14 comments on “Ramza’s Story part. XVII – Stare Midgard

  1. Yaaaaaaaay nareszcie ^^ tak długo czekałam na akcję w Midgard a teraz wszystko się zacznie. Co do tego rozdziału… strasznie szybko mi się czytało. Model serio serio przypomina zgiętą ciotkę ale w sumie też ma coś w sobie a Hansa jakoś tak… no nie trawię. Asura i Ramza *_*. Kiedy można się spodziewać następnego?

  2. Cudowne były te rozmyślania Ramzy i wizje o farmie <33 XD
    Zachowanie Nicka mnie trochę wkurzało, nie lubię czegoś takiego ; D
    Czytając zakończenie, tak jakby łezka mi się zakręciła w oku. Omg, Ramza i Asura są tacy szczęśliwi ❤
    Omg, już niedługo się pojawi Faust ; D Mój ulubieniec ❤

    Wspaniały nam zrobiłaś prezent na te niefajne święto zakochanych : D Dziękujemy : D

  3. Ramza to jednak nie jest normalny. No, ale dla Asury aż chce się czytać. Nadchodzi Faust, strach się bać… oO” DRUGI SeZON, ŁII. Hm, to wszystkiego najlepszego z okazji dnia jak co dzień. ;3

  4. Rzeczywiście, jakoś długo to trwało. No, ale wreszcie koniec pierwszego sezonu i można się napalić na drugi xD. A tak właściwie, czy masz już coś w planach w tym temacie? Rozdział był świetny (choć trochę mało Asury…), dłuuugi i skończył się w takim momencie, że chce się wiedzieć, co dalej :). Cieszę się, że znowu zaczynasz bywać na tej stronce (to jest aż dziwne, ale przez poprzedni semestr wchodziłam tutaj prawie codziennie i jeszcze jakoś mi się nie znudziło), ale proszę, napisz przynajmniej, czy robisz sobie jakąś przerwę, czy można liczyć na ciąg dalszy czegokolwiek :).

    • Z doświadczenia wiem, że przerwa w pisaniu jest złem xD Oczywiście zmniejszę nieco częstotliwość pisania, ale nie tak strasznie ^^ Jak obiecałam, najpierw poleci „Siedem Piekieł”, później prawdopodobnie „Złodziej”, a dalej czy „Zolom’s Age” czy „Ramza” – okaże się ^^

  5. To ja inaczej niż ludzie wyżej, mam mieszane uczucia. Innymi słowy, żal mi Shuna. Co z nim będzie?

      • Będzie jedno wielkie ‚RAAAAAAAAAAAAAAMZAAAAAAAAAAAAAAA FUFUFUFUUFUFUFUFUUUFUFUFUFUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!”
        ? 😀

  6. A ja myślę że Testament będzie już w Midgardzie bo został tam porwany przez brata Shuna :), który jak się okaże jest jednym z sługów Zoloma. Faust będzie rywalizował z Shunem o względy Testamenta, bo jak wszyscy wiemy stara miłość nie rdzewieje. Boże jak ja lubię sobie ciąg dalszy wyobrażać.

    Życzę natchnienia i weny 🙂

  7. Czekałam na ciąg dalszy Razmy przez 2 lata na Northern Light i udało mi się znaleźć tę stronkę gdy już straciłam nadzieję. Uwielbiam to opowiadanie tak samo jak „Syna kryształu”. Czytałam je dokładnie 63 razy i nie mogę doczekać się dalszej części w starym Migdar.
    Nie logiczne jest dla mnie tylko to, że skoro Shun wiedział, że Testament potrzebuje nowości to nic nie zrobił żeby mu je dać i go zatrzymać. Ja dałabym bratu po gębie wywaliła go z domu zamknęła drzwi i dała mu te nowości. Z syna kryształu wiemy jaki potrafi być okrutny Shun i nieprzewidywalny, a z rozmowy wynikało, że tego Testamentowi brakuje.
    Swoją drogą Faust wie, że ma dziecko z Testamentem, więc swój świat już na pewno przeszukał i zabrał się za resztę 🙂

  8. „- Skoro tak… – wymamrotał Niemiec, cofając się. – To daj mu później znać, czy coś. Strasznie się wścieka. […]
    – Chcesz jego numer? – zapytałem, wyciągając komórkę. Na wyświetlaczu pojawiło się czterdzieści siedem nieodebranych połączeń, a skrzynka była zapchana wiadomościami od Asury. Nagle zrobiło mi się strasznie zimno. Kiedy Hans powiedział mi, że demon się wściekał uznałem, że jakoś to przeżyję. Lecz gdyby powiedział mi, że się W-Ś-C-I-E-K-A, to natychmiast bym do niego zadzwonił.”

    No tak… Tu błąd polega na tym, że Hans mu powiedział, że Gewura się wścieka, a nie wściekał 😀

    (ja to piszę, bo prosiłaś, żebyśmy to robili, mam nadzieję, że się nie wkurzasz :D)

Skomentuj

