13 comments on “Ramza’s Story part. XV: Nowy-dawny Asura

  1. Czy jest na sali lekarz? Bo ja tu na zawał padnę chyba… Nie dość, że rozdział dodany tak szybko (Eovin, jesteś wielka!) to jeszcze tyle się wyjaśniło i jednocześnie pokomplikowało. Ramza musi znowu trafić do demonów, Natiel postanawiający wskrzesić księcia, ugruntowanie sprawy Testmenta, Asura z ADHD… No normalnie rozdział pochłonęłam, a nie przeczytałam. I ta końcowa… Nie mogło być zbyt pięknie i oczywiście MUSIAŁO się tak skończyć xD
    Dodatkowo podczas czytania tego rozdziału, jak nigdy, aż tak wczułam się w przeżycia Ramzy, jakbym normalnie siedziała/stała/chodziła tuż obok niego. Moment, w którym ‚źli’ dorośli zażądali dziennika dosłownie zmroził mi krew w żyłach. Już w myślach układałam wymówki i wykręty, jakby one same mi miały pomóc. Chociaż może to przyzwyczajenie z reala? 😛
    No i oczywiście nasz sławetny, różowowłosy demon. Jak on mnie rozwala, dosłownie xD Potrafi być wredny, samolubny, złośliwy (można tak długo wymieniać), a za chwilę zrobi coś, co sprawi, że zostaję z „syndromem wyciągniętej z wody ryby”. Ale myślę, że nastoletni demon taki właśnie być powinien i chętnie czytam dalej chcąc w dalszym ciągu być zaskakiwaną ;D
    Nader wszystko jestem jednak ciekawa jak się ten dziki związek potoczy… Eh, nie cierpię tego. Kolejny nowy rozdział – euforia – czytanie – radość z przyswojonych treści – 15 min później – ja chcę jeszcze… Żywot fana to ciężki kawałek chleba, nie ma co xD Jednym słowem – świetny rozdział ;]

  2. Dziękuję bardzo^^ Uwielbiam, gdy komentarze są długie, treściwe i wylewne xD Chociaż właściwie ja uwielbiam wszystkie komentarze ^^
    A tak w ogóle – ten 25-stronicowy rozdział powstał w dwa dni. Mój osobisty rekord i jestem z siebie dumna xD

  3. Popieram Virgo, rozdział jest świetny XD

    Też mnie zdziwiło to, że tak szybko się pojawił (miałam ochotę przeczytać kolejną część „Złodzieja”, a tu patrze – nowy rozdział „Ramza’s…” : O ). Jesteś niesamowita. XD

    Tą końcówką mnie zabiłaś! D: Fajnie się potoczyło, że Asura i Ramza trafili do jednego łóżka i będą się ten-tego, aż nabrałam ochoty na następny rozdział, ale (!) nie będę Cię pośpieszać i mówić „pisz pisz!”, w końcu nic na siłę XD

    Proooszę, powiedz, kiedy pojawi się Faust? : } Szybko czy za kilka(naście) rozdziałów dopiero? XD

    Pozdrawiam i życzę weny : }

    • Hmm… Trudno mi powiedzieć tak dokładnie. Widzisz, nie zawsze w rozdziale znajduje się to, co chciałabym, aby się znalazło, dlatego akcja trochę się przedłuża xD Jestem na etapie zamykania wątków w Midgard i kiedy to zrobię wezmę się za Fausta. Ale musicie wiedzieć, że nowe komplikacje pojawią jeszcze po powrocie Ramzy do Tefros, a to odwlecze spotkanie ze złym tatusiem. Ale jeśli wezmę się za pracę to myślę, że Faust pojawi za jakieś 3, 4 rozdziały. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem x3

  4. O Boże Bożę xD!! jak cudownie :p xD tak szybciutko ^^ mhmhmhmh xD ale chyba ci lanie spuszcze zeby w takim momencie przerwac :PPP xD mam nadzieje ze kolejny rozdział bedzie równie szybko :PP bo umre ;P ^^ piszesz nieziemsko ;* buziaki

  5. Kurde no jak można kończyc w takim momencie???? Troche mi szkoda, że Ramza kończy z Cainem. Jakoś go polubiłam. Chyba za te sprośne fantazje:D
    Co do Asury to mam nadzieje, że nie zmieni się tak do końca. Bardzo lubie jego postać i grzechem by było zrobienie z niego „słodziaka”. Choć jestem za tym, żeby okazywał Ramzie więce zainteresowania i to nir koniecznie tego złego.
    Oczywiście mam nadzieje, iż Testament szybko wróci do swojego męża!!! To chyba moja ulubiona para z tego opowiadania.
    Ahaa… no i oczywiście nie moge się doczekać pojawienia pana Fausta!
    Uwielbiam Twoją twórczość. Mam cichutką nadzieje na kolejny rozdział w najblizszym czasie;]

  6. Czytając to czasem zastanawiam się czy Ramza nie jest jakimś sadomaso, bo z tego co widzę to lubi jak Asura się nad nim znęca xD. Pozdrowienia dla Testamenta i Takeru który jest głupim łosiem :D.
    W takim momencie kończyć? :< Toż to bluźnierstwo.

  7. Oooo.. jestem w szoku xd Tak sobie pomyślałam, wejdę i zobaczę co tam u Eovin, patrzę a tu nowy rozdział mojego najukochańszego opowiadania! Jestem najszczęśliwszą osobą pod słońcem xd Nie wiem jak Ty to robisz, ale z rozdziału na rozdział coraz bardziej kocham Shuna – wzruszyła mnie jego, zresztą jakże słuszna, wiara w Testamenta xd I na dodatek wie, że po powrocie swojego męża (uwielbiam to określenie xd) będzie jeszcze lepiej i będą baardzo szczęśliwi:) To jest tak cudowne, że aż trudno mi znaleźć dla tego określenie. Powiedzmy, że zapiera dech w piersi xd Kontynuując, coraz bardziej kocham też Ramze i Asure. Asura mnie bardzo pozytywnie zaskoczył i myślę, że naprawdę zależy mu na Ramzie. Swoją drogą jestem ciekawa co dalej z tego wyniknie. Tak sobie myślę, że po ich „kochaniu” (jeśli ktoś im oczywiście nie przerwie, za co bym Ci nie wiem co zrobiła) Asura będzie jeszcze bardziej zaborczy względem Ramzy. Takie wnioski nasunęły mi się po, cytuję, „…będzie szukał nowych wrażeń, sprawdzał po kolei każdą, nadarzającą się okazję, aby doczekać się takiego seksu, jaki będzie w stanie sprostać jego wymaganiom.” Mam wrażenie, że to właśnie Ramza sprosta jego wymaganiom xd No ale zobaczymy. Strasznie jestem ciekawa spotkania Ramzy z Cainem i Faustem. Na ten temat też mam już wymyślone pewne teorie, ale nic dalej nie mówię xd Och jak ja kocham to opowiadanie. Normalnie się rozpływam. Chyba sobie przeczytam wszystko jeszcze raz xd Życzę nigdy nie kończącej się weny i dużo, dużo, bardzo duuuużo czasu i cierpliwości i mnóstwo pomysłów, których tak jak pisałam poprzednim razem, bynajmniej Ci nie brakuje xd Pozdrawiam:)

  8. Ciekawy rozdział. Wreszcie jakieś wyjaśnienia^^
    Spotkanie Ramzy z Cainem pewnie też będzie interesujące, ale sam jest sobie winny.
    Czekam na powrót Testamenta z płaczem do Shuna. Chyba, że bardziej skomplikujesz im życie XD

    W ogóle, fajnie że tak szybko =) Właściwie to dziękuję, że tak szybko XD

  9. OMG ta koncówka to była najsexowniejsza rzecz jaką w życiu przeczytałam… Aż mi sie gorąco zrobiło normalnie. Błagam pisz nową nocię szubciutko bo nie wytrzymam.
    A tak BTW komentuję u Ciebie pierwszy raz. Nie wiedziałam, że piszesz na wordpress. Wsześniej czytałam tylko na NL i myślałam, że po prostu dałaś sobie spokój z wpisaniem jak się nowe rozdziały przestały pojawiać. Dlatego bardzo się cieszę, że Cię (przypadkowo) znalazłam ^^

  10. Patrzyłam często na ten tytuł i myślałam… trzy rozdziały… dlaczego nie 14,15, itd? Dziś w desperacji kliknęłam na tytule i… jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że to nie trzy pierwsze, a trzy kolejne… Miałam ochotę przybić przysłowiowego gwoździa do ściany nad własną głupotą.
    Naprawdę, połknęłam te trzy kolejne części na raz i… czuję ogromny niedosyt. Uwielbiam Ramzę i Asurę. Syna Kryształu czytałam chyba z pięć razy, a to kolejne trzy i ciągle nie mogę wyjść z podziwu nad spójnością tej historii, nad oryginalnością bohaterów, nad rozwojem akcji.
    Kiedy Testament odszedł, chciało mi się wyć. Byłam na niego po prostu wściekła. Ostatnio chyba tak zła byłam na samego Fausta. Jednak wytłumaczenie jego zachowania, przekonało mnie i w pewien sposób uspokoiło. Po prostu nie wyobrażam sobie tych dwóch osobno, są dla siebie idealni.
    Ramza… szaleje, jestem bardzo ciekawa, kiedy przebudzi się w nim demon i czy naprawdę będzie się kochał z Asurą? Mam nadzieję, że tak, w końcu pasują do siebie idealnie. Obydwaj nastolatkowie, obydwaj z jednego gatunku. Ich całe zachowanie i zmienne nastroje, są po prostu rewelacyjne. Człowiek nie może się przy nich nudzić.
    Uwielbiam Twoje opowieści, jeżeli kiedyś wydasz książkę, poproszę o tytuł. Popędzę od razu do Empiku i zaopatrzę się w nią bez względu na koszt.
    Pozdrawiam, życzę ogromnej weny i dalszych tak ciekawych rozdziałów.

  11. Hej!
    Wiem że już grudzień i nie widzę czy napisałaś nową notkę więc prooszę kontynuowałabyś je? 🙂

Skomentuj

