18 comments on “Koszmar by Fanta

  1. Miałam przeczucie, że fanfick będzie dotyczył „Rozpaczy Asury” i bądź, co bądź – dobrego zakończenia 😀 Podejrzewam, że to będzie jeden z bardziej tragicznych momentów w całej historii, ale miło było poznać Twój punkt widzenia 😀 Czekam zatem na resztę xD Więcej ficków, więcej! 😀

  2. łał, jestem taka zajebista xD napisałam pierwszego fanficka xD

    ale w porównaniu z twoimi rozdziałami Ramza’s Story wygląda on mizeeeeernie XD

  3. Moje rozdziały mają ponad 20 stron XD Ale nie obrażę się, jeśli napiszesz coś tak długiego xD

  4. no właśnie. 20 stron! XD któregoś razu cię przebiję i napiszę fanficka na 25! XD ale to pewnie będzie lemon na lemonie xD

  5. A proszę bardzo! xD Wtedy ja napiszę 30 stron i będzie to jeszcze większy lemon! xD

  6. Jej, już zaczynałam być coraz bardziej smutna, dobrze, że mu się to tylko śniło…
    Tak, Fanta, jesteś zajebista, napisałaś pierwszego fika! XD
    To może i ja obmyślę jakąś w miarę zgrabną fabułę i też niedługo coś napiszę XD Ale brak mi pomysłu na jakąś historię .___.
    Ale znając mnie to inspiracja przyjdzie w najdziwniejszym, niespodziewanym momencie XD

    Miałam napisać elokwentniejszy komentarz pod ostatnim rozdziałem, ale zapomniałam, teraz się spieszę i… napiszę dłuuugi komentarz pod kolejnym w zamian XDD Mam nadzieję, że jak wrócę to zastanę rozdział <333 Byłabym wniebowzięta ❤

  7. cicho tu… nudzi mi się XD

    Eoooooo… kiedy będzie nowy odcineeeeeek? xD *patrzy na nią błagalnie, bo chce już wiedzieć co z Asurą i Shunem i Testamentem i Marą xD*

  8. Nowy rozdział w trakcie tworzenia xD Miałam… pewien problem z początkiem xD Ale powinno pójść teraz lepiej xD

  9. bo… bo ja już 4 raz w tym tygodniu czytam Ramza’s Story od początku! 😀 to jest takie ekscytujące xDDDD ja chce jeszcze! 😀

    oddałabym dużo, żeby to opowiadanie miało ze 20 serii, było skończone i jeszcze miało kontynuację – kolejne 20 serii o dziecku Ramzy i Asury, które dorasta w takiej zajebistej rodzinie xD

  10. Napisałabym jakiś bonus z przyszłości, ale wtedy musiałabym zdradzić wygląd ewentualnego dziecka Ramzy i Asury xD Jeśli się na nie w ogóle zdecyduję… W każdym razie to byłaby tajemnica, aż do ostatniego rozdziału xD

  11. Dobra, zebrałam się do zgrabnego komentarza. Jak to faktycznie będzie sen gdy już akcja dojdzie do owego momentu (na co wskazuje: ” I chociaż nocami wraca – Znika zawsze, każdego poranka”, chociaż mogę się mylić, w końcu interpretacja Eo może być inna.) , to trochę szkoda. Przydałoby się troszkę postraszyć czytelników tym, że Ramza umarł ale to tak in my opinion. W sumie na dzień dzisiejszy nic nie jest mi już w stanie (za przeproszeniem) zjebać humoru. Nawet smutny fanfick i widmo tego, że być może któryś z moich kochanych potworów umrze.
    Co do samej konstrukcji: miałaś kilka literówek, chyba z jedno powtórzenie, tak to jest ok.
    Styl masz trochę podobny do mojego, w którym KTOŚ opowiada COŚ o KIMŚ i nic nie wskazuje na jakąś konkretną postać. Nie zawsze wiedziałam czy opowiada to jedna i ta sama osoba,ale w miarę ogarniałam. Podejrzewam że ból jaki by poczuł Asura po stracie Ramzy byłby ciężki do opisania nawet Eo.

    No nic. Nie było źle. Powiem nawet więcej. Było dobrze. Pisz, rozwijaj się fanta, serio.

  12. Jeśli chodzi o ból Asury, to rzeczywiście go nie opiszę, skoro piszę z perspektywy Ramzy… Ale ważne są SKUTKI. Pieśń nie wzięła się sama z siebie 😀 Wszystko będzie zawarte w tekście! xD

    • Eo, jak ty tak lubisz bonusy, to opisz też (później już) ten okres po utracie Ramzy ze strony Asury, plz. Proszę. Potrzebuję tego bólu… x’D

  13. a ja, co już wielokrotnie wspominałam, umarłabym z żalu, jakby któryś z nich umarł :ccc psycholog i psychiatra – wizyty murowane :ccc

  14. „Dotarł przed oblicze najpotężniejszego z Duchów.” Tak mi teraz przychodzi do głowy, że może to Amondiel, ale wątpię.
    Co do trupów – czyżby Nekromanta pomógł pomścić Asurę?
    Co do tego całego strachu – czyżby Asura wtedy właśnie uwolnił swój maksymalny potencjał, w sensie, że jedno spojrzenie i się boisz na śmierć? Może cały ten wiersz jest oparty poniekąd na zbiorowej iluzji ze strachu? xD

Skomentuj

