8 comments on “Ramza & Asura by Haik

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaa xDDDD
    jezuuuu, jakie to uroczeeeeee.
    ja pierdziu xD brak słów.
    ta mina ramzy, ta mina asury, te ich włosy, och! XD

    • to mina „moja przyszla „zona” zamiast spac to caluje mnie w roznych miejscach i nie chce sie odczepic, a tak w ogole to jestesmy po sexie i Ramza naopowiadal mi cukierkowych rzeczy i zwymiotowal na mnie tęczą” to tak w skrócie.

      • Wypraszam sobie xD Sama podałaś linka xD Ja tylko nie chciałam, żeby ta praca została zapomniana i gniła gdzieś w odmętach setki komentarzy xD

Skomentuj

