2 comments on “Faust

  1. Mrr, przystojny. :3 XD
    Muszę przyznać, iż ciut inaczej go sobie wyobrażałam. Myślałam, że ma po jednym kolczyku w każdym uchu, a tymczasem widzę, że ma z 5 w jednym, i na dodatek jeden z nich to industrial XD Ilością prawie dorównuje mnie. ^ ^
    No i ogólnie twarz wyobrażałam sobie ciut inaczej. Nie sądziłam że wygląda aż tak „babsko”, mimo iż w opowiadaniu wspomniałaś, że Faust ma kobiece rysy twarzy. ;3
    Przyznaje, że rysujesz coraz lepiej ^ ^ Ten rysunek w porównaniu z Twoimi starymi które dałaś na dA pokazuje, jakie wielkie postępy zrobiłaś. ^ ^

Skomentuj

