11 comments on “Siedem Piekieł part. XIII

  1. Haha, Kyran jest świetny XD
    Jeśli chodzi o opowiadanie i wprowadzenie do niego większej ilości treści erotycznych – podoba mi się to : D
    Pozdro. C:

  2. Również uważam, że Kyran jest super:) „Szczypta pikanterii”- Kochana, chcę więcej 🙂

  3. Przeczytałam całe to opowiadanie i musze powiedzieć ,że mam mieszane uczucia co do niego.Twój styl pisania jest wspaniały, ta lekkość a jednocześnie dosadność języka jakim się posługujesz, ale… no właśnie jest jedno ,ale .Duże ale.Czytając ten tekst mam wrażenie jakbym czytała jakąś perwersyjną mitologię.Męska ciąża,kazirodztwo czy motywy zoofilskie są poprostu według mnie niesmaczne, a postać Lokiego to kwintesencja braku smaku.Zastanawia mnie czy upokarzanie tego osobnika ma jakąś role w tym opowiadaniu czy służy tylko ,,wyżyciu się ” autora.Chcę z góry zaznaczyć ,że perwersja mi nieprzeszkadza, ba nawet ją lubię w opowiadaniach, ale sądze ,że powinna się ona wiązać czasem z jakimiś pozytywnymi odczuciami, a nie tylko gwałty i gwałty. Przyczepie się także do słabo zarysowanych uczuć. Mam wrażenie ,że wszystko w tym opowiadaniu skupia się na pięknie zewntrznym i seksie.Kończąc mój wywód.Pomimo beznadziejnej fabuły(moim zdaniem) twój styl pisania sprawił ,że przeczytałm całe 13 rozdziałów.Nie jestem jakimś znawcą literatury ,to co napisałam to wyłącznie moja subiektywna ocena.Mam nadzieje ,że cię nią nie uraziłam, bo nie miałam takiego celu.Opowiadanie wywarło na mnie bądź co bądź wrażenie skoro napisałam tak długi komentarz.Pozdrawiam.

  4. No TAKIEJ pary bym się nigdy nie spodziewała : ) Jest bosko. Niestety nie stać mnie na bardziej inteligentny komentarz. ;p Czekam teraz na Ramzę
    : D

  5. Świetny ten motyw z Kyranem i dziwką ;D haha po prostu boski ;D Czekam i czekam na nowy rozdzial jak zawsze, ale warto. Mi w przciwienstwie do Ibbery podoba sie ten mitologiczny perwers, to jest moim zdaniem cały urok tego opowiadania 😀 Skoro bogowie zyja tyle lat pewne rzeczy ich juz nudzą, dlatego wymyslaja sobie takie durne zabawy czyimś kosztem, a to jest takie… cudowne ;D haha ;P i podle ❤ Wredne ze str Kyrana, ze sobie za ojca dziecka wybral nieswiadomego nanarejczyka;D hehe ;P ciesze sie ze sa jakies odniesienia do Ramzastory 😀 ahh te rozowe włosy. Chce zebyś wiedziala, ze mimo to ze rzadko komentuje, to zawsze czytam i sledze twoje wpisy. I wielbie je naturalnie. Bo w tym co robisz jestes genialna ;D Te wszystkie zabawy na Lokim sa strasznie podle ale jednoczesnie nie moge przestac ich czytac. Bo sa swietne. hehe juz sie nie moge doczekac az opiszesz jak starsze szczenie…. je ;D xD pozdrawiam i zycze duuuuzoooo weeeenyyyy ;D

  6. cały czas odkąd tylko pojawił się ten tekst zamierzam się zabrać za czytanie, ciągle to odkładając. Nie mogę.. jakoś tak… mam dziwną wewnętrzną blokadę. Być może jestem za bardzo przejęta losami Ramza Story xD Przepraszam.

  7. Hm. 8 marzec… a dziś jest…? 10 maj. Kobito kiedy będziesz się litować? Ramza tak dawno nas nie odwiedzał. A Faust to już w ogóle. Mógłby tak któryś chociaż ‚pomachać przez okno’? Nie lubię być na odwyku.

    Proszę? *.*

    • Obiecuję, że wrzucę coś, gdy tylko skończy się sesja ^^’ Bądźcie cierpliwi ;3

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s