53 comments on “Ramza’s Story RPG

  1. Pierwszy raz chyba gram w RPG… Zawsze się ludziom dziwiłam. Ale to w sumie niezłe było. Te walki nie były trudne O.o (nawet jak dla mnie, a to już coś. Gorzej było się połapać w menu).
    A tak w ogóle to dostałam kosza… Jakiś gościu powiedział, żebym się waliła dopóki mu czegoś tam nie przyniosę >.<
    No i pozyskałam tego maga do drużyny, jeśli dobrze rozumiem ^.^ .

    Dobra. Dalej czytam twoje opowiadania. (Tak mi przerwać… Eee… Nie żeby mi to przeszkadzało, w końcu te "przeszkadzanie" fajne było. I chętnie zobaczę go więcej ^^). Jak na razie kończę dostępne rozdziały o Ramzie (btw. masz talent).

    • Należało przynieść chłopaczkowi Mana Water ^^ Można kupić w sklepie, „Inn”, tuż przy wodzie x3
      Jak mówiłam gra jest prototypem, teraz będę się starała wrzucić własne postacie do gry, razem z rysunkami i tak dalej ^^
      Dzięki za komenty ^^

      • Ma chłopaka xD … Chociaż buziaka w policzek dostałam (chyba powinnam pisać, że Ramza dostał…)

  2. Hehe, ściągnęłam i zagrałam : D
    Więc… Fajna gierka, podoba mi się XD No i te niektóre teksty, dosłownie mnie rozwaliły xD Ino walki troszkę za trudne. Pierw walczyłam z tymi impami w dziurze w pokoju, potem doszła kolejna walka – w barze – poległam, aż wstyd XD i potem się ożywić nie mogłam D:
    Ogólnie to fajna ta gra :3

    Podziwiam Cię, że miałaś ochotę robić ją, ja bym się tego nigdy nie podjęła (mój brat kiedyś próbował, lecz zrezygnował) xD

    Pozdrawiam ^^

  3. Mi się podoba! Ło cholercia, jakie fajne xD Jak ja dawno nie grałam w RPG na kompie… (wolę te fabularne ;]) Ostatnio chyba jakiś rok temu w FFVIII… Kurczak mnie rozwalił 😀 Z ciekawości kopnęłam go jeszcze raz po tym, jak mag się już do mnie przyłączył i jego tekst mnie rozwalił 😀 – „Nie gadaj z drobiem” _^__ W ogóle zielonowłosy wymiata xD „Mój kurnik. Dopiero się urządzam, ale…” albo „Wstaję rano, wydzieram mordę i nikt nie ma mi za złe.” mnie zabiło.
    Fioletowe potworki były sexi xD Tylko najdłużej je biłam :< Ale jeszcze wtedy sama chodziłam i Ramza wiecznie robił "zzzz" podczas walki więc się trochę przeciągnęło.
    Ciekawym urozmaiceniem są też książki i ich tytuły 🙂 W grze to mnie tylko dziadzio od wyłudzania pieniędzy wkurzał, bo zaklinowałam się między min, a panem, który jest żonaty z dziw…ną panią. Chcę więcej! x3 Pozdrawiam i życzę jeszcze szerszych perspektyw! ^^

  4. Doszłam do portalu i dalej się nie dało… boshe naprzeciwko gier rpg w które gram to grafika przedpotopowa XD tym bardziej dziwne, że aż tak mnie wciągnęło 🙂
    Teksty wymiatają, książki też, a kurczak mnie zwalił z nóg 😀
    Jednym słowem – podobało mi się!
    Pozdrawiam.

  5. To jest tylko pierwsza lokacja, gra jest w trakcie tworzenia ^^
    Wiem, że grafika przedpotopowa, ale ile jest zabawy w robieniu tego wszystkiego xD

  6. ugh xD stoje na portalu i nie wiiiim co dalej. On mi kazał cos kupic xD nakupowałam połowe rzeczy ze sklepu. a zarobiłam na to walcząc ze szkieletami chyba z 10 razy. Jak juz sie człowiek połapie to fajne 😉 mam cały plecak potionsów i nie moge isc ratowac ksiecia xD jest dalej gra? czy nie? jestem troche za tępa co? xD nehehe x) pozdrawiam , z niecierpliwością czekam na dalsze czesci opowiadania jak i na update ;p

  7. PS.
    te ksiazki mnie tez rozwaliły szczególnie moment: Jak mogli przekrecic nazwisko mojego taty xD? albo tam czyta jakies tytuły z kobietami: jestem nastolatkiem z burzą hormonów, ale to jest obrzydliwe xD no nie jestem pewna czy to był tylko buziak w policzek od tego chłopaka xD

  8. Okej, teraz zasadnicza sprawa xD Was nudzą walki, a mnie – ustawianie walk xD Dopasowywanie, coby poziom potworów nie był za trudny dla gracza, jakie ataki mają mieć i w ogóle… A to z impami to był żarcik xD Wiecie, żeby nie wpadać do dziury xD
    Ale wracając do sedna: chcecie typowego RPGa, gdzie na każdym kroku atakują potworki, czy może skupić się na romansie? xD Dodam tylko, że prawie skończyłam rysować wątek z Ronny’m, a Asura jest w produkcji… xD

    • Ja jako człek nie grający w rpg wolałabym, abyś rozwinęła wątek romansów (chyba lepiej pasuje tu liczba mnoga ^^”)… Mnie te walki, aż tak nie kręcą (ale twoja gra wciąga ^.^).

    • no właśnie te impy to mnie rozłożyły na samym początku i sie wkurzyłam i usunełam gre ._. ale teraz ściagam jeszcze raz i ogarniam ją dalej.

  9. Pół romansu, pół walk i będę szczęśliwa.
    Mówcie mi tuman, ale w ogóle nie mogę rozpakować tej gry :/ Pierwszy raz zresztą widzę takie rozszerzenie O.o

  10. WinRar? Wieczorem, jak dojdę do komputera, to spróbuję przez 7zip, może się udać 🙂

  11. Jest świetne xD Tylko… *rumieni się* w grach to ja jestem łoś kompletny i z tego powodu mam kilka pytań:
    -czy jak się budzę, to koniecznie muszę wskoczyć w dziurę
    – jak się walczy? O.o bo tamte demony mnie pokonały >.< trochę udało mi się je uszkodzić, ale nie za bardzo 😦

    Te teksty są świetne.
    "Kurczaka nie widziałeś?
    (jaja se robi)"
    Roześmiałam się podczas tej rozmowy 🙂

    • Podczas walki radzę używać zakładki „Skill”, tuż pod „Atak”. Masz tam kilka przykładowych zaklęć x3
      Co do dziury – wpadasz, jeśli chcesz xD Jest tam przecież wybór, czy chcesz wejść, czy sobie darować x3
      Wraz ze wzrostem poziomu będą do dyspozycji nowe skille, to tak abyście wiedzieli ^^

  12. Udało mi się wyjść z domu. Wiem, że miałam wybór, ale nie wiedziałam, jak wyjść. Ha, pokonałam drani!
    Siostra wkłaśnie pyta, jak ma się przenieść za pomocą pentagramu. Już byliśmy u każdego w mieście ^^”
    Podobizny Ramzy i Viviana piękne *.* Grafika mi się podoba, przypomina mi starego, dobrego Mario. Ta, nikt mnie tam nie mógł pokonać :p A tytuły książek… Jeszcze się śmieję xD To o Fauście i Shunie. Bomba 😀

    • Tak! Tytuły najlepsze były xDDD śmiałam się pół godziny i miałam banana na twarzy cały czas… Eo chyba wspominała że póki co jest jedna plansza wiec mysle ze sie nie da uzyc pentagramu :< xD

  13. Świetne. Wciągnęłam się. Chciałam tylko zapytać czy można gdzieś ustawić chociaż trochę lepszą grafikę. 15 minut czytam jedno zdanie, bo mi się literki zlewają. XD

    • Robię, co mogę, aby to zmienić i wydaje mi się, że ma to związek z polskimi znakami, dlatego tak się literki zlewają xD

  14. Kilka razy dziennie zaglądam, żeby sprawdzić, czy już coś zrobiłaś dalej z grą. Jakieś uzależnienie. 😀 Chciałam tylko powiedzieć, że sobie tu egzystuję i czekam. 😀

    • Coś w rodzaju akcji „nie jesteś sam”… Zwłaszcza, że Eo już zapowiedziała, że kończy rysować wątek z Ronnym ^^ … To nie zdrowo się tak uzależniać ^^” .

  15. Mwahaha, jestem tu, dotarłam >D
    Zaraz zacznę pochłaniać teksty.Tylko najpierw pytanie…
    Gdzie jest „miasteczko” ? Przecież też pisałaś i kurczę to było fajne. I urwałaś w najlepszym momencie! Nie porzucaj T_T
    Kochajmy Fausta, pozdrawiam.

  16. Nie chcę się dopraszać, czy coś, ale piszesz jakieś opowiadanie, czy masz brak weny? Już nawet nie wiem, na co czekam najbardziej. Chyba na Złodzieja, chociaż przeglądałam też Zolom Age i Siedem Piekieł… Jesteś okrutna :p A miałam nie naciskać, przepraszam :* Po prostu czekam- jak narkoman na odwyku na trawkę, tylko w tym wypadku na twoje opowiadanie 😉

    • Aktualnie prowadzę prace nad wszystkimi opowiadaniami jednocześnie xD Najbardziej jednak chcę, aby ukazał się nowy rozdział Zolom’s Age, bo tak mnie jakoś naszło na Testamenta i Shuna… A wszystko dlatego, że ostatnio stworzyłam istotny fragment jednego z dalszych rozdziałów RS. Ach, tak mi się smutno robi jak to czytam… No, ale nie zdradzam x3 Dzięki za komentarz :*

      • Jestem jak najbardziej za Zolom’s Age 🙂 Tęsknie za Shunem i Testamentem… Moment. Ich będzie dotyczył istotny fragment w RS? Już bardziej mojej ciekawości rozpalić nie mogłaś xD

      • Oj… xD Aż się boję, co ze mną zrobicie jak już przeczytacie to, co chcę napisać xD Wielbiciele Shuna mnie powieszą chyba… >.>

      • Nie powiesimy. W końcu ktoś musi pisać dalej xD Ale nie martw się, coś wymyślimy 😉
        Shun zrobi coś złego… *myśli* Czyli raczej będzie Zolom’s Age *skacze z radości* I po takim oświadczeniu zostaje mi jedynie co chwilowe zaglądanie na stronę 🙂

      • Nie chodzi o to, że Shun zrobi coś złego, ale o to co JA z nim zrobię xD Będzie to miało miejsce w Ramza’s Story za kilka rozdziałów, a jeśli chodzi o Zolom’s Age… Nacieszcie się Liderem xD Dużo będzie o nim i jego przeszłości xD

  17. Oj! RPG ma swój urok ^^ Teksty są rozwalające, jak już powiedzieli poprzednicy. Ta grafika nie jest taka zła znów ^^ Czuje się jakbym grała w Mario.
    No niestety co jest denerwujące to dziadek zbierający XD Zakleszczył mnie tak że trzeba uciekać!
    Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg gry {będzie?}, no i oczywiście nowy rozdział… ASUUURA *.*
    Podziwiam za to ile mają stron twoje rozdziały… Bolą cie palce po napisaniu 10 stron?
    Co jest bardzo fajne jeszcze? Twoja strona, no cóż o wiele profesjonalniej wygląda niż mylog czy onet ^^”
    Hym… Nie bardz łapie się w sklepie, no cóż połowa tcyh nazw to dla mnie czarna magia =-= Co to jest ten potion?
    Świetny pomysł z grą… No i to chyba na tyle.
    Niedługo wezmę się za skomentowanie całego Zoloma.
    Powodzenia z pracą,
    Ignis Felis

    • Gra jest w trakcie tworzenia, na razie musiałam zrobić poprawki tego, co do tej pory widzieliście, ale już przygotowuję dalsze lokacje ^^ Co do sklepu, to można w nim kupić niezbędne przedmioty, aby ułatwić sobie rozgrywkę. Bronie, tarcze, zbroje, mikstury… Potion jest na przykład lekarstwem, zdaje mi się, że gdzieś tam powinno pisać, że odnawia HP (punkty życia). Są też eliksiry służące do odnawiania magii (MP) dzięki którym nasi bohaterowie mogą używać ataków specjalnych ^^
      A’propos rozdziałów – ból palców w ogóle się nie pojawia xD Częściej muszę walczyć ze zmęczeniem i brakiem natchnienia, ale jakoś sobie radzę ^^
      Dzięki za komentarze i…
      jednocześnie przepraszam za takie zapuszczenie strony xD Naprawdę nie sądziłam, że tyle mnie tu nie było xD Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to postaram się coś wrzucić przed końcem wakacji ^^
      Pozdrawiam Was wszystkich! :*

  18. Zaczynam się ciebie bać Eo. To prawie zabrzmiało jak: cieszcie się Shunem póki jest, ha ha ha *grobowy śmiech*

    Uspokajam powoli moją rozszalałą wyobraźnię (Shun oślepnie, pozbawisz go kończyny lub kilku…) ale mi to nie wychodzi :/ Twoje zadanie bojowe: jak najszybciej dać nowe części ^.~

  19. 😀 A szybko biedny Testament wróci do Lidera?
    Czytając jego losy można dostać zawału jak on może zostać tatusiem myjącym naczynia <D
    Oj, Shun, Shun postać ciekawa. No i życzę miłego ostatniego tygodnia wakacji!

  20. Zaczynam się poważnie martwić o zdrowie i źycie Shuna. To trochę zabrzmiało jak: „Cieszcie się Liderem póki go macie” :/ Z drugiej strony bardzo się cieszę na myśl, źe poznamy przeszłość Lidera 🙂

    Czytając opowiadania na NL’u natrafiłam na twoje „Miasteczko”. Czy ono także się pojawi tutaj, będziesz je aktualizować na NL czy porzuciłaś ten projekt?

    Weny i czasu :*

    • „Miasteczko” nie zalicza się do serii „The Zolom’s Age”, więc tutaj nie będzie publikowane. Póki co nie mam nastroju na wampiry i wilkołaki, więc opowiadanie jest odłożone, ale nie porzucone ^^ Co do tego, gdzie je będę zamieszczać – nie wiem jeszcze xD
      Pozdrawiam ^^

      • Po napisaniu komentarza, tak sobie pomyślałam, że „Miasteczko” się tutaj nie pojawi. Cieszę się, że nie zostało porzucone 🙂 Lubię je i gdziekolwiek się pojawi, przeczytam na pewno xD

        Pozdrawiam

  21. Już dawno miałam zamiar napisać, ale jakoś się nie zmobilizowałam… -.-. Przejdźmy jednak do rzeczy. Znalazłam Twoje opowiadania na NL i z miejsca się uzależniłam, do tego stopnia, że życie bez niego wydaje się dziwne… No i właśnie… Ja tu od dwóch miesięcy włażę co godzinę i z utęsknieniem wyczekuję następnej części, a tu tylko płacz, ból i zgrzytanie paznokci na blacie biurka. Jednak nie pozostaje mi nic innego, jak cierpliwie czekać, aż ukaże się następny part i modlić się do wszystkich bogów świata, aby nastąpiło to w miarę szybko. (Na co liczę, bo mój chłopak, Panie dodaj mu siły na następne lata terroru związane z moją skromną osobą, zaczyna analizować moją psychikę i dziwne/straszne rzeczy z tego wychodzą x__X)

    PS. Mam cichą nadzieję, na następną część „Złodzieja…”, ale tylko taka cichą… =^^=
    PPS. RPG cudne ^^. Lubię taki stary styl, a teksty mnie po prostu rozwalają. Aż sąsiedzi walą szczotkami w sufit, bo im niby zakłócam ciszę nocną… >.<…

    Pozdrawiam, życzę weny, szczęścia i równowagi psychicznej. ^^

    • Bardzo chętnie bym to zrobiła, ale… Gdzieś mi wcięło najnowszą wersję O__O Nie wierzę, że nie zrobiłam kopii zapasowej O__O

Skomentuj

