9 comments on “Siedem Piekieł part. XIV

  1. Oh Boże…!
    Cudowne : >
    „Ojciec krzywdzi Matkę.” Takie słodkie i takie zabawne : >
    I dialog o wzroście Many i jego monolog go posągu : >
    Genialne. Kobieto, jesteś genialna. Chwała ci za twoje opowiadania.
    *bije pokłony* : D Tyle się na Ciebie czeka, ale warto, żeby taką ‚nagrodę’ dostać : >

  2. no wreszcie! Juz myslalam ze umre xD tyle sie nawchodzilam. Lubie „siedem piekieł” naprawde lubie ;D te wszystkie zboczenstwa, kazirodztwa, tortury xD zoofilia ;D to taki miks wszystkiego xD ale naprawde mnie to kreci ;P chyba jestem zboczona!

    Małe… Jak mogłyscie przerwac taki seks nooo! Lokiemu tez sie cos nalezy 😀 nahaha najlepsze bylo nawilzanie ;D hehe xDD czemu za pierwszym razem Fenrir nie zmienil postaci xD jeez, ale to musialo bolec…

    Ciekawe co Amnodiel zrobi Manie ;D:D:D juz nie moge sie doczekać… Mam nadzieje ze szybko dodasz nastepny rozdzial ;** dziekowac 😀

  3. Jejku, kocham to xd I kocham Lokiego – mogłabym o nim czytać i czytać. Nie mogłam się doczekać następnego rozdziału, strasznie się cieszę, że już jest xd Jestem ciekawa jak sytuacja będzie się rozwijała między Lokim, Fenrirem i ich synami xd I mimo, że Mana nie interesuje mnie aż tak bardzo jak Loki to jestem też ciekawa jak to z nim będzie xd Kurczę, jestem zdecydowanie uzależniona od Twojego pisania. Dalszej części Ramzy zresztą też się nie mogę już doczekać xd W każdym razie ogromne dzięki za nową część;) Pozdrawiam.

  4. Wow! Mana wreszcie dotarł do Siódmego Piekła! A ja myślałam, że to mu jeszcze trochę zajmie… Ale cieszę się, że tam jest, bo przynajmniej nastąpił naprawdę dobry zwrot akcji. Teraz wystarczy tylko patrzeć, co robi biednemu Manie Amnodiel. xD
    Szczerze mówiąc, zawsze byłam zirytowana tym, jak przedstawiasz Lokiego w opowiadaniu, ale ostatnio zaczęło mi się to podobać. Jego perypetie z wilkami są po prostu świetnie i to głównie dla nich wracam po parę razy do każdej notki.
    PROSZĘ!! Nie każ nam aż tak długo czekać na następny rozdział!!

    • Wydaje mi się, że już trochę się „odblokowałam”, także kolejny rozdział czegoś powinien pojawić się szybciej ^^

  5. Omg, zawsze kiedy dajesz coś nowego, jestem taka szczęśliwa. ^ ^
    Mnie w przeciwieństwie do przedmówców bardziej interesują sprawy związane z Maną i Kyranem. Tego drugiego pana darzę większą sympatią, ponieważ uwielbiam demony. xD
    Fajnie, że Fenrir może robić TO z Lokim, będąc w ludzkim ciele. ^ ^ Nie pociągała mnie ta zoofilia, przez co pewnie bardziej się skupiałam na wątkach z Maną, ale może teraz będzie ciut inaczej. XD
    Z ciekawości zapytam – kiedy można spodziewać się nowej części „Ramza’s…”? ❤ Jako wielka fanka Fausta oczekuje już od roku jego przybycia. XD Chyba spadnę z krzesła, kiedy w końcu się pojawi : D
    Dzięki za umilenie tych jakże nudnych wakacji które spędzam w domu. Pozdrawiam. ^ ^

    • Dzięki za komentarze ^^
      Trudno mi powiedzieć, kiedy nastąpi RS, na pewno będzie następnym tekstem, który wrzucę (jeśli „The Zolom’s Age” go nie wyprzedzi). Na chwilę obecną mam dopiero 4 strony, a jeden rozdział ma zwykle ok. 20, więc trochę pracy jeszcze przede mną ^^ Może jak doznam nagłego natchnienia, to skończę następną część szybciej, niż podejrzewam.
      Pozdrawiam was również ^^

  6. och błagam cię, błagam cię, błagam, dodaj kolejny rozdział, proszęęęęę
    i dużo, dużo, dużo lokiego i fenrira, błagaaaaaam :DDD

  7. Jejciu, to było cudowne…Najlepsze opowiadania jakie czytałam.
    Czekam niecierpliwie na ciąg dalszy

Skomentuj

