10 comments on “Siedem Piekieł

  1. Hej 🙂 sorka że nie komentuję ostatnio, ale czytam – regularnie 😀 jak o mnie chodzi, idź na całość 😀 pozdrawiam!!

  2. Szczerze? XD Przyzwyczaiłam się do tego, iż w ów opowiadaniu niema zbyt wielu treści erotycznych, więc dziwna będzie dla mnie taka zmiana… ; D Ale czasem zmiany są potrzebne w życiu. Boję się tylko o Inez, że Mana go dopadnie, i… i… ;_; Przeleci! : O Jej, Inez jest taki dziewiczy! Delikatny : O XD

    Co do wyglądu strony – mnie osobiście nie przeszkadzają jasne literki na czarnym tle. Nie męczę się podczas czytania Twoich opowiadań, a nawet jeśli już to się stanie, to robię krótką przerwę. Ale domyślam się, iż wielu czytelnikom odbiera coś takiego przyjemność z czytania Twoich nowych tworów, tak więc pomysł ze zmianą layout’u jest dobry.

    Pozdro. C:

  3. Zdecydowanie ostrzej i więcej seksu! Bardzo dobrze będzie pasować do tego opowiadania, a jak na razie zawsze tylko robiłaś nam chętkę na coś właśnie ostrzejszego :). Ja jestem za. Cholernie za.
    A layout jest w porządku. Naczytałam się tekstów na NL’u i raczej będzie się ciężko przestawić na jaśniejsze tło :).

  4. Wybaczam od ręki! Twoim opowiadaniom nic nie może zaszkodzić. : ) Przynajmniej moim zdaniem.
    Jeśli idzie o tło, to dla mnie jest dobrze tak, jak jest (mam odwrotnie niż inni – oczy mnie bolą od czytania czarnego na białym xD )

    Wracając do XII rozdziału. Naprawdę intuicja? Przecież ja plotę trzy po trzy. xD Każdy kolejny rozdział nie daje mi spokoju przez, minimum, kolejne dwa dni : ) wtedy wymyślam cuda jako następny rozdział, i takie pytania mi się rodzą w głowie. : ) Takie krótkie notatki i komentarz co by to Mana z Inez, też pobudzają wyobraźnię.

    • Ze swojej strony chciałam tylko zwrócić uwagę na mały kruczek zawarty w powyższym wpisie. Chcę dać trochę perwersji, a Wy się na nią zgadzacie nie wiedząc jak będzie wyglądać, ani kto z kim będzie w tym uczestniczył. Jeżeli poczujecie się rozczarowani, to tylko z własnej winy xD Nie zdradzę kto z kim, chociaż sporo tego będzie xD Póki nie pojawi się nowy rozdział (który, CHOLERA! idzie mi sprawniej, niż „Złodziej”, a to przecież „Złodzieje” obiecałam w następnej kolejności) pozostawiam wam pole do wyobraźni. Dzielcie się ze mną swymi podejrzeniami, moi mili! ^___^

  5. NO WRESZCIE. XD
    Nie no, tak serio, to rzeczywiście zaskoczenie. Ale jak dla mnie spoko. Czemu nasuwa mi się wizja Inez alfonsa i… brr. oO”
    Wygląd jest dobry, więc mi tam zmiana obojętna.

  6. Myślę żebyś to zostawiła tak jak jest 🙂
    Lubię czarne blogi bo podczas czytania twych opowiadań czuję klimacik 😀

Skomentuj

