8 comments on “Siedem Piekieł part. XII

  1. *~~~~~~~~~~~~~*
    Inez alfonsem, ha. I kolejny powód do bycia naj postacią, i w ogóle 10 do fajności. Moje kochanie w wielkim świecie małych odrywców.
    No i nawet Loki nie miał w tym rozdziale jakiś nieprzyjemności, aż dziwnie. @_@

  2. hm, po przeczytaniu męczy mnie pytanie, czy Cleopather wiedział że potomek z obu rodów skończy „różową erę” i dlatego pchał się do łóżka Faustowi?

    • Bardzo trafne pytanie. Chcesz poznać odpowiedź od razu, czy poczekasz, aż pojawi się to w „Ramza’s Story”? xD

  3. Jestem skłonna poczekać, ale to zależy ile. Nie jestem cierpliwą osobą, nad czym pracuję, ale robiłam wyjątki więc jeden nie zaszkodzi ; ) Więc? Jest już ustalone w którym miesiącu się pojawi nowy rozdział? ; )

    • Prawdopodobnie będzie to marzec. Ale nie wiem jeszcze, bo aktualnie pracuję nad „Złodziejem” i nie wiem jak się wyrobię.
      Co do Twojego pytania: Cleo podbijał do Fausta już po narodzeniu Asury, więc jak myślisz, wiedział o klątwie sprzed tysiąca lat, czy nie? xD

  4. Cóż, ujęłabym moje myśli tak: Cleo chciał jednego dziecka, żeby jego linia nie wygasła ( bo zdaje się że był jedynym Gewurą) a drugim chciał złamać klątwę.

    Mam jeszcze drugą opcję odnośnie jego służby, chyba tak mogę to ująć, u Zoloma. Nie wiedział o klątwie gdy urodził mu się Asura i wtedy jeszcze dla Zoloma nie „pracował” a gdy już zszedł na „złą drogę” i się o tym dowiedział ( tu bym Lawrence’a wstawiła – od niego się dowiedział : ) ) to mu się drugiego dziecka zachciało : D

    Niezłą mam fantazję, co? : D

    • Raczej intuicję xD Wydarzyło się nieco inaczej, ale wiele z tego, co zaproponowałaś – zgadza się xD
      Jestem pod wrażeniem takiej dedukcji xD Zastanawia mnie, czy ktoś jeszcze łączy sobie fragmenty w całość, czy czeka na gotowca, aż sama to w tekście wyjaśnię xD

  5. Demon o oliwkowej barwie skóry? ;o Myślałam że wszystkie z rodu Valente są blade, jak np. Faust.

    Wow, Inez alfonsem… Nie spodziewałam się tego XD
    Cieszę się, że paladyn umarł. Nie lubiłam go :<

Skomentuj

