36 comments on “Książę Sora by Haik

  1. Lepiej by pasowało: „Książę Sora nie jest na Ciebie zły. Jest po prostu rozczarowany.” XD

    • Mam nadzieję, że nie rozmyślę się w trakcie XD Nie mam pomysłu na trzeci kierunek… XD

  2. Eo, congrats XD A ja to coraz częściej myślę, że pójdę na jakieś studia kształcące, po czym ruszę do boju i pójdę na studia do jakiegoś praktycznego zawodu. Bo – umówmy się – humanistów jest w kraju bez liku 😀 A ja nie wiem czy mam cierpliwość do jakichkolwiek dzieci czy młodzieży 😀

    A obraz… pięć słów.

    O JA WALĘ JAK ZAJEBIŚCIE 😀
    Haik, nie masz gdzieś tam opcji „kopiuj, wklej”? : D jak masz, to wklej mi swój talent, co? 😀

    • Niestety nie mam tu takiej opcji a i tak za dużo byś nie miała D:

      Kurde, teraz widzę miliardy błędów i niedociągnięć które tu zrobiłam i mnie one irytują.
      W sumie do Sory podchodziłam w sumie 4 razy. Ten chyba najbardziej odpowiada moim wyobrażeniom i nie wiem jak bardzo się pokrywa z wyobrażeniami Eo, ale niech już sobie będzie. ^^

    • To takie zboczenie. Nic na to nie poradzę :C

      Eo, chłopców w mundurach powiadasz… A Sora nie lubi chłoptasi ze swojej rasy? :C To takie okrutne… nawet jak na badassowego księcia.

  3. a ja już sobie zdążyłam wyobrazić, jak takie młode, niedoświadczone chłopaczki w mundurach podchodzą do sory, a on im mówi, że się źle sprawowali i musi sprawić im lani… żeby zdjęli spodnie i wypięli się do niego… a potem…
    „c-co pan… książe… najwyższy… robi?”
    „To jest nowa metoda lania w tyłek. Wewnętrzna”

    jestem okropna, wiem : D

    • *prawie się popłakała* „Wewnętrzna metoda lania w tyłek” Nagroda dla tej pani. ^_^

      W moich oczach Sora to stuprocentowe uke O__o. Oczywiście nie takie stereotypowe, że wielkie oczy i „please, be gentle” tylko chcące sobie dogodzić przeurocze stworzenie. Chyba jak z Shunem się przespał, podejrzewam że lider był na górze ^^”’

  4. no wtedy to na pewno tak xD ale jak taki młody chłopaczek, dopiero co dorosły, by się sorze trafił, to może konfiguracja by się zmieniła : D

  5. A skąd wiecie, że Sora nie był na górze? 😀 Bzykali się więcej, niż tylko raz… XD

    • Mój światopogląd zaraz runie xD.
      A tak serio, to przypomniało mi się jak „Towarzysze Cleo nr 1 i nr 2 ” zaczęli się zabawiać z Shunem a Sora zwinnie się wywinął pod pretekstem modlitwy, on pewno był wtedy taki smutny „JEZÓ JAKI RZAL I BUL” :C *smutny Haik* Trzeba kiedyś uchwycić modlącego się Sorę ^^’.

      Haha, a propos. Wczoraj na japońskim jakoś się przewinął ponownie znak na wiosnę 春 (haru) i czytanie chinojapońskie brzmi シュン – Shun. ^^’ Haha a potem przez reszte lekcji zastanawiałam się czy dałoby się zapisać imię tego potwora tym znakiem XD

  6. Pewno smutny był… Ale kiedy spotka Mirarę i Natiela (właśnie tych towarzyszy Cleo xD) to podejrzewam, że nie będzie zachwycony. Hm, muszę się zastanowić nad kolejnym bonusem ^^
    Niestety w kwestii japońskiego nie pomogę xD Totalny laik ze mnie XD Ale miło, że Shun się pojawił ^^ To znak! Domaga się wizualizacji! Rozmawiałyśmy już o tym, pamiętasz? XD

    • Poczekaj, chyba mam luki w pamięci, wiesz? XD

      Tak! Jak ich zobaczy, to spuści im lanie ^___^ Ja to tylko wyczekuje jego powrotu. Pieprzyć całą reszte

      • Też wyczekuję jego powrotu xD Więc prawdopodobne nastąpi szybciej, niż powinien xD Ktoś chciał przyszłość z Shunem, tak? Da się zrobić XD Mały, niezwiązany z fabułą, bonusik XD

  7. Dzięki za graty, dzięki 😀 Polonistyka podobno jest straszna, ale jeśli mam być po niej redaktorem… Biorę! xD
    W ogóle jest biznes. Moja siostra postanowiła zostać moim managerem i zająć się moją pisarską pracą. Planuję wydać zbiór opowiadań, ale musicie mi pomóc! (Nie tylko w dystrybucji XD Jeśli nie chcę bulić za wydanie, muszę sprzedać 300 egzemplarzy w ciągu 5 lat XD) Mam pomysły na dwa opowiadania, ale może ktoś chciałby, aby pewien bonus został wydany w formie papierowej? Nie może to jednak być nic obscenicznego XD A zatem czyja historia was najbardziej interesuje? XD O kim mam stworzyć opowiadanie? XD

    • Czyli ile rzeczy będziesz w koncu wydawac? 😛
      Czekamy na książkę XD
      Hmmm, zbiór opowiadań, mowisz? To moze byc ciekawe 😉 Chociaż wolałabym jakąś dłuższą historię bo po krótkich opowiadaniach zawsze mam niedosyt :
      Faust? 😛 Ale ciekawią mnie też zależności genetyczne między Larrym i Testamentem. Bo było że Larry to dziecko Zoloma itp, a mają z Testamentem jedną matkę.. I Zolom zmienił sie w człowieka? No nie umiem ogarnąć moich domysłów i myślę że z tego tematu mogłoby być coś fajnego 🙂

    • Sprawa z wydawaniem jest BARDZO skomplikowana xD Mogę wydać coś dla zamkniętego grona, albo też dla szerszej widowni. Na razie odkładam to pierwsze, aby zająć się drugim. Pewna osoba, której nie znam osobiście, ale która będzie studiowała z moją siostrą, zabiła mi niezłego klina. Dlatego mam dużą motywacje do działania XD
      Został mi podrzucony pomysł odnośnie postaci n-planowej. Ktoś całkiem nowy, kto pojawi się w uniwersum w trakcie toczących się wydarzeń, w którymś z opowiadań (Ramza’s Story prawdopodobnie). Może gdzieś po drodze wpadnie na Fausta, może pozna mrocznego elfa itd. Co o tym sądzicie? Przyznam, że będzie mi łatwiej wykreować kogoś nowego, kogo jeszcze nie znacie xD

  8. no dobra, dawaj xD tylko czy to będzie drobna, acz ważna postać, czy wielka, acz nieważna? : D

    • To będzie przypuszczalnie bohater, który żyje i podróżuje po świecie, jednak ma do wykonania jakąś misję, która nie ma związku z Zolomem. Muszę jeszcze się nad tą postacią zastanowić xD

  9. Stawiam na to że Eo spłodzi jakiegoś badassa xD *ostatnio dosyć często używane określenie*. A nóż. Idę coś narysować… chyba założę jakąś oddzielną galerie na swoje bazgroły dla Eo. Mam zamiar zrobić ich tyle że szkoda tego bloga zaśmiecać xD

  10. Jaki cudowny Sora *ślini się* odżywa moja miłość~! C: Chociaż przed Sorą jeszcze sporo postaci w kolejności do uwielbiania jest .___. Biedny książę… Ciekawa jestem jego powrotu, aww.
    Haik, jakie niedociągnięcia, jakie błędy i jakie zaśmiecanie? Ja tu muszę podejmować trudne decyzje, który art ustawić w tym tygodniu na komórkę (ale chyba zostanie Ramza jako chudy badass, bo jest świetny <3).
    Eo, gratulacje! I z powodu studiów i tego zamiaru wydania opowiadań ❤ Ja się piszę, chętnie poczytam wszystko, co napiszesz! 😀

    btw, Haaaaik, teraz Shuna! ;____;

  11. Popieram! Teraz Shun! xD Nie wstawię kolejnego rozdziału, jeśli go nie ujrzę! xD

  12. Toż to aż oczy bolą. Muszę go poprawić bo mi to spokoju nie da. XD Shun? Następnie mam w planach zabrać się za Sisi i jeszcze jedną postać 😀 Ale to nie teraz… stanowczo nie. *Haik ostatnio za dużo imprezuje* Może dziś coś będę robić… jak się porządnie wyśpię ^^.

    Hah, Eo to chyba faktycznie jakiś znak xD Zupełnie przez przypadek dowiedziałam się jak zapisać po japońsku nazwisko Shuna i wiem co ono oznacza xD. Kodai (古代) to starożytny xD
    Chociaż znając głupich japońców to oni swoje nazwiska i imiona jeszcze inaczej piszą.

  13. a ja tu wchodzę 5 razy dziennie. mam zamknięte oczy. i marzę, że kiedy je otworzę, zobaczę kolejny rozdział. ach te marzenia XDDDD

Skomentuj

