16 comments on “Ramza’s Story part XVI: Propozycja

  1. Uciekną razem??? Kurde no… ja chcę szybko kolejny rozdział!!!
    Ah… Asura to moja ulubiona postać:D Prawdziwy demon;]
    Baaardzo mi się podobało. Uwielbiam jak jest trochę słodyczy ale nie braknie też tej dawki demonizmu.
    Teraz nie będę mogła spać w nocy, tylko będę myślała nad tym co może być dalej.
    Nie no.. tak nie można kończyć! Nabawię się kiedyś przez Ciebie nerwicy !!! ;]

  2. Shun im przerwał? Coś tak przeczuwałam 😉 Muszę powiedzieć, że po każdym rozdziale sama wymyślam ciąg dalszy (;p) i zawsze jestem zachwycona nowym rozdziałem. : D Nie mogłam uwierzyć jak zobaczyłam dzisiaj ciąg dalszy. Teraz tylko czekam aż uciekną. Potem Cain, Faust, powót Testamenta (?). 😉 Było genialnie, jest genialnie i genialnie się zapowiada! Czekam z niecierpliwością 🙂

    Al.

  3. Koniec jest cholernie, cholernie słodki. Cudny wręcz. : D
    W ogóle całość jest super. Cieszę się że dałaś coś nowego. ; D
    Pozdrawiam : D

      • Serio?! Eo Eo Eo, kocham cię!
        ..ee.. znaczy twoje opowiadanie ;p
        Już się nie mogę doczekać końca ferii ^^ XD

      • Walentynki? Tak szybko dasz coś nowego? Omg XD Kochamy Cię, normalnie ❤ ; D

  4. O ja, tylko tydzień? *U*” Ale to będzie Ramza Story? *teraz nie masz spokoju 8D* Bo mojego kochanego Inez dawno nie było. Nanana. 8D A zresztą, cokolwiek dasz będzie git. Bo Twoje pisanie jest po prostu kochane, cudne i w ogóle bajka.

    • W Walentynki będzie Ramza, a prace nad Inez trwają w międzyczasie ^^ Być może okaże się, że luty będzie przełomem i pojawią się w nim 3 (WOW!) opowiadania xD

      • Kusisz! D< Teraz się wordpress zawiesi, bo będę klikać odśwież, co dziesięć minut, omfg. A w ogóle po ponownym przeczytaniu Siedmiu Piekieł nasunął mi się genialny wniosek, że Inez jest jedną z najlepszych postaci, o jakich do tej pory dane było mi czytać. Tak… bo jest nudny. 8"D A to rozczulające.

  5. Nudne jest *nudne*, a nie rozczulające! Przecież on nic tam właściwie nie robi (póki co), więc czemu uważasz, że jest najlepszą postacią? xD Nie mogę tego pojąć xD

    • A właśnie, że nie. To jest rozczulające, bo Mana się wścieka, a mi się chce śmiać do komputera. 8D No i dobrze, że nic nie robi, jest taki, no inny niż reszta. Nowość! Słucha się, nie marudzi, chowa za swoim Mistrzem, jak poczuje zagrożenie, i to jest zajefajne. :3

  6. To miało na celu pokazanie, że nawet jeśli jesteś grzeczny i słuchasz się rodziców, to i tak możesz mieć przejebane i wpaść w kłopoty xD

  7. Nowa notka w Walentynki? Tak szybko? SUPER *lalalala* To będzie cudowny początek ferii. Czekam z niecierpliwością ;**

Skomentuj

