16 comments on “Ogłoszenie parafialne!

  1. Ja jestem za! Kupiłabym (i to z wielką chęcią) zarówno Ramzę jak i Siedem Piekieł, a jeszcze wersję poprawioną to już w ogóle bez żadnego ale *szczerzy się głupio na samą myśl* 😀 To jeszcze w przyszłości trzeba namówić Jezę na wydrukowanie skończonego wishmastera i już w ogóle będę w raju.
    Eo, rozpieszczasz.

  2. Koniecznie! Chcę tą książkę! I tak jak poprzedniczka liczę na rozszerzenie pomysłu na Wishmaster’a i Syna Kryształu + Ramza. To byłoby CUDO!

  3. Ja chyba też jestem chętna, jak tylko zdobędę kasę. Z chęcią dołożę tomik do mojego zbioru.

  4. Chętnie kupię wszystko co wydasz ^^ Chociaż na razie nie mam czasu nadrobić tego co jest na stronie, ale ciii… xD Prędzej będę miała możliwość przeczytać w formie drukowanej, więc ja na pewno się na to pisze 😀

  5. popieram popieram 😀 jak tylko będę miała kasę – kupię 🙂
    a może jakieś odzielne historyjki ze dwie z jezą w bonusie? 😀

  6. Jestem chętna. A ustaliłaś już cenę, myślałaś nad tym? Chce wiedzieć, ile zaoszczędzić i ograniczyć kupowanie słodyczy i pierdół. XD

    • Wszystko zależy od tego jaka będzie objętość, nakład i ile zażyczy sobie wydawnictwo ^^ Nie spodziewam się jakiejś horrendalnej sumy, więc bez obaw XD

  7. Nie będzie chyba zbyt wielkim zaskoczeniem, jeśli napiszę, że też straszliwie chcę dostać to cudo w swoje łapki i to jak najszybciej 😀

Skomentuj

