17 comments on “Ramza’s Story: BONUS Świąteczny

  1. *kwik* Aaaaa~! To było takie puchate. Takie sympatyczne. Oo I Ramza i Asura są razem. Oo Ale najbardziej rozbrajał mnie mały Sora. Dziękuję za notkę i wesołych yaoistycznych świąt życzę~! ;D WSZYSTKIM.!

  2. To było urocze x333 Takie słodkie, świąteczne, puchate i w ogóle..!!!! xD Aż się żałuje, że to tylko bonus 😀 Aż tak wiele smaczków w tekście to się nie spodziewałam 🙂 Zwłaszcza małego księcia Sory x33 Kocham małe dzieci! Do tego lubiłam księcia, więc tego małego berbecia ubóstwiam 😀 Świąteczne zakupy, te wzmianki o demonach, motyw zaręczyn, ‚świąteczna pizda pod okiem’ xD, no i Asura! Cud miód i orzeszki ^^
    Piękny prezent pod choinkę nam dałaś Eovin 🙂 Dzięki Ci stokrotne za to nasz Święty Mikołaju 😀
    Tobie również życzę wesołych, rodzinnych, szczęśliwych i magicznych świąt, a także wydania książki w najbliższym czasie i sukcesów na polu literackim oraz w życiu osobistym. No i przede wszystkim dużo, dużo miłości 😀 Bo ona jest najważniejsza 🙂

    P.S. Cieszę się, że nie było opisanej sceny między parą naszych zakochanych gołąbków ^^ Nie zepsuje to nam oczekiwania na nią w odpowiednim czasie 😀

  3. O jaaa, ale mi zrobiłaś prezent na święta : D

    Omg, nie mogę się doczekać, aż przeczytam dalsze części „Ramza’s…”, całą mnie aż nosi po domu XD Hahah.

    Świetny bonus, mimo spoilerów opłacało się przeczytać :3 Yay, cieszę się że Sora będzie żył : D

    Wesołych świąt życzę ❤

  4. aaach niby wiedziałam prawie od początku że jeden wielki spoiler, ale i tak nie mogłam się powstrzymać i przeczytałam… to wszystko przez to, że tak rzadko nowe rozdziały wychodzą…

  5. No proszę, proszę. Wreszcie coś się tutaj pojawiło :). A jednak zaglądanie przez pół roku opłacało się chociażby takim świątecznym bonusikiem.
    Fakt, że jak zwykle mi się podobało można zostawić gdzieś na boku. Ciekawi mnie jednak Twoja umiejętność obracania głównym bohaterem tak, że nawet jego wady wydają się zaletami. I chociaż Ramza ma ich trochę, to czyta się to tak, jakby cała sprawiedliwość była po jego stronie :). Trochę jak sienkiewiczowski Kmicic, choć może trochę mniej skomplikowanie (wybacz porównanie do „Potopu”, ale lekcje polskiego nie dają się tak łatwo zapomnieć).
    Cieszę się bardzo z tego „małego” spoilera, ale człowiek tylko nabiera ochoty na więcej po takim bonusie :). Poza tym, teraz to już wiadomo, że Testament wróci do Shuna, Asura do Ramzy, a Sora do świata żywych. Ciekawi mnie jedynie, co z Faustem (i wspomnienie zamtuzu – proszę, umieść koniecznie tą scenę w opowiadaniu!), bo jak zwykle wszyscy czekają tylko na niego (no dobra, może nie wszyscy, ale dosyć duży odsetek podejrzewam).
    Duuużo, duuużo szczęścia na Nowy Rok i szalonego Sylwestra życzę :).

  6. Boshe jeżeli to był spoiler to tylko narobiłaś mi smaka na więcej, duuużo więcej! Ja chcę wiedzieć co było pomiędzy, bo te urywkowe wspomnienia pomiędzy Asurą a Ramzą tylko wzmogły mój apetyt i… Sora nie no, kobieto, tylko wzmogłaś pragnienie.
    Pozdrawiam i w nowym roku życzę weny, weny i jeszcze raz weny, oraz spełnienia wszystkich marzeń i planów 🙂

  7. Jeju, urocze. Nie cierpię dzieci, ale ten Sora (Soruś xD ) jest kochany.

    Najlepszego w tym roku 😉

  8. Już ty dobrze wiesz, że nie ma co krytykować. Jeśli chodzi o pochwały to nic nowego nie powiem. Sora, Asura.. Cuda. Teraz czekam tylko na Ramza’s Story. Albo chociaż na jakieś wieści odnośnie tego tematu.

    Powodzenia życzę. ; D

    Al.

    • Ramza’s Story w toku 😀 Niech tylko skończy się ta nędzna sesja, a dokończę rozdział z czystym sumieniem ^^
      Pozdrawiam również!

  9. bo wcześniej, jak boga kocham, NIE WIDZIAŁAM tego bonusu
    a teraz taki zaskok i radość że o kurwa jego mać xDDD

    ale i tak się martwię o „teoretycznie” dobre zakończenie :ccc

    • „Teoretycznie” dobre zakończenie będzie dotyczyło wszystkich, a nie tylko Asury i Ramzy xD

      • bu… to mnie uprzedź jakby co, żebym mogła się przygotować, albo zapomnieć, albo co… już teraz na samą myśl, że Asura i Ramza mogą nie mieć dobrego zakończenia chce mi się płakać.

        Eo… ty stworzyłaś opowiadanie, jedyne w moim życiu, które pokochałam ;ccc naprawdę jestem do niego przywiązana i nie chcę, żeby oni nie mieli happy endu TT.TT

  10. Nie bój nic xD Będzie dobrze ^ ^ Jeszcze tyle rzeczy się między nimi wydarzy, że padniesz XD

Skomentuj

