186 comments on “Ramza’s Story part. XXIII: Dar Amnodiela

  1. z jednej strony to takie ekscytujące… a z drugiej. :ccc ja chcę, żeby Ramza stracił niewinność z Asurą :ccc
    ale rozdział taki cudowny, że och i ach i o boże mój jedyny.
    a właśnie… co się dzieje z Asurą? zdradź trochę o tym co on teraz robi i jak się czuje, gdy wie, że Ramza wpadł w pułapkę i być może, że się nie zobaczą?

  2. Ja myślę że jak do czegoś dojdzie między Marą a Ramzą to i tak ktoś im przerwie. Jakiś demon ich wytropi i będzie chciał spalić dom (Nie wiem czemu taka wizja. Za dużo Harrego Pottera ostatnio xD), albo Asura ich znajdzie. W końcu nie może być za dobrze. D:
    Albo Ramza się powstrzyma. Chociaż nie powiem, sex pełen namiętności w opuszczonym domu gdzieś na jakimś odludziu jest bardzo kuszącą wizją. I jeszcze niech spadnie deszcz i pojawi się burza – będzie cholernie klimatycznie. Fanta, przecież Ramza już stracił swoją niewinność xD
    Sprzedał się za informacje „które mógł uzyskać od rodziców” jeśli dobrze pamiętam.

    Oficjalnie jestem obrażona na moją ulubioną postać – Sorę – na czas bliżej nieokreślony. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać pierwsza rozmowa braci od tak długiego czasu (Jeśli Mara będzie przy wskrzeszeniu, chociaż nie wiem czemu ale mam przeczucie że gdzieś po drodze coś mu się stanie. Umrze albo co). Boję się że Sora okaże się skurwysynem i chłodno potraktuje tę cudowną istotkę jaką jest jego braciszek. Chociaż jak się o niego mimo wszystko troszczył, to może będzie więcej ciepła ze strony obu braci *_____* (hah wiesz co ja sądzę o relacjach brat/brat xD) W każdym bądź razie spotkanie jak najbardziej wyczekiwane D: Błagam… spraw by na powrót Sory szczena ludziom opadła *___*

    Jak przeczytałam że Mara był niewolnikiem swojej pani która była w dodatku suką to nie wiem czemu przyszła mi na myśl Anna Rice i te jej nieszczęsne sex niewolnictwo. Mam nadzieje że jego pani nie kazała sobie robić dobrze.

  3. Teraz przez najbliższe dwa tygodnie, zamiast cieszyć się wylegiwaniem się na plaży, to będę zastanawiać się czy nasz mały puszczalski Ramza (ale i tak go kocham xD) grzecznie wyjdzie w imię wierności Asurze, czy może posunie się dalej niż jego tatuś i puści się z elfem.
    Jestem zło, bo… Opcja przespania się z elfem nie wydaje mi się ani trochę zła! Ale gdzieś tam z boku coś mi wrzeszczy, że Ramza nie może zdradzić Asury… To pewnie przez to, że jestem trochę zła, że o Asurze ani widu, ani słychu i podświadomie myślę, że ZNOWU porzucił sobie Ramzę (ale z drugiej strony sądzę, że nie może go znaleźć).
    Dawać mojego kochanego Lidera! Ja chcę już Shuuuuuna! ;A;

    Elokwentniejszy komentarz jutro, przepraszam, gadam bzdury po 22, zwłaszcza jak jestem niewyspana xD

  4. ciii, Haik, nie wyrywaj mnie z mojej fantazji. ja nie przyznaję racji bytu tamtemu incydentowi i stwierdzam, że prawdziwy pierwszy raz Ramza odbędzie z Asurą! XD
    Po prostu… daj mi się cieszyć moją wizją xD

  5. Od początku xD
    Fanta: mogę tylko powiedzieć, że jeśli chodzi o Asurę, to ma się on całkiem dobrze 😀 Pojawi się w następnym rozdziale i wtedy dowiesz się, co robił, jak zareagował, gdy jego niunia zniknęła, a także wiele innych rzeczy ^ ^
    Haik: to, do jakiego etapu dojdą Ramza i Dreemara pozostanie tajemnicą aż do następnej części XD Jeśli chodzi o więź mrocznych braci to… no cóż, Mara nie chciałby wskrzesić Sory, jeśli nie miałby ku temu powodów xD A ma xD Odgórne, że tak powiem xD I nie obawiaj się, gdyby duchessa oczekiwała od swojego niewolnika wyjątkowego serwisu, drow wspomniałby o tym w swojej opowieści ^ ^
    Tamiya: Shun również w następnym rozdziale ;3 Wszystko w następnym rozdziale xD Cierpliwości, zatem xD Chociaż kto wie, może jakiś fanfick dodałby mi natchnienia… xD
    Mam nadzieję, że rozdział się podobał ^ ^ Miał wprawdzie wyglądać trochę inaczej, ale tam mnie wciągnęła historia Dreemary, że nie mogłam się oprzeć XD Poza tym Amnodiel… Cholera, uwielbiam go po prostu xD A to, że jego wyznawcy go kochają jest jeszcze lepsze XD

      • Wstałam w świetnym nastroju na tworzenie czegokolwiek. Patrz, już po 16 a ja ciągle dręczę cool stuff w internecie i facebooka ^^’… a sierpień coraz bliżej.. 😀

  6. a ja spróbuję napisać fanficka, lol xD ale na razie nie mogę, bo robię mapę dla mojego forum, bo się nikomu nie chce, lol xD

  7. Tylko żeby pomiędzy nimi do czegoś doszło. *.* uwielbiam mroczne elfy. xD Mara chce wskrzesić Sorę, mam jednak niepokojące przeczucie, że nie ma czystych intencji. Nie mogę się doczekać aż Ramza spotka rodziców, jestem bardzo ciekawa jak ich spotkanie przebiegnie. A tak w ogóle to co z Maną? Ostatnio wróciłam do tego opowiadania i nie mogę doczekać się ciągu dalszego. 😀

    • Na razie odłożyłam wszystko, aby pracować nad Ramzą ^^’ Ale jeśli lubisz Manę, to jedyne, co mogę powiedzieć, to… czytaj dalej! xD Sama się przekonasz ^ ^

  8. Mam pytanie.

    „Na skrzydłach Obłędu,
    W ramionach Rozpaczy,”

    Dlaczego słowa ‚obłędu’ i ‚rozpaczy’ zaczynają się od dużych liter?
    po prostu ciekawa jestem xD

  9. to teraz trzeba poszukać tłumaczenia „obłęd” i „rozpacz” na starodawny, nordycki język, a potem ew. doszukać się jakiś zbiegów okoliczności… albo rozdrobnić mitologię nordycką w drobny mak i tam znaleźć zbieżności… lol.

    a Amondiel skąd się wziął? Bo go szukam i nie mogę znaleźć xD

  10. Amnodiel… to ciekawe imię xD Figurował na liście siedmiu elektorów piekła i stąd też ich liczba ^ ^ Obłęd, Rozpacz i Chaos to mój wymysł XD Bardzo blisko związany z Amnodielem, że tak powiem XD

  11. to jest tragiczne. próbuje znaleźć coś o Amondielu i gdzie mnie kieruje?
    erazoloma.wordpress.com

    .___.

    i weź się tu czegoś dowiedz człowieku xD

    to opowiedz coś o Obłędzie, Rozpaczy i Chaosie. tak tylko miiii *hihihihi* XD

  12. W sumie to żadna tajemnica… 3 z 7 synów Amnodiela xD I jednocześnie nazwy Piekieł xD Jest jeszcze 3 + jeden, bonusowy synalek XD

      • Nie inaczej xD Miałam to wyjaśnić w „Siedem Piekieł”, ale że praca nad dalszymi rozdziałami stoi w miejscu, chyba wytłumaczę to w „Ramza’s Story” ^ ^

      • Możesz kiedyś coś stworzyć ala Tolkienowski Silmarillion D: Taki zarezerwowany tylko dla bogów i wierzeń xD

  13. Haik, z kim się kłócisz? Powieeeeeedz, powiedz, powiedz xD
    Mana? Czy to Mana? xD
    czy kto? no weźcie, powiedzcie xD to nie fair, że Haik jest wtajemniczona, looool xD

    • Oj tam wiem tylko jedną drobną rzecz, to wszystko. Nawet imię tego boga w sumie dużo by Ci nie powiedziało fanto D:

  14. Dowiesz się wszystkiego, kiedy Haik wykona już arta XD
    Podpowiem, że o tej „osobie” było już wspomniane w The Zolom’s Age XD

  15. Taki Silmarillion nie byłby złym pomysłem xD Mój boski panteon szybko się rozrasta xD

  16. kurde… pisałam fanfika. i… dupa :ccc
    ustałam na początku pierwszej strony, bo nie wiem co mam napisać XD

  17. no wiesz… Amondiel, Baldur, Loki
    Zolom i Fenrir, Hati i Skoll to jednak nie są bogowie xD
    jeszcze była wspomniana Lloth.
    więcej nie pamiętam… choć pewnie byli ;]

    • Ale oni są w siedmiu piekłach.
      A mowa tu o przygodach Testamenta xD
      Wspomnę tylko że wizje smutnej miny Sory w tamtej konkretnej scenie do dziś śnią mi się po nocach.

  18. znaczy nie no, teoretycznie rzecz ujmując to SĄ bogowie, ale tacy… nie do końca xD Bo zolom (zakładam, że to z mitologii nordyckiej ten wąż midgardu), i fenrir zostali spłodzeni przez lokiego z olbrzymką. a olbrzymy to nie bogowie, nie? : D żyją w niflheimie a nie w asgardzie… lol, zapędziłam się

    acz u Eo może być inaczej xD

    • A) Żeby Shun go pokochał bezgraniczną miłością
      B) Żeby towarzysze Cleo zdechli… oboje…

      …NATYCHMIAST.

  19. „„Koledzy” z klasy nazywali mnie często Legat”
    boże… mam na nazwisko legacka xD
    najpierw data urodzin, teraz to… zaraz się okaże, że tak naprawdę w poprzednim wcieleniu spałam z przystojnym mistrzem akademii xD

  20. To by wiele wyjaśniało, na przykład Twoją sympatię do Lidera XDD Chyba już nie odważysz się obrazić Testamenta, co? XD
    A tak btw to o kim piszesz fanficka? xD

  21. zdaje się, że o Ramzie i Asurze, ale może mi się odwidzieć i zacznę pisać co innego xD

  22. Też bym coś napisała… gdyby nie to że mam w cholere perwersyjnych pomysłów i uprawiam ostrą grafomanie 😀

  23. oł maj fakin gad. jednak pisze fanfika. niemal cały mi się już ułożył w głowie XD

  24. Ależ piszcie, piszcie! Jeśli napiszecie coś bardziej perwersyjnego niż moje twory, poczuję się w obowiązku, aby podbić stawkę i napisać coś jeszcze bardzie zboczonego XD

  25. ja też nie mogę się równać z Eo, jej talentem i pomysłami. i tak, również mam mnóstwo zbereźnych pomysłów xD ale może jakoś mi się uda XD

  26. Geez, nie xD Może kiedyś… jak już wydasz coś.
    *patrzy na swoje stare teksty* Na Chesesia… ja na serio nie chcę skrzywdzić Twoich postaci tak bardzo jak skrzywdziłam swoje 😀

  27. Ależ ja nie mam nic przeciwko! 😀 Wszelkie krzywdy dozwolone xD Twórzcie, twórzcie! xD Chętnie przeczytam! 😀 Nie gadajcie, że nie umiecie xD Word błędy poprawi, a resztę… będzie mi przyjemnie czytać XD

    • Nie wiem czy któryś czytelnik chciałby bym zapoznała go z moim spaczonym obrazem Sory XD Eo, to że ty wszystkiego o nim nie piszesz, to nie znaczy że ja w swojej główce czegoś tam nie kombinuje xD Trzeba kombinować z fajnymi postaciami xD Hah.. i z ich patronami 😀

    • Każy mój avatar jest kawałkiem mojego rysunku xD
      Aktualny to jakiś mój stary szkic xD Zupełnie nie związany z potworkami Eo.

      • to weź zrób jak najszybciej nowy obrazek, plis xD
        bo twoje obrazki są naprawdę śliczne, inspirujące i oddają moje wyobrażenia o każdej z postaci xD no dosłownie XD

        a poza tym… pewnie wtedy Eo szybciej rozdział doda? XD

      • Z rysowaniem jak z pisaniem. Nie zawsze wena, nie zawsze chęci i pomysły. Aktualnie dochodzi jeszcze mój mały uraz kręgosłupa który sprawia mi ból przez który nie mogę się na niczym skupić ^^’ Mam jeszcze połowę tapety dla Eo do zrobienia (oprócz perdyliarda innych rysunków dla Niej). Na razie jest tylko ten nieszczęsny Ramza. Fanta zostaw mi maila to może i Tobie coś kiedyś narysuję xD

  28. mam nikłą nadzieję, że uda ci się to skończyć w ciągu 2-3 lat, bo w razie depresji, której z pewnością bym się nabawiła przy złym zakończeniu, a którą trzeba by było leczyć u psychologa, chcę się wyleczyć jakieś pół roku przed maturą xD

  29. dlatego siedzę i piszę fanficka _^_

    w ogóle ostatnio miałam koszmar dotyczący „Rozpaczy Asury”
    obudziłam się w środku nocy z płaczem. otóż koszmar polegał na tym, że utożsamiałam się z ofiarami asury ;] zaprawdę – cudowne uczucie.

    i, cholera, nie myśl, że mam obsesję czy coś… ale na punkcie tego opowiadania ja SERIO mam obsesję xD
    to jest moja miłość :} ❤

  30. Za długo nie komentowałam. Przepraszam *puppy eyes* Właśnie jadę do pracy i postanowiłam pokazać, że jestem 🙂 Fandom Final Fantasy VII niezwykle mocno mnie wciągnął i w sumie dużo się nie opierałam. Jakże bym mogła odmówić mojemu OT5? *wzdycha rozmarzona* Zresztą przybyła wena na teksty z nimi (na razie tylko po angielsku, ale jeszcze się zobaczy xD ).
    Dobra, przechodzę w końcu do komentarza. Resztę napiszę już z domu, a teraz chciałam podzielić się małą hipotezą: powiedzmy, że elf weźmie Ramzę na tę mszę i przez to, kiedy („jeśli” jest mało prawdopodobne) będą walczyć z Faustem Amnodiel postanowi pomóc Ramzie za cenę? Może to właśnie dlatego mamy Pieśń Asury w „Złodzieju…”? A jednym z powodów, dla których Mara chce się rozprawić z Amnodielem jest złość po tym, co stanie się z Ramzą? Bo dobrze pamiętam, że to masz kochany elf z „Siedmiu…”, czy znowu mi się wątki mylą? oO W każdym razie jestem niezwykle ciekawa, co się teraz stanie.
    Zaraz muszę wysiadać, więc ostatnie: ja chcę, żeby chłopcy się nie zatrzymali xD A jak to zrobią… Może wtedy małe AU z serii „Co by było gdyby”? 😉
    Na razie tyle. Kiedy wrócę do domu, to napiszę porządną resztę komentarza 🙂

    Pozdrawiam

    • kurde… a siedem piekieł nie jest PRZED Ramza’s story? ._. bo jak jest PO i tylko ja jestem taka otumaniona, że tego nie zauważyłam, to to wiele wyjaśnia xD
      acz ja mam nadzieję, że „pieść asury” nie pokazuje zakończenia opowiadania TT.TT

      bo ja dalej trzymam się jak tonący brzytwy nadziei, że jednak skończy się to dla Ramzy i Asury dobrze ._.

  31. Nie, nie, Nami, Mara i Mana to dwie różne postacie ^ ^ „Siedem Piekieł” to historia, która wydarzyła się jeszcze przed „The Zolom’s Age”. Dreemara kocha Amnodiela całym sercem i na pewno nie ma zamiaru podnosić na niego ręki ^^
    Fanta, dostałam fanficka, dzięki wielkie ^ ^ Życzysz sobie, abym go zamieściła na blogu? 😀
    A jeszcze odnośnie „Rozpaczy Asury”… Będzie to na zakończenie drugiego sezonu 😀 Więc jeszcze trochę czasu XD

    • i w ogóle… lol. jak można się było tak tragicznie pomylić…

      a ile ma być serii? : D

    • Wiedziałam, że coś pomyliłam 😉 Moja pamięć nie działa za dobrze o 5 rano -.-‚ Faktycznie, że „Siedem Piekieł” jest przed, było wspomniane o różowych włosach. Ostatni raz wypowiadałam się gdzieś półprzytomna.
      Ale nadal mam dziwnie mocne podejrzenie, że Amnodiel (albo jakieś inne bóstwo) umoczy palce w tym, co doprowadzi Asurę do rozpaczy.

      Czytając ten rozdział, chciało mi się płakać. Historia Dreemara jest naprawdę okropna 😦 Przynajmniej ma przy sobie kogoś, kto go kocha. Przyjemnie ciepło zrobiło mi się w sercu, kiedy przeczytałam, że Mara nie jest jednak sam. Stracił jedną miłość, ale przynajmniej dostał coś w zamian. Polubiłam tę postać, szczególnie sposób w jaki dręczy… znaczy pomaga Ramzie xD

      Myślałam, że Ramza ucieszy się, słysząc o przybyciu Shuna. Tekst „Zabije mnie” wywołał u mnie chichot. Zastanawiam się, co teraz zrobisz z Ramzą – oprócz dania mu chwili wytchnienia z Dreemarą 😉 Jak wspomniała wyżej Haik oni dwoje, dom na pustkowiu i burza tworzą klimat. Widzę tę scenę, jakbym stała tuż obok nich *.*

      Ja wiem, że zabrzmię dziwnie i w ogóle, ale czy można prosić o „Złodzieja…”? Najlepiej go i nowy odcinek „Ramza Story” xD Stęskniłam się za złodziejaszkiem i jego przygodami. Szczególnie, że akcja dzieje się po „Ramza…”, więc może byśmy się czegoś dowiedzieli?

      Jeszcze trochę do zakończenia drugiego sezonu? Cytując Zacka z Crisis Perverted: „Sweet” xD Z jednej strony bym chciała dowiedzieć się, co się stanie, a z drugiej boję się tego :/

      Brakowało mi pisania komentarzy tutaj 🙂

      • Poprzedni komentarz jest mój. Nie wiem, dlaczego zmienił mi się nick.

  32. Trzy serie + epilog, jak sądzę 😀 Chyba, że nagle coś mi wyskoczy, ale to raczej niemożliwe xD

  33. fuck yeah, i’ve got it! XD
    Chesadiel! XD

    i w ogóle czemu po przeczytaniu tego bonusu mam wrażenie, że Faust pomoże walczyć z Zolomem?

  34. Ależ Faust walczył z Zolomem jeszcze w The Zolom’s Age 😀 I nie zaprzestał XD

  35. nie no, ja to wiedziałam, niee? : D po prostu tak mi przyszło do głowy, że faustowi NIE WPADŁO do głowy, że to nie koniec jego zadania

    i w ogóle zastanawiam się jakby to było, jakby się potoczyło inaczej. jakie byłyby alternatywy xD

    w ogóle chciałabym, żebyś miała 2000% weny, +200 do szybkiego pisania na klawiaturze i przelewania na nią pomysłów XD

    i na pierwszym miejscu stoi niezaprzeczalnie Ramza XD inne opowiadania, o co proszę łaskawie, dokończ po skończeniu Ramza’s Story XD

    • Fanta… A mogą być ze trzy rozdziały Ramzy i może wtedy jeden „Złodziej…”? 😉 Usycham za nim z tęsknoty ;p

      • no… dopsz XD niech będzie, lol xD

        btw. jakby co, to ja jestem Fanta, tylko chciałam mieć jakiś ładny obrazek zamiast tych czerwonych ślaczków xD

    • Kocham cię! *przytula* Muszę odświeżyć sobie raz jeszcze „Złodzieja…”. Nie, żeby było to nieprzyjemne zadanie xD Już nawet wyrysowałam sobie lemona z moim kochanym Sephinrothem (prawie napisałam ‚Sephirothem’! Cóż, nie przeszkadzałoby mi, gdyby się pojawił. Z Cloudem. I Zackiem. I Genesisem z Angealem na dokładkę… Rozmarzyłam się 😉 ) oraz panem kapitanem xD

      A właśnie planujesz może kontynuować swoje fanfiction z uniwersum FFVII? Nie, żebym chciała wykorzystać twój czas wolny jak niejaka ‚Seiridis’ czy coś ;p Tak tylko z ciekawości pytam 🙂

      • a ja się po chamsku przyznaję, że chce nowy rozdział Ramzy. pożądam go wręcz obsesyjnie, co resztą widać XD

        i – tak. Seiridis. ale Seiridis to to samo co Fanta XD

      • Pamiętam, że ‚fanta’ i ‚Seiredis’ to jedna osoba. Po prostu już nie wiem, jak mam się do ciebie zwracać.
        Popieram wniosek o kolejny rozdział Ramzy + Złodzieja ;p Nie możemy pozwolić Eo wyjść z wprawy w pisaniu, prawda? 😉

  36. Nie wykorzystuj moich wakacji przeciwko mnie! xD Tak, mam wolne do października, bo co? XD

  37. Taak… Często to słyszę… Ale gdyby ktoś naprawdę mnie lubił… Napisałby mi lemonowego fanficka… Ojej… ;<

  38. tylko mi powiedz w jakich to może być okolicznościach, bo i have no idea xD tylko sytuację ogólną mi powiedz, a ja już dalej pojadęęę xD

  39. Chcesz temat, jak w szkole? XD Hmm… To może… „Za co rodzice tak bardzo kochają swoje dzieci, gdy te są pijane” XD LOL XD

  40. tylko… xD no jak bozię kocham, sprawdzałam przed chwilą z ciekawości xD ja usuwam historię niemal codziennie – co dwa dni (tak na wszelki wypadek ;]) i od ostatniego usunięcia historii (tj. w środę) mam 321 wejść… xD

  41. hahahah xD nie no, pewnie poza mną jeszcze sporo osób wchodzi, tylko lenie komentować nie chcą ._.

    ej… kurde… nie zabijej. Shun czy Testament to ”papa”? XD

  42. To zależy czy według Ciebie „papa” to zamiennik na „mama” czy „tata”? XD

  43. Ja w sumie odwiedzin mam 2 510 D: Od powstania tego bloga nic z przeglądarką/komputerem raczej nie robiłam 😀 To trochę mało.

    Kurde weźcie. Zaczyna mnie korcić wizja ukazania światu mojego chorego obrazu Sory xD

  44. Tak sobie dzisiaj rozmyślałam, pindrząc się przed lustrem… Ramza to ma właściwiej 3 ojców. Testament, Shun i Faust. Czy to znaczy, że kiedy Asura będzie chciał wziąć ślub z Ramzą to, zgodnie z tradycją, będzie musiał go wykupić od tych trzech facetów z osobna? XD Zbankrutuje, biedaczek xD

    • i ja, i ja! XD

      a właśnie, że Faust się NIE liczy xD nie wniósł do życia Ramzy osobiście nic, a teraz się jakaś tam więzią wkupić się chce w jego łaski… phie… poniżej poziomu arcydemona…

  45. To będę musiała zrobić wzór. Jakieś pomysły? Póki co mam w oczach chibi ryjka Sory w gangsta okularach i z kiepem w buzi LIKE A BOSS. Nie chcę na pierwszy raz się rozpędzać, chociaż nie powiem… wizja Sory-alfonsa z fajką w ustach, siedzącego na złotym tronie z cycatymi dziwkami* obok (*mam na myśli nagich chłopców obdartych z mundurów ale cycate dziwki fajniej brzmią) jest nadzwyczaj kusząca.

  46. Sora ma błyszczeć! Jak rasowy gangsta xD I jeszcze jakiś tygrys na złotym łańcuchy tuż przy tronie XD

  47. wiesz, Eo… Gdybym miała to szczęście spotkać Fausta, to miałabym w dupie moją godność i błagałabym, by zabrał mnie do jego świata. Żebym mogła na żywo zobaczyć Asurę i Ramzę i najlepiej ich podejrzeć, jak robią SEKS *tylko ciii, żeby mohery nie ułyszały* ._. xD

    • „robią sex” XD

      O kurczę. Błyszczeć ma powiadasz, jak pieprzone złoto. No nie wiem, nie wiem. Wstrzymam się z koszulką, do momentu jak Sora powróci. Muszę sobie przypomnieć jak bardzo zajebistość nim ocieka.

      • Boję się, żeby nie zrobić z niego skrzywdzonego Wertera xD Ty wiedz dlaczego xD
        Ale poza tym… Sora to Sora xD UWIELBIA dzieci. Kiedyś to był Testament, ale Ramza… Jest jeszcze słodszy xD Chudy, zbuntowany, mroczny… xD Jakby to powiedział Sora: „So delicious…” XD

      • Ale UWIELBIA w sensie że kocha bo są słodkie i urocze czy UWIELBIA w sensie że kocha bo są takie na swój sposób niewinne i pociągające kiedy zdejmuje się z nich koszulkę, spodnie, bieliznę… xD

  48. Cóż, może pewnego dnia Faust zawita na Twój próg i zaproponuje Ci niezapomnianą podróż 😀 Zanim to nastąpi będziesz mogła jedynie przeczytać jak Asura i Ramza robią seks xD Myślę, że to nie jest takie złe wyjście XD

  49. hahaha xD
    „so delicious”
    ja pierdolęęęę xDDD
    i dlaczego skrzywdzonego Wertera? XD

    ale wiesz… nie pogardziłabym, jakby przyszedł do mnie taki Shun, Asura albo Faust… którykolwiek z nich xD i powiedział do mnie takim namiętnym, głębokim głosem „heloł, bejbe. chodź, podensimy aż ci podpaska zaklaszcze” xDDDDDD
    lol
    a tak serio to ”witaj. czy chcesz spędzić najcudowniejsze/y (tutaj czas trwania) swojego życia?” XD

    kto by się temu oparł…. xD

  50. Wiesz, Haik, jedno nie wyklucza drugiego xD Sora, pan i władca lubi się bawić z młodymi… xD Żeby nie poczuć się stary, rozumiesz! XD
    Fanta, ja bym się zastanowiła xD Wszakże jestem tylko człowiekiem… A jak demony traktują ludzi, chyba już wiesz XD

    • nie psuj zabawy, psuju xD
      w moich wyobrażeniach Faust aż TAK wielkiego nie ma, pazurów zresztą nie ma też xD poza tym nie wiem do czego miałby ich używać, albowiem ja niejeden otwór mam ^__^

  51. Pomysły Fausta bywają… Niebezpieczne xD I bolesne xD Nie obchodzi go nic, dopóki sam czuje się dobrze xD

    • e tam xD to są MOJE marzenia, a w MOICH marzeniach, mój mroczny książę ciemności zachowuje się MNIEJ niebezpiecznie XD

  52. aaa. już się druga strona pisze. co prawda nie będzie to miało jakiegoś wielkiego uzasadnienia logicznego, ale wiesz… lemon to lemon. zboczone rzeczy będą xD

  53. lol… jakie ja mam dziwne wizje xD
    pamiętacie tą scenę 1 rozdz. 2 seria, kiedy Ramza marudził Asurze, a ten powiedział, żeby się rozebrał i w końcu się pokłócili? xD

    to teraz sobie wyobraziła:

    „- Dobra! – wrzasnąłem wściekle. Asura uniósł zaskoczony brwi, kiedy widział jak zdejmują z siebie kolejne ubrania. Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale w końcu byłem całkowicie nagi. Zacząłem iść dalej, bujając przy tym biodrami i doskonale zdając sobie sprawę z wbitego we mnie spojrzenia drugiego demona. W końcu poczułem obok mnie pęd powietrza, a przede mną ustał Asura, wciskając mi moje ubrania. – Ubieraj się, już – zasyczał, a ja uśmiechnąłem się w duchu triumfalnie, widząc w jego oczach jednocześnie wkurzenie, jak i pożądanie.”

    wiem, wiem, to brzmi jak wyjęte z jakiejś telenoweli, ale co ja poradzę na to, że mam to w głowie? xD

  54. Dobre XD W opowiadaniu jest tyle momentów, do których można się podłączyć i stworzyć coś alternatywnego, że nikt nie powinien mieć problemów, aby cokolwiek napisać XD

  55. ej, Eo… jakie ty masz określenia na Ramzę i Asurę?
    oczywiście oprócz imion i ‚demonów’ xD bo… wszystko mi wyleciało z głowy. wszystko xD

  56. Byłam w gościach i właśnie wróciłam XD Pytałaś na określenie Ramzy i Asury? Cóż… Ramzy to w ogóle nie określam, bo piszę przecież w pierwszej osobie xD A Asura… No, demon, Gewura… Między tymi jakoś kluczę XD
    Sam rozdział ma na razie 2 strony…. xD Nie miałam za bardzo weny, dlatego na bieżąco usuwałam to, co mi się nie podobało i jakoś tak wyszło ^^’ Napiję się herbaty, zapalę i coś tam dalej stworzę ^ ^
    Fanfick z Finala będzie naturalnie kontynuowany xD Muszę jednak znaleźć czas… Ramza mi go wręcz pożera! XD

    • a matulu kochana, to sobie poczekam xD wyobraź sobie, mój fick ma dokłądnie tyle samo XD

      i dziękuję za Gewurę. zapomniałam o Gewurze

      swoją drogą Asura wszystko ma takie seksowne XD

      ręce, twarz, uśmiech, spojrzenie, gesty, głos, śmiech, usta, ciało, odzywki, imię i nawet NAZWISKO XD

  57. haha XD ale serio. Gdybym zobaczyła Asurę na żywo, to chyba bym zemdlała. I doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że jestem typowym człowiekiem, na którego nie zwróciłby uwagi xD Nawet jakbym była nietypowa to by nie zwrócił XD

  58. Asura to typ, który zwraca uwagę wyłącznie na siebie xD Ta przebojowość… xD

  59. Pamiętasz jak potoczyło się ich pierwsze spotkanie? XD A później na basenie? XD Chyba raczej nie chciałabym, żeby Asura się mną zainteresował… xD

  60. No ja też nie. Ale fajnie by było go pooglądać nagiego, zmacać, usłyszeć jego głos, zobaczyć ten seksowny uśmiech, pooglądać striptiz w jego wykonaniu xDDD

    ale tak to się fajnie czyta o tym co robi Asura xD to takie… ekscytujące xD

  61. Równie fajnie mi się to pisało xD Taki wredny typ, który lubi dręczyć słabszych… ❤

  62. ja nigdy nie zapomnę jego zazdrości o Caina. to jest zajebiste xD
    jak mu te szafki przeszukiwał i potem to w samochodzie *.*
    a potem ta zazdrość o wujka… lubię to! 😀

  63. cieszę się, że to tylko kilka dni. ale i tak będę łazić po ścianach xD na żadne inne opowiadanie tak nie czekam, jak właśnie na Ramza’s Story xD to naprawdę przeraża mnie samą, że nie mogę nie pomyśleć paredziesiąt razy dziennie o Ramzie albo Asurze xD

  64. Nie wiem czy to podziała xD Po pisaniu, czego bym nie robiła, ZAWSZE myślę o Ramzie i reszcie XD

  65. To ja apeluję o to, aby po Ramzie i Złodzieju było Piekło. ._. A tak btw może ktoś napisze coś z Sorą i Marą? 😀

  66. ktoś może napisać, możesz to być ty! XD ja już piszę 2 ficka, niech się reszta ludzi weźmie do roboty! XD

    a ja apeluję, żeby najpierw skończyć Ramzę, potem niech będzie reszta xD

  67. Nie boisz się, co się stanie, gdy dotrzesz do końca ulubionego opowiadania? XD
    Nad Piekłami pomyślę… Ktoś chciał Skolla i Hatiego ❤ xD

  68. nawet nie próbuj mnie torturować, dobra? :ccc nie wystarczy, że i tak mi przychodzi na płacz, jak pomyślę o złym zakończeniu dla Asury i Ramzy? :ccc

      • Wcale nie! xD Nie powiedziałam ani słowa! xD

      • „Nie boisz się, co się stanie, gdy dotrzesz do końca ulubionego opowiadania? XD”

        „Rozpacz Asury dotyczy przyszłych wydarzeń w Ramza’s Story”

        „Nie powiedziałam, że zakończenie będzie dobre akurat dla Ramzy i Asury. Miałam na myśli ogólne zakończenie XD”

        ;]

        ale ja i tak cię kocham i i tak chcę dalsze rozdziały Ramzy, bo są fascynujące i w razie czego chcę w miarę szybko przeżyć depresję :ccc x]

  69. Wejdź w swój panel i kolejno: Appearance -> Widgets i usuń Meta z panelu po prawej ^ ^

  70. To miło z Twojej strony xD Jednak, dopóki mój tekst nie przejdzie generalnej korekty, nie pozwolę, aby ktokolwiek przełożył go na inny język XD

Skomentuj

