14 comments on “Tacierzyństwo by Haik

  1. pewno pomylil to z jakąś zabawką. hah wyobrazam sobie nastoletniego ramze zamykajacego sie po lazienkach i probujacego to i owo. xD

  2. Osobiście Testamenta wyobrażałam sobie bardziej jako takie chucherko. XD
    Omg, omg, już sobie wyobrażam jak mały Ramza znajduje wibrator i rozmyśla po co to. XD

      • Różnica wzrostu między nimi bardzo mi się podoba xD To takie… urocze *^ ^*

  3. A Shun jeszcze większy xD Nie wspominając o Fauście, który ma 225cm wzrostu… XD

  4. buahaha xD wibrator… nie dość, że wibrator, to jeszcze.. hehehe… hehehe… różowy w serduszka… lol xD

    bardzo fajnie ujęłaś Ramzę, choć dla mnie mogłabyś mu już dodać jakiś mały ogonek mroku xD

    a Testamenta trochę niższego narysować i takiego… hm… bardziej… kobiecego? xDD

    ale jak to zobaczyłam, to umarłam xD

  5. ❤ Testament w babskim koku typowym dla kur domowych i w fartuszku 😀 i malutki przesłodki Ramza 😀 cuudnie. chociaż popieram więcej kobiecości u Testamenta 😛

Skomentuj

