98 comments on “Dark Ramza by Haik

  1. Jejuuu. Haik, ja ty świetnie rysujesz *u* Ten pierwszy Ramza był super, ale ten jest jeszcze lepszy <333 Chyba powędruje na moją tapetę XD Zrób Asurę, zróóób! I Testamenta, Shuna, Fausta i całą resztę *___*

    Miałam gdzieś niedokończone szkice Asury i Ramzy, ale teraz to się będę bała ich pokazać przy TYM .___.
    Ale powiem ci, że widziałam Ramzę w niemalże identycznych włosach xDD

    Eo, ja też żałuje, że nie ma żadnego kierunku, gdzie można studiować rysowanie mangi :c To aż przykre, że w tych wszystkich szkołach plastycznych właśnie uznają TYLKO realizm, a manga jest zła.

    • Realizm, też coś. Moja koleżanka chodziła na zajęcia z malarstwa. Mieli narysować człowieka, mojej kumpeli wszystko wyszło elegancko. Tylko oczy trochę za duże. Na co prowadzący: „Och? Pani rysowała mangę? Manga. Ha ha ha”. Dlatego zrezygnowałam z lekcji rysunku, bo też miałam na to iść ^^’
      Tamiya, każdy fanart jest mile widziany ^^ To nie konkurs na lepsze czy gorsze xD Doceniam gest i samą chęć stworzenia rysunku, opierając się wyłącznie opowiadaniem i moimi nieudolnymi opisami xD Jeśli gdzieś masz szkice i życzysz sobie, aby je opublikować – wyślij ^^
      Hm, i ja chyba też zmienię sobie dzisiaj tapetę…. xD

      • geez. To ja na żaden kurs nie idę. zaoszczędze dużo kasy a i się nie nasłucham o mandze. Realizm nie dla mnie, zostawiam go osobom które naprawdę potrafią rysować, Zresztą samouk lepszy.
        Neeeee Tamiya nie chce mi się. Gewury nie lubię a reszte to nie teraz. Mam kilka swoich mordeniek które juz dlugo czekają na rysunek.

        Eo, wyslę ci moze w spakowanym pliku lepszą wersje bo mnie wku.. ta pixeloza -___-

      • Wredne. Manga też jest sztuką i też wymaga mnóstwo pracy, a niestety nie jest doceniana.
        Moją koleżankę też zjechali jak oddawała teczkę do plastycznej, że za duże oczy i za ostre linie i pewnie rysuje mangą, a to niedopuszczalne i ma natychmiast przestać, bo sobie popsuje kreskę do końca .___. Jakby tylko w szkołach plastycznych mieli kierunek mangi, to ja bym w te pędy składała tam papiery i próbowała się dostać za wszelką cenę, właśnie po to żeby się uczyć i być lepszą, ale cóż, szara rzeczywistość. Chyba tylko w Japonii mają takie profile w szkołach :c

        Tak, tak, ja wiem, ale ja zawsze krytycznie patrzę na swoje prace o.O
        Ale teraz będę miała więcej wolnego czasu, to postaram się skończyć te szkice i mimo wszystko wysłać, żeby pokazać moją wielką miłość ^^ (bo i tak te są lepsze niż te sprzed roku. Tak mam takie, ale one są przeokropne i dlatego robię nowe .___.)
        Tylko mam problemy z Asurą, a raczej z jego włosami, bo ja je widzę, ale nie mogę przelać na papier… I czy on ma taki mocny róż, czy taki raczej łagodniejszy?

        Haha, Ramza staje się sławny :3

    • ejejejeej! chodzę do plastyka i niestety potwierdzam, że nie lubią, ale wiesz… jak sie nauczysz porządnie to i z mangą łatwiej, wiem, bo sama tłukę po kątach jak mam czas ^^

  2. O, również ładne. : D A Haik niech nie narzeka że nieładnie i że nie ma talentu, bo gdybym ja chwyciła za ołówek i zaczęła rysować człowieka, to mógłby on trafić do gry pokroju „Amnesia” gdzie odgrywałby rolę potwora. XD

    • Nie wiem, o co Ci chodzi xD Ten potwór był całkiem w dechę xD Ach te czasy, gdy rzucałam w niego beczkami… xD

      • Hahahah. XD Ja nie mam odwagi żeby w to grać, ale chętnie oglądam filmiki na youtube. Te potwory wydają takie fajne dźwięki. ❤

  3. Haik, zawsze możesz iść do szkoły, gdzie uczą jak rysować mangę. To jest chyba w Warszawie czy w Poznaniu. Wydaje mi się, że Jeza chodziła na kursy do Warszawy, ale nie dam sobie ręki uciąć. I naturalnie, wyślij mi spakowane rysunki na maila. Zobaczymy czy jakość będzie lepsza ^^
    Tamiya, Asura ma na włosach… cukierkowy róż xD Nie ważne jaką barwę zastosujesz, kieruj się tym, że ma to być najbardziej obciachowa rzecz w wyglądzie potężnego rodu demonów xD
    I oczywiście czekam na dalsze prace *^ ^*

    • Wiem. W Wawie tego sporo jest. Porozglądam się, spokojnie jak będę na mieście i nie będę gdzieś pędzić xD. Mi koleżanka proponowała takie które pod architekturę przygotowują. W sumie czemu nie. Z architektury i perspektywy leże, więc na pewno coś z tych zajęć wyniosę i potem bezczelnie wykorzystam. TAAAK, słyszałam jakie rzeczy się działy na ASP. Wymiotuję realizmem. Oczywiście jak ktoś rysuje to jestem pod wrażeniem, ale sama wole go nawet kijem nie tykać.

      Mmmmmm obrzydliwie cukierkowe włosy mówisz? :D:D:D:D:D

      • Same włosy są spoko xD To kolor jest obrzydliwy XD

  4. powiem jedno.
    o ja pierdolę 😀

    to jest zajebisty ramza, naprawdę, naprawdę, naprawdę zajebistyyyyyyyy xD

    a tak inną drogą… to gdzie ten bonusowy odcinek? 😛

  5. o jeeejuuuu T.T ale miał być do tego odcinka, a nie za kolejny miesiąc T.T
    i co ja teraz biedna pocznę? :”(

    • pomożesz mi w rysowaniu xD *Eo wciągnęła Haika w jakieś misterne przedsięwzięcie xD*

  6. hahahah xD ale ja jestem zupełnym beztalenciem 😀 co najwyżej mogę poudawać wierszokletę i wierszyk jakiś napisać : D

  7. Miesiąc? xD Prace Haika tak mnie natchnęły, że jeśli się uprę, to następny rozdział Ramzy skończę do jutra XD To Wasza kwestia czy chcecie najpierw bonus czy nowy rozdział xD

    • bonus :F stanowczo XD a rodział i tak możesz skończyć 😀 ale nie na jutro bo nie wyrobię na poniedziałek. prawie się zainstalowało XD
      o, mogłabyś ułatwić rysownikom robotę i zrobić pojedyncze opisy do postaci żeby wychodziły co raz lepsze 😀
      😉

      • Opisy postaci macie w opowiadaniu, ho ho xD To wasza wyobraźnia najbardziej mnie interesuje xD

  8. AAAAAAAAAAA :DD jak skończysz do jutra, to zrobię wyjątek i ci w tym nadchodzącym tygodniu narysuję… coś! i napiszę fanfika i wierszyk tysz XD

  9. w ogóle nie wiadomo skąd naszła mnie mroczna wizja Asury na dole… boże, umarłabym gdyby to tak miało wyglądać. zła konfiguracja : D

  10. xDDD właśnie zauważyłam że moje glany są prawie identyczne 😀 różnią się tylko kolorem sznurówek.
    Czuję się dumna 😀

  11. A moje glany mają klasyczne czarne i nie używałam ich od roku :C Kopnij mnie ktoś, zaczęłam chodzić w kwiatowych sukieneczkach i kręcić loczki. wyglądam… jak dziewczyna O______O

    Dobra nie gapcie się na glany xD moja niedbałość o detale mnie zawstydza.

  12. Ty, Haik, odwalasz dokładnie to co ja XD
    Ale i tak mój największy odpał to będzie czerwona kiecka zielone rajtuzy i glany 😀 przeżyję to że mnie obcierają jak diabli :<
    A taka "niedałość" jaką przedstawiasz jest świetna, nie narzekaj 😀

  13. Nie obraziłam się xD Oglądałam mój nowy samochód xD A Twoja wizja jest taka, że…
    Asura poczuł GNIEW XD
    Zobaczysz! Tak Ci udowodni, że taka konfiguracja nie wchodzi w grę, że się zdziwisz xD

      • Hm, podejrzewam, że bardziej poczuje go Ramza, no ale XD

      • jesteś wrednaaa, bo ja chcę już teraaaaaz a to będzie dopiero za ileś rozdziałóóóóóów T.T

        jeśli w bonusie będzie sex ramzy z asurą, to chcę bonus! XD

    • Tak, przez ten filmik odkryłam właśnie tę grę. XD Facet ma niesamowity głos. : D

      A co do pytań „tekst czy bonus” jestem tak jakby bardziej za tekstem, chociaż ciekawi mnie co tam u Testamenta i Shuna. Ale myśląc że tekst dopiero co był, zadowolę się niezbyt długim bonusem. ; D

  14. Finn sobie na pewno poradzi! wakacje niedługo 😀

    ale… lol…
    przedstawię to tak

    jak miedzy Asurą i Ramzą będą jakieś takie naprawdę mocne akcje typu ‚zrób-mi-loda–okej’ to chcę rozdział, bo Asura na pewno będzie tedy czarujący.

    jak żadnych akcji nie będzie, to chcę Shuna i Testamenta, bo się zastanawiam co między nimi się dzieje, o 😀

    • No to będzie rozdział xD Ale nie wiem czy mogę nazwa Asurę „czarującym”… XD Sama się zresztą przekonasz xD

      • ale jak się okaże, że żadnej akcji nie będzie, to się chyba popłaczę i potnę i nie zdam z fizyki xD

  15. hmm… ej, jak mają być takie sceny między Asurą i Ramzą jak teraz z nimi Lailah będzie podróżować? o.O 😛
    Ja mogę spraaawdzać ale im wcześniej tym lepiej bo nie wiem jak będę stać z netem i z czasem na wakacjach 😛

  16. Hej, to ja! xD Eo! xD Znacie mnie xD Wymyślę coś nawet, jeśli jest z nimi Lailah xD

      • u mnie intelektualny orgazm się wiąże z intelektualnym wysiłkiem :<
        łał, czuję się pałerfulna i wszechmocna 😀 XDD
        błagam, byle lailah się nie dołączał(a?) XD

  17. Omg, teraz mam głupie przeczucie że Sora może zakochać się w Lailah. XD (będę długo rozmyślać, kim będzie ta tajemnicza osoba która zawróci w głowie Księcia!)

    • W momencie kiedy to przeczytałam przed oczami pojawił mi się Sora, leżący między poduszkami z Lailah, zlizujący czekolade, którą książe wcześniej wylał na jego brzuch… O____O””’ nie… to zbyt dziwne, ale trzeba to kiedyś narysować *zapisuje*

      • już ty lepiej rysuj Ramzę z Asurą, a nie Sorę z.. brr… Lailah…

      • FU, FU, FUUUUUUUU GEWUUUUURA FFFUUUUU.

        Nie cierpie go.

        Lailah może nie jest idealną postacią bo nie lubię transów, ale darzę go nieporównywalnie większą sympatią niż Gewurę.
        Różowa landryna zaszła mi za skórę za bardzo xD

        NANANANNANANA SORAxLAILAH nanannana *śpiewa*

      • no weeeeś. różowe landryny, umięśnione /9odpowiednio), seksowne, zmysłowe, z przystojną twarzą są cool 😀

  18. UMRZYYYYJ XDDD
    ejj, czemu go nie lubisz? czym ci zaszedł? XD
    ja i tak najbardziej nienawidze Takeru. ale transów też. ble.
    no to rysuuuuuuuj… hmmm… :> Fausta z Testamentem XD 😀

    • Spokojnie. XD Jakiś mały doujin się trafi pewno po drodze kiedyś. No… ale takiego Fausta to bym mogła narysować. Zły i duży pan dominator a Testament taki malutki ale z pazurem XD jeeeeee. Ale to dopiero w wakacje

  19. no no no, jakie kiedyś? 😀
    haha, kocham twoje opisy xD oj tam w wakacje, już teraz praktycznie są 😛

    • No bo rysowanie to coś czym zajmuje się stosunkowo od niedawna. Rok nie minął. Musze jeszcze dużo pocwiczyc, poprobowac, czasu mi brak,a i tak zanim narysuje doujina dla Eo (bo obiecuje że to zrobie i będzie super special awesome) to mam jeszcze kilka innych rzeczy do nabazgrolenia. ^____^

  20. Sora i Lailah? Miłość czysto platoniczna, jak sądzę xD Więc pudło xD To nie on xD Przypomnijcie sobie The Zolom’s Age, a NAPRAWDĘ będziecie wiedzieli o kogo mi chodzi xD
    Ach i moje gratulacje, Haik. W ciągu kilku godzin licznik odwiedzin osiągnął 450. To dobry wynik. Chyba wezmę sobie Ciebie na stałe XD

    • mam jedną postać sługi, który widzi boga w swoim królu i go czci i jest na każde jego zawołanie… czy to coś takiego między nimi? CZY TO COŚ TAKIEGO?! *___________* *prawie piszczy* jeśli tak to Eo, cholera, JA PRAGNĘ TEGO WSKRZESZENIA NATYCHMIAST! xD

      A weź mnie sobie XD

      • Sora to wspaniały przywódca mrocznych elfów xD No, a przynajmniej nim był za życia xD Lailah bardzo kocha swojego króla, naturalnie xD Ale poczekajmy, aż wskrzeszę naszego Sorusia xD Bez niego to już nie to samo opowiadanie xD

    • Myślę, i myślę… Na myśl przychodzi mi towarzysz Cleo, czyli Natiel. Ale to pewnie też pudło.

      • No proszę xD Przecież to takie oczywiste! Kogo mógł kochać Sora? Odpowiedź jest prosta xD

      • Shuna kurde! Jak nie Shuna to ja nie wiem. Przecież było coś że za zasłonką i Testament słyszał.. nie? czy nie słyszał? 😛

      • No Shuna, ale nie wierzę żeby się w nim bujał, mimo iż Shun jest zajęty. : O

  21. Eee, gdzie zajęty 😛 Testament z Faustem, Shun z Sorą. 😛 da mnie wystarczy XD

    Eo, weźże coś powiedz no, bo sama już zwątpiłam XD

    • Aczkolwiek, takie połączenie też mogłoby być. >:3
      (tak, tak, tak, zwłaszcza Faust z Testamentem <3)

  22. DOBRA PIEPRZYC TO ZE DZISIAJ CALY DZIEN SPEDZAM NA RYSOWANIU *siada i zabiera sie za Sorę* DOIGRAŁEŚ SIĘ SORA.

      • Nie zdradziłam się xD Ale skoro już kiedyś spali ze sobą, to czemu nie miałoby to się znaleźć na rysunku? xD

      • bo jestem juz zbyt zmeczona na dwie postacie xD znowu pojde spac o 2 xD

    • Fanta, spokojnie 😀 Po co psuć sobie całą radość z czytania? Ja tam wolę zakryć usta w drobnym szoku i mieć radoche.

    • Dawniej pracowałam w Fotoszopie xD Potem troche w saiu a teraz… TAM TAM TAM.. w Gimpie xDDD

      • w tym momencie walnęłam czołem w blat. bo… ściągnęłam dzisiaj gimpa ale wywaliłam stwierdzając że to nie to. XD

      • No ja od dawna juz na gimpie siedze gdyz mialam komputer w naprawie i w sumie tylko gimpa mialam calkowicie legalnie na wlasnosc wiec po prostu sie przerzucilam. Ciezko bylo. Bardzo ciezko i nadal tak twierdze. W gimpie trzeba robic perdyliard razy wiecej rzeczy niz np. w photoshopie.

  23. nie strasz :<
    mam photoshopa cs3 i wystarczająco nie ogarniam, co dopiero gimpa, jeśli mówisz że jest tak trudny.

    • A tam. Wszystko jest dla ludzi, nie? XD Błagam każ mi ktoś iść spać! BŁAAAGAAAM XD

Skomentuj

