzie robił xD

  26. Jak dobrze pamiętam to Ramza jest potomkiem demona, który chodził do Amnodiela na herbatki. xD

  27. chyba coś w ten deseń… 😀 ten, co sobie zażyczył, że jego ród będzie miał władzę nad cieniami, a wszyscy z rodu gewura (aaach, asura :}) będzie miał różowe włosy xD

    jezu… idę czytać ramza’s story od początku xD

  28. Taa xD „Życzysz sobie herbatki, mój Panie? Cukier ma być zwykły czy kostkach?” XD Też bym chciała podwieczorek u Amnodiela… XD

  29. to ja już nie chcę 😐 znając ciebie zrobiłaś mu coś baaardzo brzydkiego. jednakże ja dalej uparcie trwam przy swojej nadziei, że najpierw skończyć Ramzę xD bo tak sobie policzyłam, że
    załóżmy, że 2 seria będzie miała jeszcze z 5 odcinków. I załóżmy, że jeden będzie publikować co, dajmy na to (dopiero potem, potem, potem, pewnie już będzie wtedy blisko końcowi 3 serii) co 3 mc. I wychodzi na to, że koniec drugiej serii byłby w takim razie w czasie, w którym ja bym szła do drugiej (!) liceum xD Przeraża mnie to : D

  30. aż mam ochotę narysować Lokiego, tą jego brzydotę ale i miłość i oddanie w oczach 🙂 jest moją ulubioną postacią, która przejawia tak różne emocje, Jak on ”normalnie” wygląda?XD brzydki jasno-włosy młodzieniec? 😉

Skomentuj

