11 comments on “Wesołych Świąt!

  1. I nawzajem 😀 Oprócz życzenia Wesołych Świąt, szczęścia, spokoju, zdrowia i czego tam sobie zażyczysz to jeszcze życzę ci weny pisarskiej i czasu na tworzenie 🙂
    Komentuję pierwszy raz, a czytam twoje opowiadania od ponad roku, przepraszam! Wiem, że nic tak nie dopinguje jak komentarze, więc obiecuję, że od teraz zacznę je pisać!
    PS. Mam nadzieję, że to „pewne opowiadanie” to będzie Ramza ❤
    Wesołych Świąt! 😀

  2. a bu bu bu bu buuuuuu
    kiedy następny rozdział piekieeeeł? x’D
    albo złodzieja? 😀
    tak tylko pytam xD

    ofc ja również dziękuję i wzajemnie 🙂

  3. buuuuuuuuuuuu xD
    syćkiego dobrego z uokazji nowego roku zycę
    duzo weny i jysce wincej 😀

  4. długo ci się schodzi to ‚później’ x’D
    daj przynajmniej znać, jak postępują prace x’D

    • W tej chwili zostałam pozbawiona internetu i nie wiem, kiedy będę w stanie coś wrzucić 😦 Proszę o cierpliwość.

  5. a. no cóż. jak tak to rozumiem 😀
    łączę się z tobą w bólu, gdyż ponieważ wiem jak to jest czuć bezsilność spowodowaną brakiem netu 😀
    bez nerf, my poczekamy 😀

    • To nie moja wina, ale ich! Net miał być prawie dwa tygodnie temu, ale jakiś problem się wdał do systemu i wywaliło wszystkie umowy. Tym samym zostałam bohaterką biura TP, w którym pracuje mój boyfriend, bo oni o niczym nie wiedzieli i gdyby nie ja, mieliby poważne problemy. Musiałam się pochwalić XD Uratowałam sytuację XD
      Ogarnę sesję (tylko 3 egzaminy na szczęście!) i wrzucam opowiadanie ^ ^ Cierpliwości 🙂

      • nie no, spoko 😀
        a jak naprawiłaś sytuację? XD i w ogóle to… jezu… no… jezu. takiej zaciny to ja nigdy bym mieć nie chciała xD
        spokojnie, bez nerf 😀
        i powodzenia na egzaminach! 😀

Skomentuj

