3 comments on “Złodziej z Aylad – Part III: ???. 1/??

  1. Wspaniale, nowy rozdział, aż żal, że już się skończył. Nadal zastanawiam się czy kapitan wie iź Sephinroth to mężczyzna i czy bawi go taki stan rzeczy. Przez chwilę miałam paskudną nadzieję, że zmusi biedaka do kąpieli, bo w końcu z brudną babą na koniu… No, zobaczymy. Właściwie powinni mu być wdzięczni, gdyby nie jego czujność, walka mogłaby przybrać zgoła inny obrót, a tak wszystko skończyło się dobrze.
    Świetny rozdział, szkoda, że tak krótki 😉
    Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że niedługo dodasz kolejną część.

  2. Świetny rozdział 😀 „Baba z brodą – przecież oficer chyba padłby ze śmiechu!” ja też myślałam, że padnę jak sobie wyobraziłam tą scenę xDDD Biedny Sephinroth, kapitan to ma z nim ubaw po pachy. Zresztą, ja też 😀 No czekam na więcej ^^
    Co do tego „krótkiego fragmentu” – żeby wszyscy pisali chociaż takie ‚krótkie’ notki 😀 Pozdrawiam ;]

  3. Ok, więc to było krótko. W porządku, też bym chciała tak ‚krótko’ pisać 🙂
    Po przeczytaniu nasuwa mi się maleńka teza, a mianowicie: kapitan był w tej szkole dla złodzieji. Kiedy wspomniałas o tych dzieciakach bojących się jego imienia… Zobaczymy co będzie.
    Sephinroth zabił człowieka i zero wyrzutów sumienia? Nic? Co go takiego okrutnego zrobiłaś? A sam napad opisany pięknie, pomysł z tym zielem bardzo… pomysłowy 😉
    Zolom… Będzie o nim coś więcej czy tylko tak wspomniałas? Narobiłaś mi ochoty na ‚Ramza…’ ale nie narzekam.
    Tak więc part piękny i wspaniały, może Sephinroth przekona do siebie pomocniczke kapitana? Liczę na to. Polubiłam La’arkę 🙂
    Trochę chaotycznie, ale jakoś z komórki mi się źle pisze :-/
    Pozdrawiam i dziękuję za, nawet jeśli nie cały, to danie nam tego rozdziału 🙂

Skomentuj

